Merhaba Tebernüş bey ben Ispartakule Avrupa konutları 1\'de 5+

Soru

Merhaba Tebernüş bey ben Ispartakule Avrupa konutları 1'de 5+1 27'inci kattan daire satın aldım yalnız çok yüksekte olması beni biraz tedirgin ediyor, burası büyük bir daire olduğu için terçih ettik, eşim üç çocuğumuz ve çocuklrın dadısı ile ancak daireye yerleşebiliyoruz. lütven bize yüksek katlarda olmanın en önemli artılarını ve eksilerini yazarmısınız..... önrileriniz için şimdiden teşekkür ediyorummm...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 16:30 Kemal Zengin 309 Kişi okudu

Tebernüş Bey, iyi günler. Hergün emlakkulisi.com u ziyaret e

Soru

Tebernüş Bey, iyi günler. Hergün emlakkulisi.com u ziyaret ediyorum. Şu anda benim açımdan site kullanımı eskisine göre daha zorlaştı. Eskiden bir haberin üstüne tıkladığımda yeni pencere de o haber açılırdı. Ancak şu anda direkt olarak haber sayfasının içine giriyor. Son tekrar anasayfaya dönmek zorunda kalıyorsunuz ve baska bir haber okuyacaksanız tekrar o haber sayfasına giriyorsunuz. Sonra tekrar anasayfa donmek zorunda kalıyorsunuz. Bu boyle devam edip duruyor. Bu durum asagı yukarı son 1 haftadır devam ediyor. Biz haberleri hazırlarken o kadar zahmet ediyoruz, okurken de biraz siz zahmet edin diyebilirsiniz )) Eger mümkünatı varsa siteyi eski haline getirirseniz çok iyi olur. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 11:03 Barış Toprak 309 Kişi okudu

Tebernüş bey merhabalar.Bugün Elite City\'yle ilgili çekimler

Soru

Tebernüş bey merhabalar.Bugün Elite City'yle ilgili çekimlerinizi seyrettim. Size ve Elite City çalışanlarına teşekkür etmek istedim.Böylesine kapsamlı bir projenin bu kadar hızlı ilrlemesi ayrıca bizleri çok mutlu ediyor. Aracılığınızla iletmek istedim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 15:04 İsmail Aldemir 309 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey innovia 4 te bi daire almayı planlıyorum

Soru

merhaba tebernüş bey innovia 4 te bi daire almayı planlıyorum yazılarınızı okudum ben ist. dışında çalışıyorum yatırım amaçlı olacak ve bu yüzden prim yapması benim için çok önemli sizce geleceği nedir bu projenin ben sizin bi kardeşiniz olarak bu evi almamı tavsiye eder misiniz?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 23:05 hakan kara 309 Kişi okudu

Size yazmistim,300000tl birikmisim var sizce nasil bi yatirim yap

Soru

Size yazmistim,300000tl birikmisim var sizce nasil bi yatirim yapmaliyim,Arsa,veya Bina kira gelirli yasim29 yurtdisinda yasiyom 10-15senelik yatirim olacak Istanbulun nerelerine yatirim yapmali simdiden cevabinis icin tesekür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2011 | 03:13 esref camur 310 Kişi okudu

esenyurt fiyapı filife1.1 daire yazılmıştık peşin para ile

Soru

esenyurt fiyapı filife1.1 daire yazılmıştık peşin para ile inşaatın btmesine 2 ay var ev temeli yok belediyeyle sorun yaşamışlar sözleşmeyi fes ettik senet verdiler ekime paramız verirmi fiyapı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Haziran 2011 | 12:50 aydın güler 310 Kişi okudu

MerhabaGulbag mh dere yolu cd martı sk da 100.000 tl ye sıfır

Soru

MerhabaGulbag mh dere yolu cd martı sk da 100.000 tl ye sıfır 1+1 65 metre kare daire buldum.kapalı otoparklı,profilo ve metrocitye 10 dk yurume mesafesinde.Sokak cehresi cok ic acıcı gelmedi ama uygunmu fiyatı emın olamadım yardımcı olabilir misiniz?tskler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2011 | 22:45 burcu tabak 309 Kişi okudu

Fiyapı Tuzlanın aidatları yeni bir Fi Yapı sendromu yarattı,

Soru

Fiyapı Tuzlanın aidatları yeni bir Fi Yapı sendromu yarattı, Fi Tower için de aynı rakam istenir mi endişesi doğdu herkeste bende de...Tuzlanın daire sayısı Fi Tower'a göre çok az, yedide biri nedereyse. Bu mealde bizim aidatların o kadar olmasını ben beklemiyorum olursa Fi Yapı kendi içinde çelişir gibi geldi. Ama beni aidattan çok daha fazla endişelendiren şey yorumlardan biri oldu, ben havuz kullanmayacağım ödemesem olur mu gibi bir ifade okudum dehşetle. Herkes kullanacağı şeyin parasını ödemeye kalkarsa bu sistemin takip prosedürü nasıl olur, öyle saçma şey olur mu? Ben neyi ne kadar kullanacağımı nereden bileyim, kullanmayacam dediğim şeyi kullanmak istediğimde ne olacak...Yarın Fi Tower'da da bir grup çıkarsa bana ne havuzdan saunadan ödemiyorum aidatı derse nasıl çıkılır işin içinden? Sosyal tesisler sizin umurunuzda değildi madem alsaydınız TOKİ'den KİPTAŞ'tan ne işiniz var markalı konut projesinde. Bu tarz çıkışların önünü nasıl keseceğiz Tebernüş Bey?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2011 | 17:32 Belma BULUT 309 Kişi okudu

merhabalar Tebernüş bey güzel tatiller diliyorum sorum şu rö

Soru

merhabalar Tebernüş bey güzel tatiller diliyorum sorum şu rönesans yünetim kurulu başkanı istanbulda emlak fiyatları 5yıl içinde 3 kat artacak diye bir açıklama yaptı siz bu yoruma nasıl bir degerlendirme yaparsınız sizin yorumunuz nedir saygılarımla kalın saglıcakla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2011 | 13:04 mustafa bey 310 Kişi okudu