sayın tebernüş bey;biz acunkent c bolok 2+1 80 m2 bir daire a

Soru

sayın tebernüş bey;biz acunkent c bolok 2+1 80 m2 bir daire aldık yıl sonunda teslim olacağı sözleşmede de yazılı. dairenin fiyatı 155 bin tl sizce fiyatı uygun mu.ayrıca bu sözleşme ne kadar güvenli.ayrıca bu c. blok sizce yılbaşına doğru bitermı be çok ennişelıyım lutfen yardımcı olurmusunuz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2011 | 15:45 murad bayraktar 309 Kişi okudu

Merhaba, Libadiyede 170-190 bin civarında 3+1 ev almak istiyorum

Soru

Merhaba, Libadiyede 170-190 bin civarında 3+1 ev almak istiyorum. Yapım yılı 1992 olan Garanti sitesinde brüt 100 m2 5 katlı binanın 5. katı daire 200 binden satışa çıkmış. Sitedeki 3+1 lerin kira getirisi 800-900 TL civarında. Yatırım amaçlı değerlendirmek mantıklı mıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2011 | 10:45 bülent pelin 309 Kişi okudu

Tebernüş Bey iyi günler. Ben de sizin aracılığınızla Serd

Soru

Tebernüş Bey iyi günler. Ben de sizin aracılığınızla Serdar Dağıstan Bey'e cevap vermek istiyorum. İnsanlar Ağaoğlu projesini yapılan sunumlara ve taahhütlere göre "harika bir proje olacak" diye alıyorlar, Serdar Bey'in düşündüğü gibi "harika bir proje yapmış" diye almıyorlar. Ben dahil herkes Ağaoğlu Grubu'na güvenerek maketten görerek aldık dairemizi. Daire satışında taahhütte bulunan Ağaoğlu idi, biz değildik. Beyaz eşya konusunda da ifade edilenler kendi satış ekibinin ifadeleri idi. Bir müşteri olarak bana taahhüt edileni sorgulamak elbetteki hakkım diye düşünüyorum. Benim önceliklerimde paramın karşılığını ve bana taahhüt edileni almak var. Evet Serdar Bey, keşke hiç beyaz eşya konmasaymış da kimseden o kadar beyaz eşya parası da alınmasaymış. Bu durumda kimsenin ses çıkaracağını sanmıyorum. "Ali Bey evleri zamanından önce teslim ettiğinde para isterse vereceklermi" sorusuna cevabım da şu; birincisi bizim erken teslim konusunda bir beklentimiz olmadı olmaz da, zamanında bitirsin yeter. Ali Bey bu evleri satarken "10.000 TL peşin, daire seninin" sloganıyla sattı ama, evin bedelinin tamamını (bankadan kredi kullananlar da dahil olmak üzere) 15 gün sonra herkesten aldı. Yani 2,5 sene sonra teslim edeceği evin bedelini herkesten peşin aldı. Peki bu durumda Ali Bey peşin aldığı ve 2,5 sene sonra teslim edeceği evlerle ilgili bize herhangi bir faiz ödemesi yapacak mı?Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2011 | 14:14 candemir gürbüz 309 Kişi okudu

Merhaba, Ben emlak söktöründe çok yeniyim çevremden duyuyoru

Soru

Merhaba, Ben emlak söktöründe çok yeniyim çevremden duyuyorum bazı emlakçılar müteahhitlerle anlaşıp belli bir süre onların projelerini satıyorlarmış benim bulunduğum semtte pek yeni bir proje yok sizce bende müteahhitlerle çalışmak için neler yapmalıyım ? çevremi nasıl geliştirebilirim ? nasıl bu kişilere ulaşabilirim ? bana yol gösterirmisniz şimdiden çok tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2011 | 18:30 İPEK ARMAN 309 Kişi okudu

Avrupa Konutları Ispartakule 3\'ten son haberler

Soru

Tebernüş bey merhaba, avrupa konutları ıspartakule 3 ün tahmini başlama tarihi hakkında bir bilginiz varsa paylaşırmısınız lütfen.Bu projede 3+1 bir daire almak istiyoruz lansmana çıktığında ancak fiyatlar m2 olarak sizce ne seviyelerde olacaktır? çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2011 | 10:10 nilüfer başbilici 309 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey 4 yıl önc e tuzla orhanlı bölgesinden

Soru

merhaba tebernüş bey 4 yıl önc e tuzla orhanlı bölgesinden 1250 m2 yer aldım yerimizin ikanı çıktı fakat bütün geleceğimi bağladığım bu arsayı toki istimlak alanı içersine aldı toki yl e yaptığım görüşmede m2 sine 350 tl vereceklerini söylediler ama ben bu yerin daha fazla edeceğini düşünüyorum arsayı bu fiyattan vermek istemiyorum sizce ne yapmalıyım bu fiyatı toki artırırmı daha sonra yada hangi fiyattan vermeliyim btün geleceğimi bağladığım bu arsa için sizin fikirlerinize güveniyorum teşkler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2011 | 15:14 burak eksioglu 310 Kişi okudu

Merhaba, Samsun Towers inşaatı başladı ve müteahhit firmanı

Soru

Merhaba, Samsun Towers inşaatı başladı ve müteahhit firmanın Eren İnşaat olduğunu duydum,eski proje içerisinde Otel olması sebebiyle Belediye'den izin çıkmamış bu nedenle proje değişmiş olarak biliyorum. Sizce yanında Regnum ve Ntowers olan bir projeden uygun fiyata 3+1 ev sahibi olmak mantıksız mı? Tavsiye edeceğiniz projeler var mıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2011 | 16:52 Gökhan Başaran 310 Kişi okudu

selam tebernüş bey sitenizi yeni takip etmeye başladım,eroğl

Soru

selam tebernüş bey sitenizi yeni takip etmeye başladım,eroğlunun patform merter projesinden 560 bine 2+1 1.kat bır daire satın aldım arka cephe olduğu için biraz teredütteyim ,kredi kullanmak istemediğim için paramın yettiği daireyi peşin aldım,bu projede yatırım için üst katlar daha mı mantıklı olurdu düşüncelerinizi merak ediyorum, proje prım yaparmı sizce?teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2011 | 13:24 sevgi yıldırım 309 Kişi okudu