(ayni seyleri söylüyoruz) su havzasi suyu toplama canaginin sin

Soru

(ayni seyleri söylüyoruz) su havzasi suyu toplama canaginin sinirlaridir arnavutköyün merkezinin su havzasiyla ne alakasi var eger iski isini iyi yapar kanalizasyon sistemini iyi yaparsa su havzalari kirlenmez sayin elibol ile ayni seyleri konusuyoruz ama o söyleyecegini sazla anlatiyor ben gitarla aramizdaki fark bu.saygilar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ekim 2010 | 20:24 hüseyin erdogan 308 Kişi okudu

Tebernüş bey , kurtköydeki ev araştırmalarım hala devam edi

Soru

Tebernüş bey , kurtköydeki ev araştırmalarım hala devam ediyor.Aklıma bir şey takıldı.Ağaoğlunun kurtköyde bir projesi olacakmı?Veya neden şimdiye kadar kurtköyde bir proje yapmayı düşünmemişler.Kesin sizin bir bilginiz vardır)iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 16:20 seyhan tanol 308 Kişi okudu

merhaba ben esenyurtta cumhuriyet mahallesinde ki newresidence pr

Soru

merhaba ben esenyurtta cumhuriyet mahallesinde ki newresidence projesinden 2+1 daire için bilgi almak istiyorum bu bölge prim yaparmı aynı zamanda projede 85 m2 95400tl 2 yıl sonra teslim oturmak için düşünüyorum firma nasıl bi firma bilginiz varmı bilgi verebilirmisiniz teşekkür ederim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2010 | 10:38 TARIK CAN 307 Kişi okudu

mrb Tebernüş bey herseyden önce size çok tesekür ederim vata

Soru

mrb Tebernüş bey herseyden önce size çok tesekür ederim vatandaşa yardımcı olduğnuz için. Ben INNOVI 3'den 3+1 daire aldım sözleşme yaparken 105 brüt demislerdi simdi metrekareleri büyümüş 127 mt yapmıslar. önceki alanlardan fark almayacaklarını söylediler ama sözleşmede 105 mt görünüyor sizin fikrinizi alabilirmiyim, Birde bu projenin geleceği nasıl olur yani prim yaparmı iyi bi iş yaptıkmı? simdiden tesekür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2010 | 18:51 turan kartal 307 Kişi okudu

selam benim sorum özyazıcı inşaatın ataköyde yapacağı nis

Soru

selam benim sorum özyazıcı inşaatın ataköyde yapacağı nish ataköy projesi ne zaman satışa çıkacak ve mt2 fiyatları 10000tl aşağıda olurmu iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2010 | 18:00 osman nalbant 308 Kişi okudu

merhaba mümkün olursa ankara çubukta havalimanı yakını 50

Soru

merhaba mümkün olursa ankara çubukta havalimanı yakını 500daire yapılacak imarı hazır arsamızı tokiye verme imkanı olur mu veya önereceginiz başka firma olur mu sizin firma sahipleri ile baglantınız var yardımcı olursanız seviniriz şimdiden teşekkür eder hayırlı işler dileriz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2010 | 18:22 selim balkaner 308 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey.fi-towerın katok ve inşat arasındaki

Soru

merhabalar tebernüş bey.fi-towerın katok ve inşat arasındaki fesafeler ve fikret beyin dış cepheyle ilgili açıklaması çok komik bloklar arasındaki mesafe ilk bakışta göze çarpmaya bilir ama dış cephelerle ilgili durum çok vahim fikret beyin gerekçeside hiç şık olmamış fi-yapı güvenirliğini yitirmiştir teşekürler...........

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2010 | 22:16 melih kurfan 307 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Günaydın.Öncelikle dün gönderdiğim soruma va

Soru

Tebernüş Bey,Günaydın.Öncelikle dün gönderdiğim soruma vakit ayrıdığınız için teşekkür ederim.Ancak bendeniz Kiptaş 5.Etap derken Esenyurt yada Başakşehir detayında değinmediğim için siz de haklı olarak değerli fikirlerinizi paylaşma fırsatın bulamamışsınız.Efendin ben KİPTAŞ ın Esenyurt 5.Etap ta 95m2 bir daire aldım.Yağtığım araştırmalarda hmen yukarıda bulunan 4.etap da aynı m2 ve niteliğe sahip dairelerin 3 yıl önce m2 si 710-TL ye satıldığını öğrendim.Benim aldığım dairenin ise m2 si 1030-TL ge gelmekte.Yani Kiptaş 3 yıl için % 33 değer artışı gerçekleştirmiş.Sizce bu değer artışı normal sayılabilnir mi? ve esenyurtta m2 birim fiyatları proje dışı dairelerde 600-750TL aralığında iken 1030-TL proje niteliğine haiz bir daire için nasıl bir rakamdır?Diğer bir sorumda şu olacak,Esenyurtta imar planı değişikliği ile ucuz konut döneminin bittiğini yazmışsınız yazılarınızda.Sizce bu dönem başladı ve fiyatlara yansıdımı? yoksa daha vakit varmı?Kiptaş hakkındaki diğer yazılarınız beni açıkcası kaygılandırdı.Umarım kimse mağdur olmaz.Nacizane diğer kiptaş mağdurlarının yapması gereken şey AKP üst yönetimine sıkıntılarını taşımaları.Sizin da kalminize ve ellerinize sağlık.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 09:27 ERDEM ŞENGÜL 308 Kişi okudu

Tebernüş bey merhabalar, beylikdüzünde başlayan 2500konutluk

Soru

Tebernüş bey merhabalar, beylikdüzünde başlayan 2500konutluk ucra city projesi 30,35 ve 40 katlı binalar bu projeden ev almak istiyorum.metrekare fiyatları 1200 tlden başlıyor .yatırım amaçlı almayı düşünüyorum.bölge açısından 2+1 115 m2 135000 tl 63m2 1+1 75000tl bu projeyle ve ucra grupla ilgili düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2010 | 10:14 engin türkmen 307 Kişi okudu

Selamlar sayın Kireççi ,geçengün okurunuzun Ahmet Yüksel

Soru

Selamlar sayın Kireççi ,geçengün okurunuzun Ahmet Yüksel in arkadaşı Hüseyin bey Muratlıdaki tarlayı kaça aldı sorusuna bu gün satış işlemi az önce bitmesi üzerine izninizle cevap veriyorum.MUratlı Tekirdağ yol üzeri duble yola 20 metre gene asfalt yol üzeri 10.600 mt kare tarlaya yüzbin tl nin üzerinde bir fiyat istendi.Arkadaşım Hüseyin bey emlakçı komisyonuna karışmam 70.000 tl veririm dedi.Ertesi gün olumlu cevap geldi.Bu gün satış onaylandı.KAranlığa bir taş attı ,isabet etti.İkinci bir taş Muratlı sanayide attı. 8 dönüm sanayi imarlı terkleri yapılarak arsaya dönüştürülerek en az 5000 in üzerinde olması gereken arsaya 120.000 tl teklif etti.150.000 tl isteyen 125.0O0 e inen satıcı 150.000 den de vazgeçip 160.000 tl istedi.Atış isabetsiz.Sizin dediğiniz gibi çok iştahlı alıcılarda çok canlar yanabilir.Değirmenköyde geçen sene 85.000 tl ye satılan tarlaya başka bir emlakçı bugün 30.000 tl den fazla etmez diyor .Sizin dedğiniz gib tok alıcı olup alkırken kazanmak gerek diyorum.satıcının istediği fiyatın yarısını teklif edip beklemek gerekir.Olmazsada Hüseyin arkadaşım gibi iki yem attım biri tuttu demekle yetinmek gerekiyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2010 | 14:36 AHMET YÜKSEL 307 Kişi okudu