Emlakçıyla Sözleşmem Yok Komisyon İstiyor

Soru

Merhaba Bir evin önünde durdum satılık afişindeki emlakçının telefonunu aradım ve evin fiyatını sordum. Fiyat pahalı geldi sonra bakarız dedim ve oradan ayrıldım. Aradan 40 gün geçtikten sonra aynı evin ziline bastım ev sahibi çıktı. Evi satmaya kim yetkili dedim oda benim dedi. uzunpazarlık sonucu evi aldım. Şimdi emlakçı beni arayıp telefon kaydının olduğunu kendilerine komusyon ödemem gerektiğini söylüyor. Ne alıcı nede satıcı sözleşmesi yok. Telefon kaydı ile mahkemeye verebilirmi. Verirse sonuç ne olur.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2013 | 00:04 osman aktaş 308 Kişi okudu

Yatirim yapmak icin yardiminiza acil ihtiyac var:)

Soru

Dumankaya nin Satisi devameden Ritim,Miks,Flex Kurtkoy,Modern vadi,Modern Collection projelerinden birine Turkiyede blundugum kisitli surede yatirim yapmak istiyorum.Yazilarinizi takip ettigim icin Kira carpani ve metrekare bazinda deyerlendirmeleri yapabilecek durumdayim .Eyer bana siz olsaydiniz lokasyon olarak hangisini tercih edeceginizi soylerseniz karar vermemi cok kolaylastiracaksiniz.Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2013 | 08:48 Ozlem Kiral 308 Kişi okudu

lokasyon

Soru

sn tebrnus abi daire almak istiyorum ancak kısıtlı sartlAR altında alma gucvum var.sizce innoviamı delta towersmı new resıdancemı orion parkmı.hepsinin fiyatı aynı 1+1 54 m2 .hata yapmak istemıyorum lütfen fıkır beyan etmnizi istirham ederım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2013 | 01:16 uğur yılmaz 307 Kişi okudu

Gelir Artış Vergisi

Soru

Merhaba Ahmet Bey! 2010 yılının 9.ayında bir ev satın aldım.Kredilerini ödeyemediğimden evi 2.5 yıl sonra satmak zorunda kaldım.Hemen akabinde daha ucuz bir ev aldım.Krediyi de kapattım.Bu işin 1. boyutu. Şimdi ise (aslında babama ait ama tapusu benim üzerime olan) başka bir daireyi satmak istiyorum.Sorun şu:Aynı yıl 2 ev satmış olacağımdan dolayı vergi çıkar mı? İlk satışım 5 yıldan az sürede gerçekleştiği için gelir artışı vergisi verir miyim?İkinci satış için gelir artışı vergisi çıkar mı? İkinci satacağım evi alalı 7 sene oldu. Ne yapacağımızı bilemiyorum. Babama para lazım. Evi sat diyor. Ben aynı yıl içinde 2 satış yaparsam vergi dairesi beni çağırır mı? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.ÇOK TEŞEKKÜR EDER ESENLİKLER DİLERİM

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2013 | 06:07 YASİN YÖNDEM 308 Kişi okudu

kanal istanbul

Soru

merhaba Tebernüş bey bende ara sıra kanal istanbul haberlerini takip ediyorum şuan güzergahının en çok küçükçekmeceden geçeceği söyleniyor fakat beni düşündüren konu o bölge haberlere göre 1. derece deprem bölgelerinden olduğu yazıyor neticede doğal olmayan bir kanal olucağı için sonuçları ne olabilir. ilahi takdire itirazımız yok fakat illaki bir endişe oluyor ister istemez tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2013 | 19:11 Murat Göktepe 307 Kişi okudu

Emlak konut kayaşehir

Soru

Tebernüş Bey öncelikle çalışmalarınızda başarılar dilerim.Emlak konut Kayaşehir ile ilgili sorularıma gelince; 1)Şu an itibariye toplam talep miktarını öğrenebilir miyim? 2)Sizce konut ödemesinde sabitfaizli mi ödemek yoksa aylık taksit+tüfe şekllinde mi ödemek hesaplı olur? 3)Kat planları halen verilmedi,bunun arkasında 'nasıl olsa alıyorlar' mantığı mı var,yoksa 'unutmuşlar' mı:))?? Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2013 | 18:50 sinan özkan 307 Kişi okudu

EMLAKKONUT BAŞAKŞEHİR EVLERİ

Soru

Tebernüş bey kuraya rekor başvuru varmış 25 bin kişi başvurmuş :)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2013 | 12:16 GÖKÇE ÖZEN 307 Kişi okudu

ı tower

Soru

yazılarınız için tesekkurler.I tower da 128 m2 brut ofis sahibiyim. 1. sorum neti 85 m2 gibi net brutte kazıkmı yedik. 2. sorum henuz bina tam oturmamısken 1200 tl aidat oduyorum bu normalmıdir. tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2013 | 12:16 ufuk deniz 307 Kişi okudu

Siz neyapardiniz?

Soru

Sayin Tebernus kardesim, Senin elinde 400.000 ytl kadar nakit bir para olsa ve 2-3 sene kadar bir sureli yatirim yapmak istesen ne yapardin? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2013 | 07:30 Atilla gulnar 308 Kişi okudu

çerkezköy deki arsamı satmak istiyorum

Soru

sayın tebernüş bey benim çerkezköy kartaltepe mevkiinde 3 dönüm yeirm var satmak istiyorum fakat ordaki emlakçılar benim istedigim rakamın üstünde fazla fiyat vererek almak isteyen alıcılar rakamı yüksek bularak vazgeçiyorlar.bu durumda bende magdur oluyorum bir de emlakçılar kendi aralarında anlaştıkları için de bizim istedigimiz fiyatta satış olmuyor oysa yerim yeni imardan geçmiş olup yer olarak en güzel yeri bana verilmiş bende ev almak istedigim için satmak istiyorum bu durumda ne yapabilirim bu kötü niyetli emlakçılardan nasıl kurtulabiliriz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2013 | 16:05 ibrahim tetik 307 Kişi okudu