Tebernüş bey, proje ilk satışa çıktığında gittim, elimde

Soru

Tebernüş bey, proje ilk satışa çıktığında gittim, elimde bana verdikleri fiat listesi ve katalogları var, 75.000 bitti, 104 binden baslıyor dediler, satıs danısmanları bana neden yalan soyluyor, bana yok diyorlar ama size satıyorlar, astay inşaat cok ayıp etti

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2011 | 22:49 Sultan AZİZ 306 Kişi okudu

Tebernüş abi merhaba!Açıkcası soru sorucam ama çok tedirgin

Soru

Tebernüş abi merhaba!Açıkcası soru sorucam ama çok tedirginim.Son zamanlarda bu platformda savaş rüzgarları esiyor herkes birbirine saldırır vaziyette...Benim Ispartakuleyle ilgili çok merak ettiğim birşey var ama korkuyorum açıkcası bu ne fanatiklik yaa...Siz hep söylüyorsunuz ya çok eksikleri var avm okul hastane vb.Bu kadar eksiğe rağmen 100 m2 daireler yaklaşık 200den satışa çıkıyor.Bunlar proje bittiğinde lansmandan alanlara kazandıracaklar mı öngörünüz nedir?Ben beğeniyorum ıspartakuleyi ama tabi bu fiyatların şuanki Ispartakule için makul olmadığını da düşünüyorum.Geçen gün Hüseyin Beye de söyledim bana imar planını çıkarttı burda okul burda hastane olacak falan dedi.Ben burası Türkiye o plan bugün var belki yarın yok tamam olacağını da varsayayım.Diyelim ki kağıt üzerinde olacak fakat olacağa göre fiyat politikası izlemek ne kadar mantıklı dedim ama imar planı var dedi ısrarla ben tek şey söyledim sizin mantığınızla bugün tulip projesininde bitmiş olması gerekiyordu dedim sence bu durumda bu fiyatlar normal mi?Sadece mantığım almadığından soruyorum biri beni aydınlatsın bu konuda)Birileri de fazla geliyorsa alma demesin rica ediyorum arkadaşlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2011 | 00:29 elif çınar 305 Kişi okudu

Merhaba, celaliye büyükcekmecede e-5 üst tarafında, e-5`e sı

Soru

Merhaba, celaliye büyükcekmecede e-5 üst tarafında, e-5`e sıfır konumda 2 katlı 1980 lerde yapılmıs, 95 mt2 oturumlu, 4200 mt2 toplam alanlı evlerden olusan bir yazlık siteyiz, muteahhit bizden siteyi alıp konut yapmak istiyor, arsa degerinin prim yapması acısından beklemelimiyiz yoksa yazlık ev fiyatına satmalımı ? imar izni 5 kat

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 12:02 Tahsin Seker 306 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Size bir sorum olacak. Şerifali Mah. İkb

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Size bir sorum olacak. Şerifali Mah. İkbal Cad. paralel 25 yıllık bir inşaat firması tarafından yapılmış 2 bloklu, çift katlı kapalı otoparklı, çocuk yüzme havuzlu, ebeyn banyolu 3+1 eve 199 bin TL gibi bir rakam istenmekte. Ev brüt 113 m2. Yaklaşık 800 TL civarında kiraya verilebilecek bir yer diye düşünüyorum. Bu hesapla ödenen paranın geri dönüşü 250 kira gibi çıkıyor. Bu oturmak için aldığımız ve ilk evimiz olacak. Sizce bu fiyat uygun mu? Kredi ile alacağımdan benim için 10 yıllık bir yatırım olacak ve doğru bir adım atmak istiyorum. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2011 | 22:11 Hasan Soydan 305 Kişi okudu

merhabalar. Ntowers projesinden 1+1 daire aldım aralık 2001 de

Soru

merhabalar. Ntowers projesinden 1+1 daire aldım aralık 2001 de teslim edileceği söyleniyor ancak henüz tapular verilmedi. tapu teslimlerinin zamanı ile ilgili bilginiz var mı?ilginize teşekürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 19:40 yasin keskin 305 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Nmerkez den ev alanlar üzülmesinler,

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Nmerkez den ev alanlar üzülmesinler, çünkü bu projede artık konum olarak avantajlı (yola cepheli, kuzeye bakmayan) dairelerin neredeyse hepsi satıldı...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Nisan 2011 | 10:30 dr.bülent bağcı 305 Kişi okudu

merhaba taşdelen aydınlar mahallesinde 300 m2 arsamız var.iki

Soru

merhaba taşdelen aydınlar mahallesinde 300 m2 arsamız var.iki hissedarız ikimizde satmayı düşünüyoruz.toplam 260000 tl veriyorlar.sizce satmak mantıklımı yoksa bekleyelimmi.müteahhit her birimize brüt 75 m'lik birer daire veriyor.emsal 1.20 .çok kararsız kaldık lütfen fikrinizi paylaşırmısınız.teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Nisan 2011 | 18:09 HİKMET ÇELEBİ 306 Kişi okudu

Merhabalar,Kurtkoy bolgesinde 5-7 senelik oturumu olan Onderkent-

Soru

Merhabalar,Kurtkoy bolgesinde 5-7 senelik oturumu olan Onderkent-1 ve 2 sitelerinde 3+1 130m2 olmak uzere 2 daire sahibiyim. Bolgedeki yeni projelerin (Esas,Elit,Cadde,Newport,Flex..) su an sahibi oldugum eski konutlarin degerinde artisa neden olacaklarmidir sizce? elimdeki daireleri ortalama 150bin ye satip, yeni projelerde pozisyon almak daha mi iyi olacaktir? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2011 | 14:27 timur 306 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi günler dliyorum. biz kiptaş esenyurt 3 etap

Soru

Tebernüş bey iyi günler dliyorum. biz kiptaş esenyurt 3 etap da oturuyoruz. fi side projesinden daire aldık teslimden sonra orada oturacağız. benim sorum kiptaşdaki evimi satmalımıyım? sizce çevresindeki projeler bittiğinde değer kazanır mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2011 | 16:04 Derya Tezcan 306 Kişi okudu

Merhabalar,Sayın Tebernüş bey,sabah işime gelir gelmez hemen

Soru

Merhabalar,Sayın Tebernüş bey,sabah işime gelir gelmez hemen sizin yorumlarınızı okuyorum, size iyice alıştık,gercekten süpersiniz,sabahları sizi okumak bana artık zevk vermeye başladı,benım size bir sorum olacaktı, işe gelirken istoç'un yanındakı askeriye ye aıt arazide Ege yapı'ya ait bir levha gördum,orada bir calışma var,konutmu yapılıyor orada, bu konuda bilginiz varmı? tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 09:54 mine gün 305 Kişi okudu