apart
iyi günler tebernüş bey sakarya da yaşıyoruz,yatırım amaçlı 85000 e,800 tl kira getirisi olan eşyalı 65 metrekare apart almak istiyoruz,apart üniversite yol üzerinde,yeri çok iyi.ilerde apartlar çok artarsa zarar etmekten korkuyoruz,sizce almalı mıyız?
