tebernüş bey fi life fotolarını bekliyoruz saygılar
tebernüş bey fi life fotolarını bekliyoruz saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey fi life fotolarını bekliyoruz saygılar
Merhaba Tebernüş Bey,Sur Yapının çekmeköyde ki arsasında hareketlilik başladı,muhtemelen satıs ofisi hazırlanıyor.Sizin sitenizden öğrendiğime göre avm konut karma bir proje olacak ve m2 başlangıç fiyatı 3500tl civarı yani çevredeki rayiçler düşünüldüğünde oldukça iddialı.Sizin profesyonel görüşünüz bu fiyat projenin niteliklerinden,yani avm içermesinden mi kaynaklanıyor yoksa ihalesi yapılan ve temeli atılacak olan metro projesininde etkisi varmı?diğer sorumsa bu fiyatlar çevre markalı projelerde 2500 lerde seyreden fiyatlara kaldıraç etkisi yapar mı?teşekkürler..
Selamlar,Ağaoğlu Ayazağa, Varyap doğu ataşehir, Torunlar mall of İstanbul projelerinin ilk m2 fiyatlarını hangi aralıklarda bekliyorsunuz. Bizle tahmininizi ve hesaplarınızı paylaşmanız mümkünmü?
Sayin Tebernus Bey,Sinpas'in ''Su'' konseptli projeleriyle ilgileniyoruz, Aqua City, Bosphorus gb.. ancaksu alanlarinda yosunlanma, koku, sivrisinek, kurbaga gibi sorunlarla karsilasma cekincelerimiz var, her ne kadar Sinpas bu tur sorunlar olmayacagi garantisi veriyor olsa da henuz tamamlanip uzerinden yillar gecmis benzer projeler olamadigi icin karsilastirma imkani yok. Sizin bu konuda daha detayli bir bilginiz var mi ?selamlarAA
Merhaba,Sefaköy Kiptaş evlerinde 3+1 daire aldım, evim şuanda kirada ben de halkalıda soyakta kirada oturuyorum.Yani aldığım kirayı oturduğum eve kira olarak ödüyorum.Sefaköy Kiptaş evleri düşündüğüm gibi prim yapmadı.Evi satıp Halkalıdan almayı düşünüyorum, ancak hala yaklaşık 5 yıl kredi ödemesi devam edecek.Satmak için erken mi olur siz ne önerirsiniz, ayrıca halkalıyla kıyaslandığında hangisi daha karlı olur. Teşekkürler
kemerburgazda göktürkten bir yer almayi düsünüyorum fiyati 350000.tl. aylik kira getirisi1000tl ile 1200tl.arasi sizce makulmu iyi bir yatirimmi selam vesaygilar
toki indirimi hangi seneyi kapsayarak başlatılacak cevaplarsanız sevinirim iyi günler
Macrom city den 2+1 daire almak istiyorum,pesin ödeyebilirmiyim,risiko varmi,bu nasil bir firma.Tesekkürler.
Acunkent hakkında basın toplantısı olacaktı bugün,ne düşünüyorsunuz bu proje hakkında?Aynı firma Samsuntowers'a da imza atacak ancak güvenilir mi?Tşk
merhaba yine rahatsız ediyorum kartal yakacık 1000mkare arsa buldum fiyat 100milyar fakat imar durumu çekme mesafeli diyor bu ne demek fiyat sizce uygun mu