17. bölge kayaşehir
mrb lar tebernüş bey ben 17, bölge kayaşehirde oturuyorum .17. bölgenin konutların önünden geçen yoldan tarmvay geçeceği doğrumudur.şimdiden teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
mrb lar tebernüş bey ben 17, bölge kayaşehirde oturuyorum .17. bölgenin konutların önünden geçen yoldan tarmvay geçeceği doğrumudur.şimdiden teşekkürler
iyi akşamlar özyurtlar 1 mart 2013 mesaj atarak n merkezde ruhsat alındığını imar sorunu kalmadığını fakat şirketi aradığımda halen belediyenin nisan ayı toplantısını beklendiğini gibi laflarla uyutuluyoruz şuanda malatyada olduğum için inşaatın seyrini takip edemiyorum artık gökyüzü fotografları yok sizden ricam tamer beye sorarmısınız neden oyalanıyoruz.sabır sabır biryere kadar selamlar
Merhabalar sorum su özyurtlar projesinden dükkan almayı düşünüyorum fakat biraz araştırınca toprak sahibindende satışların oldugunu gördüm bu insanlara nekadar güvene bilirim neredese m2 fiyatı yarı yarıya 2. si proje 1 yıl içinde teslim edilir diyorlar fakat sözleşmede 24 ay olarak geçtiğinden bahsediyorlar 3. sü proje bitermi farklı firmalarınki gibi belediye tarafından durdurulup alan kişiler magdur olurmu 4. sü buraya yapacagımız yatırım bizim için cok önemli (evimiz yok) ileride pirim yaparmı ve kiraya verme konusunda sıkıntıya düşermiyiz bu onularda ve sizin bildiginiz farklı konularda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Tebernüş Bey Merhaba ; Kübra GENÇ/Emlakkulisi.com kaynaklı bilgiye göre TOKİ Kayaşehir Evleri 19. Bölge 'ye 2. günün sonunda toplam 1.736 kişi başvuru yapmış.Siz tahminde bulunmayı sevmezsiniz ancak bu rakamlara göre toplam ne kadar başvuru bekliyorsunuz ? Daha önce de dediğiniz gibi bu kadar talebin olduğu yerde bu fiyatların olması da gayet doğal bundan sonra kimse kayaşehir bölgesinde ucuz konut beklemesin demiştiniz bu da başvuru sayısıyla beraber tasdiklenmiş oldu tesekkür ederim
İyi akşamlar tebernüş bey.Merak ettiğim sorunun cevabını sizden öğrenmek istyorum. İstanbulda, konutların satıcıların elinde patlama olasılığı var mıdır ?Amerikada olduğu gibi emlak balonunun patlama olasılığı sizce nedir? Teşekkürler
merhaba tebernüş bey yorumlarınızı dikkatle takip ediyorum siz olsaydınız hangi bölgeyi tercih edersiniz size hangi bölge daha yakın daha sıcak geliyor
merabalar tebernüş bey. geçen gün silivri değirmenköyde bir arkadaşlar arzai baktık. arazi toplamı 35 dönüm ve 500 m2 şekilnde hisseli satılıyor. fiyatda 22 bin tl. şimdi gelelim asıl olaya 35 dönüm ün komşu bütün arazilerini bir tekelde toplayıp 150 dönüm lük içinde avm bulunan bir toplu konut yapma planı. ve hissesi olan her kişiye daire sözü. böyle birşey mümkünmü arazi fiyatı bu yüzden pahalı olbailirmi öneriebilirmisiniz acaba. selamlar.
merhaba, Beylikdüzü civarında 165-180 bin TL aralığında hangi projeleri ya da bölgeleri önerebilirsiniz? Örneğin papatya evlerinde çok uygun fiyatlı daireler mevcut sizce nasıl bir tercih olur teşekkürler.
Merhabalar satılık bir ev buldum eski bina almayı çok istiyorum ama iskanı yok dediler korktuk çevre hep al yeri güzel diyor daha önce oturan varmış ayrıca alt kat daireler işyeri olarak kullanılıyor ne yapmam gerekiyor evi çok istiyorum ama iskan problem olurmu sonrasında pişman olurmuyum ve zaman ne gösterir bana bir bilgi verirmisiniz.teşekkürler
Bu konulardaki cahaletimden yararlanilarak bana kardesim Noterden tek tarafli bir taahütname ile bir daairenin devrine karsilik benden bir arsa aldi.Arsayi aldiktan bir gün sonra taahutnameyi fesetti.Banada daireyi vermedi.Tapu iptal davasi actim ancak BK29 (bbk22)ye dayandiran Hakim bu taahütnamenin bir ön sözlesme niteliginde olmadigina dayanarak davayi reddetti.Temhize gitmek istiyorum.Bir sonuc almam icin hangi kanun maddelerini kullanabilirim.