Lounge-2

Soru

Tebernüş bey merhabalar.oLunge-2 de brüt 79 m2 net 54 m2 olmak üzere 6.kat kuzeybatı istikametinde oturum amaçlı mart ayında teslim edilmek üzere 262.000 tl ye almak istiyorum.m2 fiyatı 3316 tl ye geliyor. firma kendi bünyesinde 75.000 tl peşin 24 ay faizsiz taksitlendirme,diğer 24 ay oran 0,64% olmak üzere taksitlendirme yapıyor.sizce alım için uygun bir fiyatmıdır.saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2012 | 13:35 Sedat EFE 296 Kişi okudu

ucracity

Soru

mrh Hilal hanım ben ucracity den sözleşme ile bir daire aldım. Ben bu sözleşmeden vaz geçip ödedigim parayı kendilerinden almak istiyorum. ucra city bana şimdi vazgeçersem 3 ay sonra parayı vereceklerini ancak nisan ayında vazgecersem 15 gün içinde vereceklerini söylediler.Sözleşmede böyle bir madde hatırlamıyorum.Bunu yapabilirlermi? sözleşmede 15 gün içinde damga vergisi kesilip ödeme yapılacagı yazıyor. tsk.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2012 | 21:11 metin dişli 296 Kişi okudu

toki avrupa yakası kaya şehir 2012-2013 satışları ne zaman başlı

Soru

merhaba tebernüş beyefendi size sorum ben şu olacak 2012-2013 toki kayaşehir satışları ne zaman başlıyacak ben yaklaşık 8 aydır bekliyorum beni aydınlatırsanız çok mutlu olacağım teşekürler alakanız için

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2012 | 00:49 hasanarslanbogan 296 Kişi okudu

nmerkez

Soru

öncelikle fazlaca vaktinizi aldığım çin özür dilerim ancak 2 yıldır temel atılmayan sonrada muhtemelen iptal edilen daireden dolayı hassaslaşmamı mazur görün. özyurtlar nmerkezdeki haklarım saklı olmak üzere bana üzerine fark vererek nşehirden stüdyo önerdi.bu iyi niyet göstergesi ancak hala temel atılmaması esenyurtta su an 2 emsal olmasına rağmen projenin 30000 m2 üzerine 90000 m2 3 emsal olması 2 sene sonra başa döneceğim hissini veriyor, nmerkezde devama ısrar edersem ve proje iptal edilirse özyurtların vermedikleri yasal faizi hukuk yolu ile alabilirmiyim? saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2012 | 22:26 mustafa tolga gürgen 295 Kişi okudu

müteahitlik

Soru

merhaba tebernüş bey 350000 tl param var bu parayla toprak sahibiyle anlaşıp inşaat yapabilirmiyim yaparsam kar edermiyim.yada 2 tane hazır bitmiş dairemi alayım.teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2012 | 15:53 zafer altun 296 Kişi okudu

Alemdağ Emlak Konutları Teslim Tarihi

Soru

Tebernüş bey iyi çalışmalar. Alemdağ Emlak Konutlarından Aldığım dairemin teslim tarihi malum olduğu üzere gecikti, sözleşmede 9 ay emlak konutun hakkı olduğu ibaresi var, Emlak konutlada görüşmemde 9 ay uzatıldığı ama daha erken de teslim olma ihtimali olmakla beraber henüz netleşmediğini ifade ettiler acaba bu konuda bilginiz varmı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2012 | 13:54 Serhat ÖZTÜRK 295 Kişi okudu

Bahçetepe

Soru

Bahçetepe a4 bloktan 3+1 daireyi 310 bin tl ye aldım fiyat nasıl. Prim yaparmı bahçelerin sözleşmede olmaması normalmi. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2012 | 02:27 Kayhan şen 295 Kişi okudu

otopark tapusu

Soru

tebernüş bey öncelikle saygılarımı sunarım benim sorum tek blok bina 28 daire ve bodrumda oto parkımız var fakat binanın otoparkında 3 4 tane kendine ayrı bölünüp kapatılmış bölüm var söyleene göre toprak sahiplerinin tapulu yerleri imiş bu yerler otoparkın orte yerinde böyle bir şey olurmu otopark binanın ortak alanıdır bu alan bölünüp ayrı ayrı tapulu hale nasıl gelir diğer kat maliklerinin hakları nasıl olur.saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2012 | 23:10 hüseyin gezer 295 Kişi okudu

esenyurtta imar sorunu yüzünden yapılmayan inşaatlar

Soru

herşeyi siz biliyorsunuz fakat gönderdiğim iletiye cevap vermiyorsonoz. Allah aşkına siz dünyanın hiçbiryerinde istanbul esenyurtta imardan dolayı inşaat başlıyacak firma maketten ev satacak inşaatın devam ederken ibb pardon beyler fazla kat çıktınız durduruyorum diyecek yatırımcı dişinden tırnağından artırdığı benim gibi kredi çekmiş insanların parasının üstüne yatılacak bir senedir ha bu ay ha öbür ay imar sorunu çözülecek gibi boş laflarla kandırılarak zaman geçirilerek pisikalojimiz bozulgu .adam köydemi inşaat yapıyorki belediyenin gözünden kaçsın. bunu yayınlarsan sevinirim saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2013 | 02:21 Ertuğrul Hüseyin oral 296 Kişi okudu

Ev satışındaki tapu hakk.

Soru

Merhaba, 2008 yılında Kiptaş 'tan 53.000 Tl ye satın aldığım evi 71.000 TL ye sattım. Bana ait olan tapu da 53.000 Tl yazıyor iken sattığım kişinin tapusunda 40.000 Tl gözükmektedir. Tapudaki memura sorduğumda ise belediye rayiş bedelinin 40.000 Tl olduğu söylendi.Şimdi kime inanacağımı şaşırdım:( Ben Vergi dairesine gidip değer artış faizi için başvuruda bulunmayı düşünüyorum sonuçta 53.000 Tl ye aldığım evi 71.000 Tl ye sattığım için .Sizce doğru mu düşünüyorum. Ayrıca yeni tapudaki 40.000 TL ileride bize bir sıkıntı yaratır mı ? Şimdiden teşşekkürler...

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2013 | 17:53 selma su 296 Kişi okudu