KİTAŞ Silivri 2. Etap'ta 75 metrekare 75 bn TL

Soru

merhaba tebernüş bey bizleri aydınlattığınız için size teşekkür ederiz. silivri kiptaş 2.etapta kuzenim oturuyor hayırlı olsuna gittiğimizde site çok hoşumuza gitti havası gerçekten çok temiz peyzaj güzel.site yönetimiylede görüştük boğaziçi yönetim aynı zamanda kiralama ve satış konusunda yardımcı oluyor bütün daireler 75 mt fiyatlar kat ve cepheye göre 75-80 bin tl arasında kiralar ise 300-350 tl arası sitede doluluk oranının yüzde 80 civarına yaklaştığını söylediler.85 bin birikmiş paramız var yani hiç borçlanmadan alabiliyoruz.tapular henüz verilmemiş birde ilerisi için iyi bir yatırım olurmu.herşey gönlünüzce olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2012 | 15:42 hakan orhan 294 Kişi okudu

İstanbul'da yatırım yapmak için en uygun lokasyon

Soru

Merhaba Tebernüş bey yıllardır oturdugumuz gecekondu yeşil alan gözükdügü için hiçbirşey yapamıyoruz.tabu tahsis belgesi var elektirik su ev vergisi çöp vergisinide ödüyoruz bu yeri yeşil alnada çıkara bilirmiyiz çıkara bilirsek ne yapmamız lazım birde en uygun istdanbulda yatırım yapmak için en güzel yer sizce nere şimdiden teşekkür ederim yardımcı olursanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2012 | 02:52 Bekir GÜZEL 294 Kişi okudu

Toki İstanbul

Soru

Toki İstanbulda ne zaman ev yapmaya başlayacak. Mesela kayaşehir. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2012 | 21:48 Abdullah Kesici 293 Kişi okudu

Halkalı'da yatırım

Soru

Merhaba İstanbul Halkalı/Küçükcekmece de yatırım amaçlı ev satın almak istiyorum. Fakat ev fiyatlarının şu an çok yüksek olduğu ve düşeceği söyleniyor. Ev satın almak için uygun bir zaman diye bir şey var mıdır? Atatürk havalimanına yakın mevki olarak hangi semtleri tercih etmemiz gerekir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2012 | 02:07 Selcan Kurt 294 Kişi okudu

babil kuleleri

Soru

MERHABA sn Tebernüş Kireçci sizin yorum ve yazılarınızdan faydalanıyoruz teşekkür ederiz. Ama babil kuleleri ile ilgili tüm bildiklerinizi bizler ile paylaşmadığınızı düşünüyorum necati beylere karşı çok tolerans lı davranıyorsunuz yorumlarınızdan çok iyi tanıdığınız belli oluyor sanki onların adına konuşuyorsunuz. buna rağmen necati beyler müşterilerine açıklama yapmamakta ısrar ediyorlar ayrıca ben çok iyi niyetli olduklarını zannetmiyorum belediyenin imar planlarını sonuna kadar zorlamışlar bizler bukadarını sonradan ögrendik. teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2012 | 14:15 ibrahim aydın 293 Kişi okudu

Miras Yolla Geçen Kooperatif Sorunu

Soru

Dedemin üye olduğu koop dedem ölünce 4 çocuğuna kaldı fakat çocuklardan 2 si hiçbir aidat ödemeyip yazılı kağıtla üyeliklerini diğer 2 kardeşe devrettiler 2 kardeş aidatları yüzde 50ye 50 ödemeye devam etti kardeşlerden annem ölüncede ben dilekçe vererek üyeliğni devam ettirdim fakat şu an koop 4 kardeşide muhattap alınca dayım kendi adına tescil davası açtı bana senin davaya katılmana gerek yok karar ikimiz için çıkacak dedi sizce ben de aynı tescil davasını açmalı mıyım elimde kooptife ödediğim banka dekontlarım bir de üyelik dilekçemin 1/2 olarak kabul edildiği belge var iyi günle

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2012 | 11:02 Murat Betül 294 Kişi okudu

Dumankaya İkon'da 320 bin TL'ye 1+1

Soru

İyi Günler Dumankaya İkonda 42.kat 1+1 daire fiyatı 320bin tl dediler 1300tlden kiraya verebileceğimi söylediler sizce kira çarpanı olarak bakarsanız iyimidir yoksa daha yüksek kira alabileceğim yerler mi bakmalıyım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2012 | 20:43 Veysi Erten 293 Kişi okudu

Kartal

Soru

Tebernüş bey merhaba, Kartalda yapılan adliye sarayından sonra buraların değeri iyice arttı E-5 kenarındaki soğanlıkta adliye metro ve sahil bağlantı yolunun tamamlanmasından sonra önümüzdeki 3-5 sene konut fiyatlarında daha ne kadarlık artış olabilir? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 12:09 levent ergen 294 Kişi okudu

TOKİ

Soru

İstanbul bayrampasa bölgesinde öğretmenim.Kayabasından toki konutlarından eğer kura çıkarsa 3+1 dairelere girmek istiyoruz.Toki diye düşünmemizin sebebi 30-40 bin tl arası peşinat olması ve ev bitene kadar ödeme olmaması.Tavsiyeleriniz nelerdir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2012 | 12:54 cüneyt sepetçi 293 Kişi okudu

2B

Soru

Merhaba Hilal Hanım; Annem 1987 yılında Yarımburgaz'ın İstasyon mevkii askeriyenin bitişiğinde Küçükçekmece gölüne sıfır 400 mt arsa içinde bir gecekondu almıştı.Fakat bu evin tapusu yok ama her sene düzenli olarak vergileri ödeniyor ve içinde yaşanıyor.Elektrik,su hizmeti alınıyor.Burası 2B'ye girer mi ya da bu evin tapusunu alabilir miyim?Ne gibi işlemlerde bulunabilirim...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2012 | 17:38 Ayten Bozdemir 294 Kişi okudu