Miras Yolla Geçen Kooperatif Sorunu

Soru

Dedemin üye olduğu koop dedem ölünce 4 çocuğuna kaldı fakat çocuklardan 2 si hiçbir aidat ödemeyip yazılı kağıtla üyeliklerini diğer 2 kardeşe devrettiler 2 kardeş aidatları yüzde 50ye 50 ödemeye devam etti kardeşlerden annem ölüncede ben dilekçe vererek üyeliğni devam ettirdim fakat şu an koop 4 kardeşide muhattap alınca dayım kendi adına tescil davası açtı bana senin davaya katılmana gerek yok karar ikimiz için çıkacak dedi sizce ben de aynı tescil davasını açmalı mıyım elimde kooptife ödediğim banka dekontlarım bir de üyelik dilekçemin 1/2 olarak kabul edildiği belge var iyi günle

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2012 | 11:02 Murat Betül 294 Kişi okudu

Dumankaya İkon'da 320 bin TL'ye 1+1

Soru

İyi Günler Dumankaya İkonda 42.kat 1+1 daire fiyatı 320bin tl dediler 1300tlden kiraya verebileceğimi söylediler sizce kira çarpanı olarak bakarsanız iyimidir yoksa daha yüksek kira alabileceğim yerler mi bakmalıyım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2012 | 20:43 Veysi Erten 293 Kişi okudu

Kartal

Soru

Tebernüş bey merhaba, Kartalda yapılan adliye sarayından sonra buraların değeri iyice arttı E-5 kenarındaki soğanlıkta adliye metro ve sahil bağlantı yolunun tamamlanmasından sonra önümüzdeki 3-5 sene konut fiyatlarında daha ne kadarlık artış olabilir? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 12:09 levent ergen 294 Kişi okudu

TOKİ

Soru

İstanbul bayrampasa bölgesinde öğretmenim.Kayabasından toki konutlarından eğer kura çıkarsa 3+1 dairelere girmek istiyoruz.Toki diye düşünmemizin sebebi 30-40 bin tl arası peşinat olması ve ev bitene kadar ödeme olmaması.Tavsiyeleriniz nelerdir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2012 | 12:54 cüneyt sepetçi 293 Kişi okudu

2B

Soru

Merhaba Hilal Hanım; Annem 1987 yılında Yarımburgaz'ın İstasyon mevkii askeriyenin bitişiğinde Küçükçekmece gölüne sıfır 400 mt arsa içinde bir gecekondu almıştı.Fakat bu evin tapusu yok ama her sene düzenli olarak vergileri ödeniyor ve içinde yaşanıyor.Elektrik,su hizmeti alınıyor.Burası 2B'ye girer mi ya da bu evin tapusunu alabilir miyim?Ne gibi işlemlerde bulunabilirim...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2012 | 17:38 Ayten Bozdemir 294 Kişi okudu

macera !

Soru

Selamlar Tebernüş bey, nasılsınız ? Esenyurt mağdurlarına gerçekten üzülüyorum, keşke sorunları çözülebilseydi. Hatırlarsanız yaklaşık 2 sene önce yazdığım yorumda esenyurt-b.düzü mütehaitlerinin sizi ülser/kanser edeceğini (allah korusun) yazmıştım. İkinci elde güzel fırsatlar varken insanlar biraz ucuz olması biraz da ödeme koşullarının uygun olması nedeniyle acemice maceraya atıldılar. Yüzde 25 prim garantisinin (kaymaklı!) üzerine atladılar. Sorun hüsran tabiki. Bayramınız kutlu olsun, kendinize çok iyi bakın lütfen... not: bulunduğum yerde telefon çekmiyor, 2 defa yazmış olabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2012 | 09:02 ibrahim kara 294 Kişi okudu

Tarabya TED

Soru

Tebernuş Bey Merhaba, Tarabya'daki TED Kulübü + Polat Sitesi 'nin olduğu büyük alana bazı müteahhitlerin TED kulubunu Demirciköy'deki arazisine taşımak ve Polat Koru Sitesi dairelerini kat karşılığı almak mantığı üzerine kurulu büyük bir residence projesi için görüştükleri söyleniyor. Sizin bu konuda bir bilginiz var mı ? Lokasyon olarak şahane bir lokasyon olduğu için duyunca çok cazip geldi.. Teşekkürler Ali Gunaltan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2012 | 13:05 Ali Gunaltan 293 Kişi okudu

kemerburgaz

Soru

mrb tebernüş bey nasılısınız sorum şu kemerburgaz ın gelecegini nasıl görüyorsunuz ? iyiki varsınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2012 | 21:33 ömer polat 293 Kişi okudu

MODERN VADİ

Soru

merhaba Tebernüş Bey, Dumankaya Modern Vadi'de 1+1 daire sahibiyim, dairemi 2011 yılı Ekim ayında aldım ve aldığımda ocak ayında temelinin atılacağı söylenmişti. Ocak ayında firma ile iletişime geçtiğimde olumsuz hava koşulları nedeni ile başlayamıyoruz cevabını aldım. satışın üzerinden 1 yıl geçmesine rağmen en son 2 hafta önce proje merkezini ziyaret ettiğimde hala bir çalışmanın olmadığını gördüm. acaba bir olumsuzluk mu var diye endişe içerisindeyim. satış ofisi de konu hakkında çok tatmin edici cevaplar vermiyor. konu ile ilgili bir bilginiz var mı acaba? saygılarımla, teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2012 | 10:26 NAZLI YILDIRIM 293 Kişi okudu

Oyakent'te 112 metrekare 215 bin TL

Soru

Merhaba Tebernüş Bey Başakşehir Oyakkent 1. Etaptan ev almak üzeriyiz. 2+1 giriş kat güney cepheli brüt 112m2 215bin TL anlaştık. Bu fiyat oyakkent için ve bu konumda bir daire için uygunmu ileride pirim yapma durumu olur mu? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2012 | 19:29 serhat avutmuşlu 293 Kişi okudu