günaydın tebernüş bey kiptaşın küçükköy merkez arsasın

Soru

günaydın tebernüş bey kiptaşın küçükköy merkez arsasının satışa çıkarılma tarihi 25 ağustos .bayramdan sonra satışa çıkarılacak diyorsunuz.arada çok kısa bir süre var.siz her zaman bürokratik işlemlerin çok zaman aldığını söylersiniz.çok hızlımı çalıştılar.teşekkür ederim.sevgilerimle

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ekim 2011 | 08:54 ülkü kerpiç 294 Kişi okudu

tebernüş bey sanırım küçükköy kiptaşla ilgili gelişme v

Soru

tebernüş bey sanırım küçükköy kiptaşla ilgili gelişme var nereye ve ne zaman başvuracağız projeyle ilgili bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim teekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2011 | 15:20 Sema ceylan 294 Kişi okudu

Merhaba Sayın Kireççi yarınki konugunuzun Ali Agaoglu olmas

Soru

Merhaba Sayın Kireççi yarınki konugunuzun Ali Agaoglu olmasına cok sevindim. Acıkcası ben My world europe projesinin de diger projeler gibi zamanından once teslim edilip edilmeyecegini ve eger erken teslim olnagı var ise bunun tahminen ne zaman olacagıyla ilgili bir soru yoneltebilir misiniz diye sormak isteriz. Çok teşekkür ederim. Selamlar.Mustafa Günfer

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2011 | 20:11 Mustafa Gunfer 293 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar,size danışmak istediğim konu şu. ot

Soru

Tebernüş Bey merhabalar,size danışmak istediğim konu şu. oturum amaçlı 1+1 daire satınalmak istiyorum . Loto, Toto yüzüme gülmezse, bu hayatta bir ev edinmek için tek atımlık kurşunum var. Dolayısıyla öncelikli amacım oturmak da olsa, alacağım dairenin 5-6 yıl sonra prim yapmış olmasına da ihtiyacım var. iki bölge ilgimi çekiyor, Halkalı Atakent ve ıspartakule. İkinci el fırsatlarını değerlendirmek istiyorum, sizce bu iki bölge arasında metrekare prim potansiyeli açısından hangisini seçmeliyim? Örneğin şu an Ispatakule Efes adasında 72 m2 115.000 TL 1+1 bir eve sıcak bakıyorum.kira getirisi için 600 tl vs diyorlar ama 500 tl düşünmekde fayda var. Sizce mantıklı bir seçim mi yoksa Atakent'i biraz daha kurcalamalı mıyım? Yanıtınız için şimdiden çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2011 | 11:24 Nurcay Cihansoy 293 Kişi okudu

Merhaba toki2011 yılı ikinci altı aylık dönemde indirim kapa

Soru

Merhaba toki2011 yılı ikinci altı aylık dönemde indirim kapanyası düzenleyecek mi?düzenleyecekse ne zaman başlayacak bilgi verirseniz memnun olurum.Teşekkür ederim.09112011

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2011 | 18:37 Mehmet SAKALISARI 293 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Boshporus\'da aidatlar m2 başına 1,5 tl

Soru

Tebernüş bey merhaba,Boshporus'da aidatlar m2 başına 1,5 tl olarak açıklandı nihayet. Sizce bu makul bir rakammıdır ve site tam olarak faaliyete geçtiğinde ( ki önümüzdeki yaz olacak artık galiba ) projede toparlanma başlar mı? Malum firma bugüne hep yüksek aidat nedeniyle eleştiriliyor yoğun olarakteşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2011 | 13:55 Fikret Keleş 293 Kişi okudu

merhaba, Gökhan Kayalı beye hitaben yazılmıştır. gökhan be

Soru

merhaba, Gökhan Kayalı beye hitaben yazılmıştır. gökhan bey kiptaş esenyurt 5. etapta 3+1 125m2 daire şuanda kiptaşta 137.000 TL. ye satışta iyi günler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2011 | 11:21 musa padaroglu 293 Kişi okudu

Şeref Yıldırım beyin sorusuna verdiğiniz cevaba istinaden ba

Soru

Şeref Yıldırım beyin sorusuna verdiğiniz cevaba istinaden babil kulelerini yapan firma acunkentin ilk bloğunu aralık ayında teslim sözü vermiş ancak yapıyı inceleyenler bunun mümkün görünmediğini zaten görücektir. Hal böyleyken 16 ayda bitirirler müsterih olun gibi bir cevap vermeniz açıkçası düşündürücü. Firmanın o yapıyla o işi o sürede bitirmesi mucize.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2011 | 15:00 Fatih yıldız 293 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba,avni çelikle olan pragramı izledim.söyl

Soru

tebernüş bey merhaba,avni çelikle olan pragramı izledim.söyleşi o kadar dolu ve seri bir şekilde ilerlediki izleyiciler ve yatırımcılar birçok sorularına cevap buldular.30.dakikaya birçok soru ve cevapları sıgdırdınız.ben senin yerinde olsam akşam evde oturup bu söyleşiyi izlerdim.selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2011 | 13:04 adnan kusoglu 293 Kişi okudu