Sayın Kireçci,Sizden daha önc emlek konusunda bilgi edinmişti

Soru

Sayın Kireçci,Sizden daha önc emlek konusunda bilgi edinmiştim ve üç projeden birini seçebileceğimi söylemiştiniz.Bunlardan biri de Atakent 3.Buradan 1+1 daire almak istiyorum.yeni projenin başında sayın Varol Tezmen ile sizi gördüm.Bu nedenle projeyi herhalde tanıyorsunuzdur.Varol,iktisatlı kardeşimdir.Tanışırız.Ama bir emlak uzmanı olarak siz bana hangi bloktan ,kaçıcı kat ve hangi yöneki 1+1 almam gerektiği konusunda bir öneride bulunursanız minnettar kalırım.Zira Adana dan gelip oturacam.Hiç olmazsa sıkılmayayım.Şöyle iç açıcı bir 1+1 daire olsun.Ben de öneriniz doğrultusunda proje daha lanse edilmeden bir tane almaya çalışacam.Yeni yılınızı içtenlikle kutlar,başarı ve mutluluklar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2011 | 21:09 Prof.Dr.Yaşar Gürgen 292 Kişi okudu

slm 1976 yılında babam ruhsat cıkartarak temel ve giris kat ol

Soru

slm 1976 yılında babam ruhsat cıkartarak temel ve giris kat olmak üzere 324 m.kare yer yaptı çaplacalısan işcilerin sigortası ödendi iş yeriharçları ödendihalen yer mahkemede 47 yıldır çağlaynın büyük bir bölümünün tapusu yok ruhsat ve iş yeri harçları ödenmiş bu yer için ilerki tarihte alabilirmiyiz baban bu yeri 1963 yılında kağıthane muhtarından çapla almış mahkeme halen sürüyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 09:40 ayşe uysal 292 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar,Dumankayanın Halkalı\'da ihale kazand

Soru

Tebernüş Bey merhabalar,Dumankayanın Halkalı'da ihale kazandığı alan tam olarak neresi acaba? Haberden anlayamadım. Birde Soyak Olympiakent'in B kapısından yukarı doğru çıkarken sağda (Güneş Park evlerinin ön tarafında) yol başında oldukça büyük bir arazi var ve üzerinde de TOKİ tabelası bulunuyor. Bu arazinin ne olacağı hakkında bir bilginiz var mı? Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 11:46 Zeynep Bakkurt 292 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, öncelikle bu benzersiz hizmet için teş

Soru

Tebernüş Bey merhaba, öncelikle bu benzersiz hizmet için teşekkürler, Size sormak istediğim soru evlerde ses yalıtımı ile ilgili. Bu konuda maalesef evin içinde yaşamadan herhangi bir tespit yapmak mümkün değil gördüğüm kadarıyla, Yaşamakta olduğum evde (ist. b.evler koza sitesi) maalesef ses yalıtımı konusunda çok zayıf. Alt komşunun bütün su ,tv ve konuşma sesleri özellikle geceleri sanki aynı evde yaşıyormuş hissi veriyor. Zar zor şartlarda alınan evlerden bu yüzden taşınmak, tekrardan ev almak , yeni alınan evlerde bu sorunların yaşanıp yaşanmayacağını bilememek ayrı bir dert. Sizin tecrübeleriniz ışığında, komşuyu seçme şansımız yokken, evlerde ses yalıtımı ile ilgili neler yapılabilir veya ev alırken nasıl dikkat edebiliriz konusunda fikirlerinizi öğrenmek isterim, kolay gelsin. Tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 14:45 Deniz Aslan 291 Kişi okudu

Tebernüş abi tekrar merhabalar :),Koç burcuyum :)örneklendirm

Soru

Tebernüş abi tekrar merhabalar ),Koç burcuyum )örneklendirmem gerekirse şöyle özetliyebilirim biz 2 kişi yaşıyoruz annem ve ben ve ikimizin hane geliri şu anda 10 bin tl seviyesine yakın ama buna rağmen 99 bin tl lik bir ev aldık çünkü yaşam kalitemizden kısmak istemedik hem tatile gidiyoruz istediğimiz gibi yiyip içip geziyoruz yarın bigün işler ters giderse evin taksidini ödiyebilecek şekilde pozisyonumuzu koruyoruz dolayısı ile akşam yatarken aklımızda ? leri oluşmuyor... ancak insanlar öyle konuma gelmişlerki mesela tatile gidecek ama evin taksidi var diye gitmiyor ve banka borcundan dolayı evlenemiyor hayat yatırım ve primden ibaretmiş gibi yaşanmamalı diye düşünüyorum veya insan banka hesabındaki rakamlara göre mutlu olup olmamaya karar vermemeli yaşamanın daha duygusal ve güzel yönleri var )evi Fi-Yapı'dan Tuzla-2 projesinden aldık 99 bin tl'ye yatırım kısmını fazla önemsemiyorum ama şu anda iş arkadaşım 150 bin tl nakit veriyor ) ve henüz inşaatın bitmesine 2 ay var sadece 1 yıl bekledim oda prim için değil inşaatın bitmesi ve yerleşmek için... ev sahibi olmanın başka yolu yok ama bence sorun şurdan kaynaklanıyor kimse kendi imkanları karşılığında ulaşabileceği evi beğenmiyor hep bir kademe üstünü istiyor bunu anlayışla karşılıyorum tabiki daha iyi yaşamayı istemek gayet normal ama halihazırda başını sokabilecek güzel temiz bir ev alma imkanın varken '' falanca projeden alamadım '' diye kendini kahretmek veya gelirinin % 20 siyle alıp rahat ödiyeceğin bir ev almak yerine % 70 ini yıllarca ipotek edip yıllarca kalitesiz ve stres dolu bir hayat yaşamak insanın kendi elinde olan bişey diye düşünüyorum )bende 300 metrekare full deniz manzaları müstakil yüzme havuzlu jakuzili vesaire süperlüks bi sitede oturmak isterim elbette ama gelirini taşıt kredisine verip aldığı arabaya benzin koyup gezemeyen binlerce insan gibi olmak istemiyorum )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 17:19 Recep Direnç 292 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhabalar,Emaar\'ın projesi ile ilgili son durum

Soru

Tebernüş Bey Merhabalar,Emaar'ın projesi ile ilgili son durumu biliyor musunuz? Şubat'ta satışa çıkacağını yazmıştınız,vermiş olduğunuz fiyatlar aşağı yukarı aynı mı? Bu ayki Capital'de reklamlarını gördüm ama bir hareket yok henüz.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 01:19 Serdal Yıldız 291 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş beySitede ki bazı arkadaşlar ne çok şeyler

Soru

Merhaba Tebernüş beySitede ki bazı arkadaşlar ne çok şeyler biliyor da haberim yokelif çınarlı gibi cebimdeki sigara paramı bilen arkadaşlarmı desemyoksa mert aksu gibi benim daireyi krediyle aldığımı tahmin edip birde üzerine faiz oranlarıyla dairemin kaça geldiğini hesaplamış. bu kadar çok bilen arkadaşlara satış tarihinin haber verilmesine gerek yok onlar zaten müneccinlik özelliklerinden dolayı biliyorlardır. benim bundan önceki yazımı yazmamdaki maksat bilgi kirliliğinden dolayıydı. ama arkadaşların zoruna gitti herhalde.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2011 | 11:36 Murat KAYA 291 Kişi okudu

kaan beyin sorusununcevabı:merhaba tebernüş bey,sizi devamlı

Soru

kaan beyin sorusununcevabımerhaba tebernüş bey,sizi devamlı takib ediyorum,begendiğim bir site,başarılarınızın devamını dilerim. Her şeyin bu kadar hızlı geliştigi bir dünyada ben olsam eski değil de yeniyi alırım.Tüketim toplumunda her alanda yeni ürünler yaratılıyor,atakent 3 de de 2011 yılı urunler kullanılacak,atakent 2 ise 2009-2010 yılın da yapıldı.Ayrıca mimari de de trendler değişiklik gösteriyor...İster istemez bu değişiklikler projelere yansıyor.2010 yılının trendi kat bahçeleri idi,benim duşunceme gore satıs ve pazarlamaya yönelik bir düşüncenin ürünüdür.Resimlerdeki gibi balkonlarda çiçekler gerçek hayatta olamayacak. herkese selamlariyi çalışmalaratakent3 mimar REYHAN ERİŞ

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2011 | 13:33 reyhan eriş 291 Kişi okudu

Evet Tebernus beyin izniyle,okurlarımıza soruyorum;niçin atake

Soru

Evet Tebernus beyin izniyle,okurlarımıza soruyorum;niçin atakent te 2 etapta bitmis satılık bir suru ev varken aynı fiyata 3. etaptan 2 yıl sonra teslim olacak evi almak icin boyle bir iztiham ve istek var sayın arkadaşlar?Cidden merak ediyorum.Alanlardan biri lutfen bizlere soylesin.Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2011 | 16:23 kaan berber 292 Kişi okudu