Tebernüş Bey, ben sanırım yanlış anlaşıldım. Sizinle bir

Soru

Tebernüş Bey, ben sanırım yanlış anlaşıldım. Sizinle birçok defa yazıştığımız için (ilk evimi aldığımdan), beni tanıyacağınızı düşündüğümden böyle yazdım. Benim sevincim, soyak'ı almaya zaten param yetmeyececeği için, yetseydi de ben eroğlundan almış olduğum için üzülecektim, onu belirtmek istedim. İnsanların Eroğlu'na da bakmalarını istemem de yanlış anlaşıldı ) Onu da görsünler istedim...Yoksa ben de koyu bir emlakkulisi okuruyum.Yanlış anlaşıldıysam kusuruma bakmayın. Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2010 | 18:02 Barış ATMACA 291 Kişi okudu

dumankaya trendde ev görmeye gittik ödeme planımızı söyledi

Soru

dumankaya trendde ev görmeye gittik ödeme planımızı söyledik sonra defalarca telefonla arandık ve yağmurlu bir günde sarıyerden pendiğe çağrıldık kaporamızı verdik 3 4 gün sonra katma değer vergisi istediler onuda gönderdik birkaç gün sonra anlaştığımız fiyattan satamayacaklarını söylediler şok olduk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2010 | 20:36 ÇİLER ÖZEL 292 Kişi okudu

Sevgili tebernüş Bey,Divan residence halkalıda yaşanan aidat

Soru

Sevgili tebernüş Bey,Divan residence halkalıda yaşanan aidat problemi ile ilgili yazan birçok arkadaşla sitede buluşarak 24 ekim pazar günü bir toplantı yapacağız . saat 12.00 de davetlisiniz . Size yazan hasan culu bey de bu sosyal hareketimize destek verip öncülük ediyor .Burda şunu belirtmek isterim ki sizden aldığımız tüyolarla yatırımlarımızı yönlendiriyoruz. Bu size daha çok sosyal bir sorumluluk yüklüyor bence)Bundan dolayı sizden ricamız Sayın GÖKÇEN beyefendiden alamadığımız randevü olursa sizin bizzat devreye girmemizi rica ediyoruz . Sizi kendimizden biri,bir komşumuz olarak görüyoruz .Lütfen bunu yayınlayın ki firmnalar korksun ve aidat adı altında vatandaşlarımızı daraltmasınlar . Saygılar Sevgiler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2010 | 22:33 sadık cidal 291 Kişi okudu

tebernüş abi merhaba bugün ukra gruptan atilla beyle görüşt

Soru

tebernüş abi merhaba bugün ukra gruptan atilla beyle görüştüm proje kasıma sarkmış size de selam söyledi bu arada özyurtların ak n merkez projesini de inceledim kat planları çok güzeldi fiyatlar da makul fakat 5 yıl vade yapıyorlar 7 yıl flan olsa çok daha güzel olurduD ama kat planları muhteşemdi....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2010 | 18:31 elif çınar 292 Kişi okudu

Sayın teberrüş bey beylikdüzünde New Rezidans hakkında bilg

Soru

Sayın teberrüş bey beylikdüzünde New Rezidans hakkında bilgi alabilirmiyim nasıl bir proje.. New Rezidans mı? Beylife mı? tavsiye edecek olsanız hangisini tavsiye edersiniz? saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2010 | 10:29 Murat Dursun 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey; Ağustos ayında gülbahar mahallesinden

Soru

Merhaba Tebernüş Bey; Ağustos ayında gülbahar mahallesinden 100bin liraya 65m2 2 oda 1 salon asansörlü kapalı otoparklı sıfır daire aldım. Şu an 700 lira kira getirisi var. yatırımım sizce doğru çünkü tamamen yatırım amaçlı aldım. Birde henüz binanın iskanı yok bu mütahide mi aittir yoksa bize mi iskanını ne zaman çıkarmamız gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Kasım 2010 | 00:04 NURAY BULUNUR 291 Kişi okudu

Merbaha Tebernüş bey,nasılsınız'Ben ntowers projesinden yat

Soru

Merbaha Tebernüş bey,nasılsınız'Ben ntowers projesinden yatırım amaçlı 1 daire almak istiyorum.Bu projenin teslim edildikten sonra o lokasyonda bulunan diğer sitelere oranla daha düzgün ve simetrik bir arazi üstünde olması,niteliklerinin hemen hemen aynı olması sebebiyle daha fazla prim yapar düşüncesindeyim ama sizinde fikrinizi almak istediğim konu metrobüs geldikten sonra ve site iyi şekilde yönetilirse 250.000 - 300.000 tl arasında satışı gerçekleşebilirmi'(şu an solarkentte 230-240 bin )satışların olduğunu düşünürsek..biraz uzun oldu ama...teşekkürler iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2010 | 20:29 ercan kocalar 292 Kişi okudu

sayın kireçci, innovia 2 sitesinden 3+1 brüt 127 m2 8.kat peyz

Soru

sayın kireçci, innovia 2 sitesinden 3+1 brüt 127 m2 8.kat peyzaj manzaralı (otopark dahil) 205000 tl %20 peşin 60 ay vadeli teslimde %40 ödemeli ki teslim sarkabilir haziran diyorlar ama birde 95 m2 4.kat innovia 3 te yine peyzaj manzaralı yine aynı ödeme koşullarıyla 2 daire aldım. m2 bazında fiyat mantıklımı' alınmışa pek yorum yapmıyorsunuz biliyorum ama yakında innovia 4 ve 5 satışa çıkacak ordada 2 adet 1+1 almayı düşünüyorum . öylemi yapsam yoksa yatırımımı başka bir ilçedemi yapsam. cevabınız için şimdiden çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2010 | 22:39 FİKRİYE ACET 291 Kişi okudu

innovia da tuhaf şeyler oluyorsenet ödemelerimi bank asyaya yap

Soru

innovia da tuhaf şeyler oluyorsenet ödemelerimi bank asyaya yapıyordum fakat bugün eve akbanktan yazı gelmiş çok karışık tarihlerde senetlerin bir kısmı oraya aktarılmışörneğin 10112012-- 10112013--10072011 gibi karışık tarihler.Ben iki ayrı bankada bu senetleri takip etmek zorundamıyım.Açıp soracağımda paylaşmak istedim.Sizce neden böyle bir şey yapmış olabilirler nakit için senetlerini başka birine ciro etmiş olabilirlermi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2010 | 12:49 zorbay kılınç 291 Kişi okudu