sayın tebernüş bey ayazağadaki arsaya kuzu grubun bir katıl

Soru

sayın tebernüş bey ayazağadaki arsaya kuzu grubun bir katılımı söz konusumu sitenizde çıkan haberde olmadığını gördüğüm halde satış ofisindeki arkadaşlar ayazağada yeni projeye başlayacağız diyorlar ve bildiğim kadarıyla orada başka arsa yok en azından 4.000 konutluk başka arsa yok ...teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2010 | 16:48 hakan avcı 292 Kişi okudu

iyi çalışmalar yeni projeleri pek inceleme fırsatım olmadı

Soru

iyi çalışmalar yeni projeleri pek inceleme fırsatım olmadı yatırımlık gönül rahatlığı ile daire alacağım bir proje söylermisiniz(kimsenin reklamını yapmadığınızı sıteyi takip edenler bilir) daire yi hangi büyüklükte seçmeliyim saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2010 | 20:22 rubil guneş 291 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Çok fazla rahatsız ediyorsak banlayabili

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Çok fazla rahatsız ediyorsak banlayabilirsiniz ) Evliya sabrı ile sorularımıza cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben Ntower hakkında Tamer beyle neler konuştuğunuzu sadece özet olarak öğrenmek isterim, sanırım tüm Ntowers'liler sizden güzel şeyler bekliyor. Tamer Bey'in işler konusunda çok zorlandıklarını söylediniz bu resmi yollardan kaynaklı mı? yoksa temel açma ile ilgili mi. İlk teslim B5 blok olacak sonra yanındaki blokları mı teslim edecekler. Tebernüş Bey sizin NTowers ile ilgili cevaplarınızı grupta yayınlayabilir miyim. İyi geceler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2010 | 22:25 Mustafa Altıyaprak 292 Kişi okudu

sayın kireçci, arsa yatırımı yapmak için silivrinin hangi b

Soru

sayın kireçci, arsa yatırımı yapmak için silivrinin hangi bölgesini ,köyünü tavsiye edersiniz.. uzun vadeli 10-15snelik büyük parseller bulabileceğim ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2010 | 18:13 salih kırgöz 291 Kişi okudu

innoviada daireler geç teslim oluyor diye yazılar var geç tesl

Soru

innoviada daireler geç teslim oluyor diye yazılar var geç teslim falan yok 6 ay opsiyonları var onları kullanıyorlar 6 ayıda geçince gerekilen parayı bize ödüyorlar mesala 1+1 61 m2 kare daireme 375 lira ödüyorlar her ay yani anlayacağınız kimsenin mağdur falan olduğu yok saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2010 | 08:57 tergan 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, şunu söylemek isterim ki;fi tower dan i

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, şunu söylemek isterim ki;fi tower dan iki tane daire almış biri olarak şimdiye kadar sadece sizi ve tabiri caizse gözlerimi referans aldım. Her hafta şantiyeyi ziyaret ederek bir öncekine nazaran dahada büyüyen binaları gördükçe büyük bir oh çekiyorum. Sanki fi yapının müteahiti gibi konuşan yok batıyor, yok sürünüyor diyenlere inat edercesine Fikret Bey,bizlere TAPULARIMIZI da geçtiğimiz hafta verdi. Tamamen açık yüreklilikle söyleyebilirim ki verdikleri tüm sözleri şu tarih itibariyle tutmuş bulunuyorlar. Eğer aksi bir durum olsaydı inanın onu da burada açık açık söylerdim. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2010 | 18:31 Emrecan Altıkardeş 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, bugün havadanemlak sitenizde Kiptaş Fin

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, bugün havadanemlak sitenizde Kiptaş Finanskentin son durumunu gördüm. Satın aldığımız evlerin son durumlarını sayenizde gitmeden takip edebiliyoruz. Herkes yatırım için ev almıyor malum, oturum için ev alanlar projelerin teslim tarihlerine doğru orantılı olarak gelirlerini giderlerini planlıyorlar. Ben şu anda kiradayım ve bir an önce satın aldığım eve geçmek için can atıyorum malum kira belimizi büküyor. Kiptaş ile ilgili son durumlar bazen tedirgin ediyor, projedeki Kalyon İnşaat Yeşil Vadi konaklarını referans gösteriyor. Bu firma ile ilgili bilginiz var mı? Şu an başarılı görünüyorlar. Sizce inşaat hızı teslim tarihi olan agustos 2011 için yeterli mi? Projenin oturum başladıktan sonra prim potansiyeli devam eder mi? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2010 | 21:18 mahmut kırbaş 291 Kişi okudu

Mrb tebernüş bey kayabaşı bayramtepe lisenin karsısında ars

Soru

Mrb tebernüş bey kayabaşı bayramtepe lisenin karsısında arsam var 2009 da almıstım 250.000 tl ye ıstımlaktan falan bahsedılıyor karlı mı cıkarız zararlı cıkarız tesekkur ederım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ekim 2010 | 11:13 Mesut AYDIN 291 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Sizce aynı fiyat aralığında (örneğin

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Sizce aynı fiyat aralığında (örneğin 200.000 TL)Çekmeköy, Bahçeşehir, Beylikdüzü gibi yerlerden yeni binadan daire mi almak daha mantıklı yoksa Beşiktaş Şişli gibi şehirin merkezinde ama 30 yıl ve üzeri eski evlerden almak mı? Daireyi yatırım amaçlı almayı düşünüyorum. Bir kaç yıl kiraya verip sonrasında kendim oturmayı veya mecbur kalırsam satmayı düşünüyorum. Değerli fikir ve görüşlerinizi bekliyorum.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2010 | 14:27 Cagri Kadirdag 292 Kişi okudu