Tebernus bey, herkes istiyor... Bizde eksik kalmayalım. Güneşl
Tebernus bey, herkes istiyor... Bizde eksik kalmayalım. Güneşli konutlar'in videosunuda gorebilecekmiyiz ? Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernus bey, herkes istiyor... Bizde eksik kalmayalım. Güneşli konutlar'in videosunuda gorebilecekmiyiz ? Teşekkürler
Merhaba, apartman boşluğu brüt metrekare hesabına katılmayacak diye birşey duydum.Doğrumu?
merhaba,Ispartakule Ağaoğlundan ev aldık.Ancak avrupa konutlarının evlerinin daha geniş üstelik sosyal tesilerininde aidata dahil olduğunu öğrendik.Sizce Ağaoğlundan aldığımız evi elimizden çıkarıp Avrupa konutlarından ev almamız mantıklı olurmu?Sosyal tesislere artı para ödemek ne derece mantıklı?Teşekkürler....
Merhaba Tebernus Bey, Madem Fikret Bey ile gorusmeniz var, Fi Life ile ilgili acaba bana donmelerine rica edebilirmisiniz? Asistanina defalarca (78 sefer) mesaj biraktim. Ayni sekilde Tuncay Beyede. Defalarca soz verilmesine ragmen, benimle irtibata gecen olmadi. Telefon numaram mevcut olmasi lazim FiYapi'da. Blok A4, 21. Kat.Simdiden cok tesekkurler
merhaba tebernus bey. benim silivri cantakoy de yaklasik 3,5 donum ve m2 si yaklasik 100$ olan bir sanayi arsam var. belde ye cok yakin ve yaninda fabrikalar var. kanal projesinide dikkate alarak, bu arsayi satarak atasehirden bir daire almayi tavsiye edermisiniz. simdiden tesekkur ederim.
iyi günler benim kiptaşın yaptığı başakşehir 2.etapta 2 adet 84 m2 dairem var buraya sağlık kent projesi yapılacakmış bu yapılacak proje 2.etapa yakınmı bu proje yapılırsa burada fiatlar artarmı çünkü ben şimdi satmayı düşünüyorum eğer prim yaparsa ileride beklemeyi düşünüyorum sizin görüşlerinizi almak istiyorum teşekkür ederim
Merhaba Tebernüş bey,Alanya Azura Park sahipleriniz tanıyormusnuz.Daha önceden konut deneyimleri var mı acaba? Bu arada bugünkü genel seçim sonuçlarınının başta sitenizi takip edenler olmak üzere tüm milletimiziz için hayırlıolmasını diliyorum. Saygılarımla
Merhahaba,halkalı toki konutlarında istanbul lounge 2 projesinin olduğu yerdeyim.Harfiyat çalışmalarından dolayı yollar çok kötü oldu.Defaten kazıp,kapatıorlar,hiç ilgilenilmeyen kısımlar bile bulunmaktadır.Bir kez aracımın tekeri yarıldı,bir kezde aracın karter kısmı darbe aldı.Bir taraf işini yaparken,diğer taraf zarar görüyor.1 Ay kadar önce satış ofisinde bir beyle görüştüm,durumu anlattım,telefonumu aldı döneceğini söyledi,o gün bugündür ses çıkmadı.Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.Tşk.
merhaba. Avcılarda henüz lanse edilmemiş olan avcılar park sarayları konutları ile ilgilenmekteyim. m2 fiyatları deniz ve peyzaj gören evlerde 3.150 TLm2 kadar. sizce bu fiyat ilgili lokasyon için uygun bir fiyat mıdır? Konutun lokasyonu iyi gözükmekte. Ancak Avcılar olması nedeni ile fiyatı kıyas edebileceğim çok konut projesi bulunmamakta. İlgili konu ile görüşlerinizi alabilir isek çok mutlu oluruz. Şimdiden teşekkürler.
Selam,Gokturk Mahallesi Kemer 50 sitesinde 250 m2 bir daire baktik.Oralar prim yaparmi sizce? Gokturk Kemer hakkinda hic bir bilgimiz yok.Bizi aydinlatirsaniz sevinirim.Selamlar,