Tebernüş Bey, iyi günler. 3 aydan beri sitenizi begeniyle taki

Soru

Tebernüş Bey, iyi günler. 3 aydan beri sitenizi begeniyle takip ediyorum. Benim bir sorum olacaktı. Şu anda ailem (babam,annem, kardeşim) küçükyalı merkezde oturmakta. Bizim oturdugumuz bina 12 senelik, bu evi 6 sene önce aldık. Ondan once erenköy ve bagdat caddesi tarafından yaşadık. Bina 1999 senesi depremini yaşamış ama üniversiteden alınan sonuçlara göre bina sağlam olduğu ve kayalık zemine oturduğu raporu verilmiş. Apartmanın kapalı garajı var, güvenlik açısından bakarsak kamera kaydı yapılıyor. Apartmanın çok yakınında 2 tane çocuk parkı var. Alışveriş ve diğer bilumum ihtiyaçlar etraftaki esnaflardan giderilebiliniyor. Ancak ailem Erenkoye veya bagdat caddesine taşınma kararı aldı. Daha merkezde olalım diye. Babam ve annem emekli, kardesim calışıyor. Ben ise yurtdışında eğitimi sürdüyorum. Benim kaygım ise onlar daha merkezde yaşıyacagız diye depreme dayanıksız ve eski binalardan ev almak zorunda kalacak, çünkü şu an ki durumda paramızın onlara yeteceğini düşünüyorum. Zira bizim evin değer 350-360 bin civarında (3+1 Brüt 160 metrekare). O parayla daha siz o taraftan ne tür bir ev alınabilinir. Ben onlara akasya projesini onermistim, hem kadıkoye, hem bagdat caddesine yakın, ayrıca proje de avm olacak diye, en azından oraya bakıp 2+1 bir daire alabilirler diye. Ancak Akasya'da da bütün evler satıldı herhalde. Çünkü web sayfası çalışmıyor. Küçükyalı Metronun açılmasıyla az da olsa bizim buralar biraz daha değerlenecek, bunun da farkındayım. Ama şu anda nasıl bu iş en iyi şekilde hallolur diye düşünmeden edemiyorum. Ailemi simdilik bu isten vazgeçirebilirmiyim bilmiyorum. Erenkoy ve bagdat caddesinde depremden sonra yapılmış 2+1 daireyi 350 bin liraya alabilir miyiz, o da çok kolay gözükmüyor. Siz ne önerirsiniz? Kusura bakmayın. Uzun ve biraz karışık yazmış olabilirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 09:35 Ahmet Bilmez 291 Kişi okudu

Öncelikle sorulara gösterdiğiniz ilgi ve alakaya, sektöre yap

Soru

Öncelikle sorulara gösterdiğiniz ilgi ve alakaya, sektöre yaptığınız fedakarlık derecesindeki katkıya teşekküre edemeden geçemeyeceğim. Merak ettiğim konu sizin de havadan emlak fotoğraflarında dikkatli bakıldığında görüleceği gibi Ağaoğlu'nun Olimpiyat Stadı yanına, TEM'e komşu olarak yaptığı villaların "tam üzerinden" Yüksek Gerilim Hatları (YGH) geçiyor. Buradan ev alacaklar dünyanın parasını vererek ailesini çocuklarını yüksek gerilim hatları'nın riskleri altına sokma cesaretini nereden buluyor olacaklar acaba, buna anlam veremiyorum. Yoksa Ağaoğlu'nun YGH'ları yer altına aldırma projesi mi var? Öyle ise Kayaşehir(Kayabaşı)'in bazı bölümlerinin içinden geçen YGH'ların da kaldırılması söz konusu olabilir mi? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 11:08 Murat Yıldız 292 Kişi okudu

Ataşehir\'de Deluxia için ne düşünüyorsunuz?Varyap Meridian

Soru

Ataşehir'de Deluxia için ne düşünüyorsunuz?Varyap Meridian'dan dolayı prim yapar mı, yoksa Ataşehir zaten primini yapmış bir lokasyon olduğu için iyi bir yatırım olmaz mı?1+1 alıp kiraya vermek istiyorum. Istanbul'da hangi projeleri önerirsiniz?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2011 | 11:50 Umut Evgin 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Acab Fi- Life\'ınn yakınlarından geçe

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Acab Fi- Life'ınn yakınlarından geçebildiniz mi bu günlerde veya üstünden uçabildiniz mi, temeli atılan A3-A4 .blokda çalışmalar hızlanmış, bloklar yükselmeye başlamış mı acaba, çok merak ediyorum gerçekten. iyi akşamlar, başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2011 | 20:53 Ümit Hamdi Gelen 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, Madem Fikret Bey ile gorusmeniz var, Fi Lif

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Madem Fikret Bey ile gorusmeniz var, Fi Life ile ilgili acaba bana donmelerine rica edebilirmisiniz? Asistanina defalarca (78 sefer) mesaj biraktim. Ayni sekilde Tuncay Beyede. Defalarca soz verilmesine ragmen, benimle irtibata gecen olmadi. Telefon numaram mevcut olmasi lazim FiYapi'da. Blok A4, 21. Kat.Simdiden cok tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2011 | 01:18 Fatih Turna 291 Kişi okudu

merhaba tebernus bey. benim silivri cantakoy de yaklasik 3,5 donu

Soru

merhaba tebernus bey. benim silivri cantakoy de yaklasik 3,5 donum ve m2 si yaklasik 100$ olan bir sanayi arsam var. belde ye cok yakin ve yaninda fabrikalar var. kanal projesinide dikkate alarak, bu arsayi satarak atasehirden bir daire almayi tavsiye edermisiniz. simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 19:20 ali boztas 291 Kişi okudu

iyi günler benim kiptaşın yaptığı başakşehir 2.etapta 2

Soru

iyi günler benim kiptaşın yaptığı başakşehir 2.etapta 2 adet 84 m2 dairem var buraya sağlık kent projesi yapılacakmış bu yapılacak proje 2.etapa yakınmı bu proje yapılırsa burada fiatlar artarmı çünkü ben şimdi satmayı düşünüyorum eğer prim yaparsa ileride beklemeyi düşünüyorum sizin görüşlerinizi almak istiyorum teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 22:53 birol doruk 291 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Alanya Azura Park sahipleriniz tanıyormus

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Alanya Azura Park sahipleriniz tanıyormusnuz.Daha önceden konut deneyimleri var mı acaba? Bu arada bugünkü genel seçim sonuçlarınının başta sitenizi takip edenler olmak üzere tüm milletimiziz için hayırlıolmasını diliyorum. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2011 | 00:14 Umit Hamdi Gelen 291 Kişi okudu

Sayin calisanlar, 24. Subat Persembe, saat 18:50'de size bir emla

Soru

Sayin calisanlar, 24. Subat Persembe, saat 1850'de size bir emlak konusunda sorusunu ileten M. Sacit Erkan beyin benim Edebiyat ögretmenim oldugunu düsünüyorum. 1974`de Mezuniyetten sonra kendisini uzun yillar Antalya'da ziyaret ederdim. Ancak izini kaybettim. Hocama yeniden bir MERHABA demek istiyorum. Bir ihtimal, satirlarimi kendisine iletmek mümkün olur. Cok sevinirim.Sizlere saygi ve selamlarimi iletiyorum.Berrak Yurdakal

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2011 | 23:43 berrak yurdakal 291 Kişi okudu