Selam,Gokturk Mahallesi Kemer 50 sitesinde 250 m2 bir daire bakti
Selam,Gokturk Mahallesi Kemer 50 sitesinde 250 m2 bir daire baktik.Oralar prim yaparmi sizce? Gokturk Kemer hakkinda hic bir bilgimiz yok.Bizi aydinlatirsaniz sevinirim.Selamlar,
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Selam,Gokturk Mahallesi Kemer 50 sitesinde 250 m2 bir daire baktik.Oralar prim yaparmi sizce? Gokturk Kemer hakkinda hic bir bilgimiz yok.Bizi aydinlatirsaniz sevinirim.Selamlar,
hemen teslim evler 1 liraya satılmazken 2 yıl sonra teslim evler 1.5 liraya satıldığından bahsetmişsiniz. Bu evlerin tamamen aynı özellikte olduğundan bahsediyorsak buna hiçbir anlam veremiyorum. Böyle birşey mümkün olabilir mi? Örnek rica etsek.
Sayın Tebernüş bey,Öncelikle sitenizin müdavimi olduğumu ve arasıra yazılanları takip etmeden hafta geçirmediğimi söylemek istiyorum. Emlakçılarla konuşurken emlak bedelinin yaklaşık 200 aylık kira bedeli civarında olması gerektiğini söylerler. Bu genel yaklaşımın şu ana kadar aldığım veya kiracı olarak oturduğum pek çok yer için geçerli olduğunu gördüm. Fakat Kiptaş Adatepe konutlarına baktığımda 3+1 evlerin 300-350.000 TL arasında satılıyor olmasına rağmen kiraların 1200-1300 aralığında olduğunu görüyorum. Sizce kiralar mı düşük, yoksa bu konutlar normalden pahalı mı alıcı buluyor. Sizce artık kiraya vermek için ev yatırımı yapma devri mi geçmiş mi?
değerli evladımız ;izliyorum.filife projesinde konut sahiblerini ilgilendiren sorular azaldı.o zaman soru benden.inşaaat devam ediyormu,,sorunlar giderildimi,konutlar ne zaman teslim edilebilir,,huzur ve sevinç müteahit ve konut sahiplerinin ortak duygusu olmalımı??allaha emanet ol....
hayırlı günler,konya ili 1 .osb de tapuda hala 9150 m2 ARSA olarak gözüken bir taşınmazın hissedarıyım.(%75) diğer hissedar (%25) hiisesini üçüncü şahıslara satabilirmi? eğer stış mümkünse ne gibi önlem almam gerekir. teşekkürler
Günaydın sizinle bu konuda net fikrinizi rica ediyorum çünkü bugün karar vermem icin beni satış ofisinden aradılar batisehir projesinden opsiyonlardan dönenleri beklememi söylemiştiniz stüdyoyu 140bine14kat suan ki 1+bir içinse zanlı fiyatı ile beraber 172bin isteniyor ne dersiniz arayan arkadasın dediğine göre yönetimdeki elemanlara b blokta olan 7 tane bir aryı bir ayrılmış ve birtanesi kredi çıkmadığı icin iptal olmuş.Bu daire zemin giriş olması ve gecen bir haftalık süre icinde 15 bin zammı fiyat talep etmeleri ben ilk satışdan yararlanmak icin baya bir bekledim benden ve stüdyo daire icin kapora verip bekledim 15bin fazla istemeleri ve zemin olması yatırım icin değermi girişlerin konumunu gelecekte ara katlarla arasında getirisi düşük olurmu tercih yoğunluğu acısından ne dersiniz tekrar kafam karıştı
Tebernüş Bey merhaba Batışehirin satışları ile ilgili bilginiz var mı? 600 adet sattık diyorlar??? Bu proje için 0,96 72 ay kredi oranı ekonomik beklentiler anlamında sizce nasıl teşekkürler.
Merhaba Tebernüş Bey. Benim sorum toki devirli konutlar hakkında. Bu tip konutların diğer konutlardan farkı nedir? Fiyatları daha cazip görünüyor.
Bizim Aileden kalan bir mustakil ev var mutahiler buraya 10 daire yapilacagini soylediler ve 5 mutahit alacak 5 dairede bize verecek biz 6 hissedariz, sizden ogrenmek istedigim su, mutahitle nasil bir kontrat yapiliyor? Mutahit istedigi daireleri nasil seciyor? Bunla ilgili herhangi bir ornek kontract varsa sevinirimsaygilar
Merhabalar Tebernüş Bey,Halkalı Divan Residence sitesinde fiyatların bir türlü artmamasının nedeni nedir acaba? Emlak satış ilanlarında 1+1 75 metrekare dairelerin 140 bin civarında ilanları yayınlanmakta. Halbuki o bölgede daha yeni başlayan eşdeğer projelerde bile fiyatlar bunun çok çok üzerinde. Sitede yönetim ile ilgili bir sorun var fakat sadece bunun değerlenmemesinin tek nedeni olabileceğine inanmıyorum. Projeyi de yakından bilen uzman biri olarak yorumlarınız nedir acaba? Teşekkürler