devir

Soru

merhaba ben tokide hisse sahibi olan bir arkadaşıdan ev aldım noterden şatışını yaptık sorun çıkmadı fakat ev arsa karşılığı daha doğrusu tapu karşılıgı oldugu için 3 sahıslara devredilemez deniyor acaba bu satış gecerlimi gecerli ise ben bu satışı tekrar başka birine devredebilirmiyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2013 | 15:10 kamil özer 292 Kişi okudu

öylesine...

Soru

selam Tebernüş Bey.Ben Esenyurt'da 3 yıldır ikamet eden bir öğretmenim.2,5 yıldır takipçinizim.3 yıl önce 40000 tl bir birikimim vardı;hala aynı.bu süre zarfında 4 arkadaşıma sayenizde sebep olarak bilinçlendirdim,ev sahibi oldular.kelin ilacı misali yerimde sayıyorum ben de.arkadaşlar artık tebernüş diye hitap ediyor bana.inanın günde 3-4 sefer giriyor ve cevapladığınız sorulara bakıyorum.ev,arsa her türlü şeye bakıyorum ama yok.emlak kulisi açılış sayfam.az önce biri silivride m karesi 2 tl ye arsa bulduğunu söylemiş,bir de soruyor.3 yıldır bazı emlak sitelerini de hem konut hem arsa yönünden anlık takip etmeme rağmen o rakamlara asla yaklaşamıyorum.bir arpa yolu katedememiş olsam da takibe devam edeceğim;sadece bir selam vermek istedim.bazıları "peki" cevabınıza kızsalar da altındaki derin manayı anladığımı umuyorum.duygusal sorunları da aştık mı mutlaka bir fırsatı yakalayacağıma inanıyorum.sadece bir selam vermek istedim;umarım sizi ve vatandaşlarımızı sıkmamışımdır.başarılarınızın devamını dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ekim 2013 | 23:32 yüksel karlı 291 Kişi okudu

Eski bina

Soru

Tebernüş bey dün bakırköy zhuratbaba akatlar sokakta bir daireden bahsetmiştim sağolun hemen yanıtladınız yalnız bina 27 değil 41 yıllıkmış sizce 41 yıllık bir ev 180.000 tl edermi . Lütfen yanıtlarsanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2013 | 16:11 Dilek UYSAL 292 Kişi okudu

Kiraci haklari lutfen yanitlarmisiniz

Soru

2yil dir isyer kiracisiyim guzellik merkezi isletiyorum . Ev sahibi bana haber vermeden satmis oysa emlakcidan kiralarken kendilerine satilirsa benim haberim olmasini soylememe ragmen hicbir sekilde haber verilmeden satiliyor ve ev sahibi arayip sattigini soyluyor benimle yapilan kontrati yeni ev sahibine verdigini bundan sonra yeni ev sahibiyle muhatab olucagimi soyledi. Bende haberim olsaydi ben alirdim dedim sonuc ta yaptigim isi her yere tasiyamam simdi sizde ricam beni haklarim nedir kontratim 1 yillik haziran ayinda doluyor ve ben cikmak istemiyorum napabilirim . Simdiden cevap icin tesekurler iyi aksamlar

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Ekim 2013 | 23:16 Zubeyde dal 291 Kişi okudu

cevap araniyor

Soru

böyle sacma bir cevap mi olur??BINLERCE INSAN BURDA ismail ekinci nin sorusuna cevap ariyor..siz ciddiye bile almiyorsunuz..simdi benim yorumu da yayinlamazsiniz....hayirli isler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2013 | 14:04 samet baran 292 Kişi okudu

toki ev alımı

Soru

merhaba; benim %40 engelim bulunmakta vanda toki ev almak istiyorum konuyla ilgili olarak nasıl bir yol izlenecegi konusunda sizlerden tardım talep ederşm

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2013 | 12:23 adnan kartal 292 Kişi okudu

Bahçelievler de daire

Soru

Merhaba Sayın Kireçci,Bahçelievler İlçesi,Bahçelievler Mahallesinde merkezi bir yerde ,metrobüse,AVM ye çok yakın lokasyonda 100 m2 ,2+1 yaklaşık 40 yıllık dört katlı apartmanlardaki masrafı olan dairelere yaklaşık 400.000-TL fiyatlar istenmekte olup,kiralar da aylık 1.300-TL 1.500-TL civarındadır.Bahçelievlerde bu fiyatlarla daire alınır mı ? Fiyat uygunmudur sizce ? Ayrıca Bahçelievler mah.kentsel dönüşüme girecek mi? Girerse daire almak avantajlımıdır ? Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2013 | 15:22 NAİL VURAL 292 Kişi okudu

kentsel dönüşüm

Soru

merhaba Tebernüş bey. öncelikle vereceğiniz cvp için çok teşekkür ederim. bizim büyükçekmece mimarsinan merkez mah.65m2 lik net 2+1 evimiz var.kiradaydı ve kendimize ait büyük bir ev satın almak istediğimiz için satışa çıkardık.75 milyar veren var.Sorum dün int araştırma yaptığımda mimarsinan büyükçekmece kentsel dönüşüm olacağını ve 50 bin liralık bir evin 250 bin boyutunda değer kazanacağı belirtilmiş.açıkçası kafam karıştı.sizce kentsel dönüşümü bekleyip mi yoksa beklemedenmi satmak mantıklı? çok teşekkür eder iyi günler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Kasım 2013 | 14:45 zeynep ipek 292 Kişi okudu

yatırım

Soru

yatırım amaçlı daire almak istiyorım. peşinatım az var ancak ayda 4 bin tl ödeyebilecegim daire nerden alabilirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2013 | 16:56 SAKİNE TAYANÇ 291 Kişi okudu