devir
merhaba ben tokide hisse sahibi olan bir arkadaşıdan ev aldım noterden şatışını yaptık sorun çıkmadı fakat ev arsa karşılığı daha doğrusu tapu karşılıgı oldugu için 3 sahıslara devredilemez deniyor acaba bu satış gecerlimi gecerli ise ben bu satışı tekrar başka birine devredebilirmiyim
