Merhaba,Nishadalar satış müdürlüğüne sizin vasıtanız ile

Soru

Merhaba,Nishadalar satış müdürlüğüne sizin vasıtanız ile bir ricada bulunmak istiyorum. Bunu siteden ev almış biri olarak yazdığım için kendileri tarafından dikkate alınmasını, sizin de aracılık etmenizi rica ederim. Bunu doğrudan kendilerine yazmayı düşündüm ama burada yayınlanması daha etkili olacağına kanaat getirdim. Yaklaşık 1 yıl sonra teslim edilecek evler için ev sahipleri ciddi paralar ödediler ödüyorlar. Yaşanmaya başladığında mutlaka çok güzel bir ortam olacaktır. Ama o zamana kadar gönüllerin hoş tutulması gerekiyor. Burada görev Satış ekibinde görünüyor. İnsanlara doğru yatırım yaptıklarına dair geri bildirimlerde bulunmalı, medyada olumlu haberler yapmalı ve en önemlisi proje hakkında periyodik bilgilendirmeler yapılmalı.Bunları web-sitesine üyelik vasıtasıyla da yapabilirler. Posta yoluyla da yapabilirler. Önemli olan yatırımcılarına karşı sizden aldığımız para ile sizin için çalışıyoruz imajını taze tutmak. Aksi halde bizler şöyle düşünüyoruz; 405bin TL nakit verdik elimize bir karton çanta içinde şemsiye, defter ve kalem verdiler.. Çok pahalı bir yatırım oldu, sonumuz hayır olsun)Bunu yapmadıkları taktirde müstakbel site sakinleri en ufak soru işaretlerinde bile vesveseye kapılıp daha oturmadan sıkıntı yaşamaya başlayacaklar. Bunun sonucunda yine ÖzyazıcıKiptaş zarar görecek. Zira evler teslim edildiğinde insanlarda müthiş bir memnuniyetsizlikle karşılaşacaklar. Yaşanacak en ufak aksaklıklar, değişik bir uygulama dahi ciddi tepkiler alacak.Öncelikle beklediğimiz bilgilendirmeler;1. evbina ve site içinde kullanılacak malzemelerin markaları nedir?(kaliteli marka, güzel model aksesuarlar bekliyoruz)2. evlerin rengi ne olacak?3. ana okulu ve okul hangi kurumun olacak (yeşil vadideki gibi anafen mi yoksa başka bir okul mu?)4. bazı şeyler hakkında sitede anket vasıtasıyla bizden fikir toplayamazlar mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 09:35 Sevtap Topcu Akyüz 287 Kişi okudu

idealist kentin ve sur yapi arazinin yanina carrefour yapilacagi

Soru

idealist kentin ve sur yapi arazinin yanina carrefour yapilacagi soyleniyor. Acaba bu umraniyedekine benzer buyuk bir kompleks mi olacak yoksa sadece express market zincirlerinden birisi mi olacak?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2011 | 11:19 fatih koksal 288 Kişi okudu

Tebernüş Bey ilginiz için teşekkür ederim. Samsun Towersle i

Soru

Tebernüş Bey ilginiz için teşekkür ederim. Samsun Towersle ilgili olarak satış ofisi gecikmeyi kesinlikle Ntowers in dökmüş olduğu harfiyata bağlamıyor, onlarda harfiyatın arsamızdan alınması için özel çaba içerisindeler benim anlam veremediğim olay Ntowers bir taraftan vermiş olduğu sözü yerine getirebilmek için gece,gündüz çalışır iken diğer taraftan da bir başkalarının arsasına tecavüzde bulunuyor. Lüften Ntowers ilgilileri ile görüştüğünüzde bu konuyuda tekrardan dile getirirseniz çok memnun oluruz. Size soruyorum bir başkası geliyor sizin bahçenize sizle ilgili olmayan dünya kadar çöp, harfiyat koyuyor ve diyor ki, havalar ısınınca bunu burdan kaldıracağım. Lütfen bana kendi vereceğiniz cevabı yazabilirmisiniz.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2011 | 09:53 Hakan ALTUNTAŞ 288 Kişi okudu

Ben de gezmiştim Avrupa Ispartakule konutlarının satış ofisi

Soru

Ben de gezmiştim Avrupa Ispartakule konutlarının satış ofisini. o zaman bana Seda Hanım'ın söylediğine benzer şeyler söylendi. hiçbir renk sözü verilmedi, sadece havuza ve sosyal tesise ilişkin sorularımıza aidatın içinde olması düşünülüyor dediler, kreş olacağı projede belliydi ama kime verileceği sormak hiç aklıma gelmedi. Dairede almadım. çünkü fiyat pahalı geldi. onların 4+1 daireye koyduğu fiyata bahçeşehirde 200 metrekare bitmiş oturuma hazır 4+1 daire alabilirim diye almaktan vazgeçtim. 250.000 lira olsaydı o daireler topraktan girilirdi. bazen geçerken bakıyorum, otoyoldan. binalar bitmiş, internette satılığa bile çıkaran var. o fiyata satabilirlerse helal olsun derim. Bende okuyunca nacizane fikirlerimi söylemek istedim. Bu tartışmayı cevap vererek bitirmek istemesi yanlış Seda Hanım'ın. koysun satış ofisinde müşterilerine gösterdiği resimleri Avrupa konutlarının internet sitesine, herkes baksın aldığı daireye bir. içleri rahat etsin, forumlarda tartışsınlar, şurası güzel olmuş şurası güzel olmamış diye. dua etsin Seda Hanım ben almadım oradan daire. her pazar gider içeri girmeden de dönmezdim, alimallah. insan ömründe kaçkez daire alabiliyor, değil mi Tebernus Bey

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 17:47 Tamer Boyacı 288 Kişi okudu

meraba tebernüş bey bosbouruscity göl kule2 de 3+1 bi evimiz v

Soru

meraba tebernüş bey bosbouruscity göl kule2 de 3+1 bi evimiz var geçen gün gittim site baya ortaya çıkmış yurt dışında olduğum için fiyatları hakkında bilgi alamadım acaba burası ileride prim yaparmı yaparsada nezamandan başlar prim yapmaya sizce satmalımıyım yoksa beklemelimiyim teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 19:06 ozanpoke 287 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş Bey, kısa bir süre içinde Nish adalard

Soru

İyi günler Tebernüş Bey, kısa bir süre içinde Nish adalarda bir daire almak istiyoruz ancak dairenin konumuna tam olarak karar veremedik, ön bloklarda deniz manzaralı olan 3+1B ile orman manzarasına bakan arka bloklardaki 3+1A dairesi arasında kararsızlık yaşıyoruz. Fiyat bakımından fark olsa da sıkıntı yaratmıyor. Hangi daire yatırım amaçlı daha çok getiri sağlar, yardımcı olursanız seviniriz. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2011 | 14:02 Elif BAL 287 Kişi okudu

sayın tebernüş kireççi,yazımı yayınlarsanız çok sevinir

Soru

sayın tebernüş kireççi,yazımı yayınlarsanız çok sevinirim.biz real istanbuldan ev satın aldık, ödememizi ocak ayında tamamladık .nisan ayında ankarada düğünümüz oldu.düğünümüze çok güzel bi çiçek gönderdiler.çok hoş ve ne kadar kaliteli olduklarını gösteren bi davranıştı. Ramazan bey öncelikli olmak üzere tüm real istanbul ailesine teşekkür ederiz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2011 | 23:52 BELMA DOĞAN GÜNGEN 288 Kişi okudu

Tebernüş bey uzun zamandır sizi takip ediyorum,dayanamadım be

Soru

Tebernüş bey uzun zamandır sizi takip ediyorum,dayanamadım bende Nish Adalar ile ilgili çok önemli bir sıkıntıyı dile getirmek zorunda kaldım.Evlere bakmaya gittiğimizde bizlere söylenen 4-5 adet güvenlikli ana giriş olacak ve dışardan araç alınmayacağı hele hele kamu yolu gibi yani yol geçen hanı gibi olacağından asla bahsedilmedi.Şimdi ki tabloya baktığımda etrafı tellerle çevrili bölük pörçük mahalle arası sitecikler oldu.Ne anladık koskoca kaç yüz dönümlük araziden.Çoluk çocuk rahat rahat binaların arasında gezemiyecekse dediğim gibi ne anladık Nish adaların diğerlerinden farkından.Maalesef ilk baştaki o samimi site havası yerini gittikçe soğuk herkesin bölük pörçük olduğu bir site ortamına bıraktı.Belki duygusal düşündüğümü söyleyebilirsiniz ama insanların bu siteleri seçmesindeki en önemli etken aile ortamı olması.Ben orda havuza girerken yanımdan minibüs,otobüs bilmem ne geçecekse nasıl rahat hissedebileceğiz.Son olarak Allah size sabır versin diyebilirim,kafanızı şişirdiysem kusuruma bakmayınız.İyi günler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 15:14 Ramiz Meydancı 287 Kişi okudu

Tarık Gürsoyu\'nun İstwest hakkında yazdıklarına eklemek is

Soru

Tarık Gürsoyu'nun İstwest hakkında yazdıklarına eklemek istiyorum ) cuma günü kapıda 3 bayan resmen ağlıyordu ) numaratörden sıra almışlar kendilerine sıra gelene kadar 1+1 ler bitecek diye ağlıyorlardı. Dediğiniz gibi bu kadar çok talep olursa fiyatların artması da kaçınılmaz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 15:48 Erkut Aslan 288 Kişi okudu