bizim evler 2 deki okul ne zaman açılacaktır.
bizim evler 2 deki okul ne zaman açılacaktır.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
bizim evler 2 deki okul ne zaman açılacaktır.
merhaba ben evimi satıp yeni ev almak istiyorum bunun için ne yapmam gerekiyor
şimdiden vereceğiniz cevap için tesekkur ederim.uçar inşaatın başlattığı gümüş city projesi hakkında fikriniz ve uçar inşaatın güvenirliliği hakkkında fikriniz ve bilginiz tesekkurler
Toki bu sonbaharda indirim kampanyasını ne zaman yapacak acaba? Toki sayfasında bir açıklama yok henüz...Her zaman siz daha önce haber alıyorsunuz bu konuda... Teşekkürler
hocam bugün sizi seyredemedim şimdi izlemek istesek link varmı verebilirmisiniz merak ettim programınızı havadan emlak video sitesine baktım yok bi lütfedinde sizi seyredelim
Soyak'ın Halkalı'daki projesi Evostar hakkındaki görüşlerinizi öğrenebilir miyim? Yatırım için buradan konut sahibi olacaklara en düşük şerefiyeli yada şerefiyesiz en düşük metrekareli daireleri mi önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler
merhaba, benim sorum şöyle olacak.suryapı metrogarden projesinden 2-1 dairelere baktık konsept ve sosyal yaşam için çok artıları olan bir yaşam yeri olduğunu gördük.bu tarz 87-97 metre raireler için fiatının 380-410 bin aralığında olduğunu öğrendik 2013 mayıs teslimi olacak bu dairelerin bulunduğu çevreye göre iyi bir yatırım olup olmayacağı konusunda bize yardımcı olabilirmisiniz. teşekkürler iyi günler
Tebernüş Bey iyi günler,2010 nisan ayında dumankaya modern a-3 blok 7. kat site içine havuz ve peysaja bakan 61 m2 1+1 daireyi 99000 tl ye aldım.şu anki m2 birim fiyatı ortalama ne kadara geliyor bilginiz varmı ve sizce iyi bir yatırım yapmışmıyım.teşekkürler
İyi geceler Tebernüş Bey.Fi Life ile ilgili İçişleri bakanlığı ve belediye beyaz masa vasıtası ile bilgi alan arkadaşlarımız olmuş.İptal edilmiş hali ile Fi Yapı tarafından çizilen tadilat projesi onaylanmış ve resmi olarak prosüdür tamamlanmış.Fikret beyle uzun zamandır görüşmediğinizi söylemiştiniz ama sizde bu yönde bir bilgi var mı acaba. Selamlar
merhaba tebernüş bey öncelikle sitenizin sıkı takipçisiyim böyle bir hizmet verdiğiniz için tşk ediyorum..size bir sorum olucaktı ben ukra'dan 2+1 brüt 110 metrekare 20. kattan 190.000 bine daire aldım.Daire aralık 2012 teslim edilcek inşş...ukraya bu konuda en çok güven veren yer geldi bana çünki kadrosu çok güzel her soruma çok rahat tereddüt etmeden cevap alıyorum..birde bu daire ilerleyen zamanda prim yaparmı birde kiraya verirken zor olurmu sizce.Fiyat olarak iimidr bu konuyla ilgili düşüncelerinizi alabilirmiyim