Arsa payı

Soru

Merhaba, Bostancıda 18 daireli bir apartmanda oturuyoruz, mütahite kat karşılığı vereceğiz, bazı dairelerin m2 leri aynı olmasına rağmen arsa payları biraz daha büyük, bu durumda arsa payları büyük olan dairelerin kanuni bir hakkı var mı? Yoksa daire m2 leri aynı diye yeni yapılacak binada bazı imtiyazları olabilirmi? Çok teşekkürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 06:36 Ferhat Y 288 Kişi okudu

Symbol İstanbul'da 142 metrekare 232 bin TL'ye alınır mı?

Soru

merhaba symbol istanbuldan 2+1 142 m daire almak istiyorum 232 000 tl fiyat teklifi verdiler sizce fiyatı makulmüdür yatırım için düşünebilirmiyiz saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2012 | 12:41 halil tunçbilek 287 Kişi okudu

KİPTAŞ Esenyurt 5. Etap'ta 95 metrekareyi 163 bin TL'ye aldım

Soru

Merhaba iyi çalışmalar Kiptaş Esenyurt 5 etap 95 m2 47000 tl peşin kalan bölüm kredi devri yapılarak 1069 tl 105 devir yapılarak toplamda 163000 tl ev aldım kendim oturacağım bu lokasyonda sizce doğru yatırım olurmu yakın zamanda teslim dediler halan teslimi edilmedi sizin yorumlarınızı bekliyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2012 | 10:52 Selçuk Sönmez 288 Kişi okudu

Merhaba,Ağaoğlu MyHome Maslak projesi ile ilgileni...

Soru

Merhaba,Ağaoğlu MyHome Maslak projesi ile ilgileniyoruz. Ağaoğlu satış ofisinden 3+1 daire için minimum 654.000 TL değerinde daire bulduk. Ancak diğer yandan, bu projede arsa sahibi olan Yeşil Vadi Maslak Kooperatifi ellerindeki 3+1 daireye denk gelecek arsa hissesini 425.000 TL'den satıyor. Kooperatiften hisse almayı önerir misiniz? Herhangi bir hukuki zorluk ile karşılaşır mıyız? Ali Ağaoğlu ile bu kooperatif arasında hisselerin ya da evlerin başkasına satılamayacağı konusunda anlaşma yapıdığı söylentisi var. Bunun aslı var mıdır? Hissenin 3+1 daireye tekabül ettiğini nasıl anlayabiliriz? Şimdiden vaktiniz için teşekkürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2012 | 11:20 Seda Akbulut 288 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Tuğba Hanım'ın sorusuna İbrah...

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Tuğba Hanım'ın sorusuna İbrahin Bey'in bir kahvesini için demişsiniz. Biz ve birçok komşumuz defalarca İbrahim Bey ve satış ekibiyle konuştuk, derdimizi anlatmaya çalıştık ama kendileri bunun bir problem olduğunu bile düşünmüyorlar. Hakan Bey'in de katılacağı bir toplantı talpe ettik ama Hakan Bey'e ulaşmak da pek mümkün değil. Sonuç olarak bizler satış aşamasında bize sunulmuş olan ve birçok kişinin siteden ev alma nedeni olan yeşil alanı istiyoruz ve bu konuda ne yapmamız gerektiği ile ilgili size danışmak istedik.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2012 | 11:17 Deniz Koçak 287 Kişi okudu

kesinlikle haklisiniz..kuresel sermaye yakşlasık 4...

Soru

kesinlikle haklisiniz..kuresel sermaye yakşlasık 40 senedir kktc yi devlet yapmayıp perde arkasında kimbilir neler cevirdi..1-bulut insaatın kıbrıs projesinden ev alanlar kıbrıslılarmı hocam?eger turkiyeden ev alan varsa o zaman birseyler degisiyor demektir..2-yanlız kktc nin mutekabiliyeti biraz farklıydı bilmem degistimi...vatandas olmadan isyeri actırmazlardı,ev aldırmazlardı..ancak kıbrıslı ortakla is acabiliyordun...ama velakin KÜRESEL GÜC ingitere vatandası gelip istedigini acar istedigini alırdı..ne guzel dimi hocam...bizde yavru vatan diye kendimizi kandırırız...neyse pazar pazar sinirlenmiyim simdi :)) iyi pazarlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2012 | 12:19 yalın aksay 287 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba kolay gelsin. sur yapı adapar...

Soru

tebernüş bey merhaba kolay gelsin. sur yapı adapark 1. etapta daire sahibiyim. şu an kavacıkta kendi evimiz olan müstakil bir evde yaşamaktayız. iş yerim yenibosna E-5 üzerinde. 2. köprü trafiğini yıllardır yaşıyorum. çoğunlukla toplu taşıma araçlarını kullanıyorum. eşim şu an çalışmıyor. 1,5 yaşında da bir oğlumuz var. adapark'a taşınma konusunda kararsızlık yaşıyorum. çocuğumuz ve bizim için daha düzenli bir ortam ve yeni bir yaşam alanı olarak adapark mı? yoksa doğup büyüdüm bildiğim yer olan kavacık ta yaşamak mı? trafik vb. unsurlarıda dikkate alırsak bir uzman olarak sizinde görüşünüzü almak istedim. ilginize çok teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2012 | 14:29 umut yıldız 287 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. TemaPark projesiyle ilgileni...

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. TemaPark projesiyle ilgileniyorum ama internette fazla bir ayrıntılı bilgi bulamıyoruz. Projenin görselleri, vaziyet planı, dayre planlarını detaylı bir şekilde var mı acaba? Bazı görseller http:www.mesagrup.comtrprojetema-park-mesa-kantur-akdas-artas-oztas-is-orta sitesinde var, bir de http:www.istanbulthemepark.net 4 tane farklı proje var. Acaba bunlardan hangisi yapılacak?Bugün Atakenteki ofisine gitttik ama orası önetim binası olduğunu söylendi bize , ve hafta için pazarlama arkadaşlarından bilgi alabiliriz dendi. P.S. Varol Temenle Emlak Kulisi programı izledim. Fiyatlar 2800-3000TL'den başlayacakmış. Bu ne kadar mümkün? P.S.S. Bugün o bölgedeki diğer projeleri da gezdim. Soyak ParkAparts ve Evostar'daki fiyatlar daha uygun ama yeşil alan ve sosyal imkanlar bence kısıltı. Lounge Istanbullu çok beğendim,yeşil alanları fazla, odalar büyuk ve kullanışlı gözüküyor. Fiyatlar ortalama 2900TL ve fiytlara neredeyse her şey dahil. Teslimi Ekim 2012 diyorlar. Şu anda Lounge 153m2 460000TL cıvarı 6 ay sonra teslim ile Tema Park(3000tl'den başlıyorsa aynı metraj alınabilir) arasında kaldım, sizin açınızdan hangisi daha mantıklı. Teslim tarihi benim için çok önemli değil, zaten o bölgeye metro gelmeden oturmaya düşünmüyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2012 | 02:09 sergen mocan 288 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, Evviva Gümüş City ruhsatının...

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Evviva Gümüş City ruhsatının 08.05.2012 tarihinde çıkarıldığını duydum. Şirket bu tarihten daha önce çıktığını söylemişti. Sizin bu konuda daha net bilgi edinebileceğini düşünerek size soruyorm. Esenyurt bölgesinde ruhsat sorunu halleden şitketlerle ilgili herhangi bir bilginiz varsa yazarsanız bir çok insanı rahatlatmış olursunuz.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2012 | 10:04 Teoman Öztürk 287 Kişi okudu

Tebrnus Bey, merhabalar..2009 yilinda silivri buyu...

Soru

Tebrnus Bey, merhabalar..2009 yilinda silivri buyuk sinekliden 40 bin tl ye 6000 m2 tarla almistim. bu bolge arnavutkoy tayakadin koyune yakin sayilirmi.. buyuk sinekli koyude silivrinin kuzeyinde kaliyor .degerli bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2012 | 23:38 hulya calik 288 Kişi okudu