iyi gunler kolay gelsin. toki halkali manolya evle...

Soru

iyi gunler kolay gelsin. toki halkali manolya evlerimi kiptas masko mu yardimci olursaniz sevinirim toki 152 m2 masko 135m2

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2012 | 17:17 atakan alabas 287 Kişi okudu

gayrimenkul devir sözleşmesi hakkında

Soru

merhaba hilal hanım, ben inşaat firmasından proje üzerinden gayrimenkul satın aldım. ücretini peşin ödedim. Satış sözleşmesi noter onaylı değil. Satın alma işleminden iki ay sonra eşimle boşanma sürecine girdik. Tarafıma boşanma davasının tebliğinden 2 günce evin sözleşmesini arkadaşıma devretmiştim. Firma ile beraber arkadaşımın üzerine yeni sözleşme yaptık ve ben eski sözleşmeyi firmaya vermiştim. Ancak firmaya mahkemeden tedbir yazısı ulaşınca firma beni arayıp yeni sözleşmenin geçerli olmadığını eski sözleşmenin geçerli olduğunu söyledi. Ancak arkadaşımın elinde ıslak imzalı yeni sözleşme mevcut. Firmada elinde benim eski sözleşmemin olduğunu yenisinin geçerli olmadığını söylüyor. Bu yeni sözleşme eskisinin hükmünü hukuki olarak iptal etmiş olmuyor mu? Bu konuda bilgi verebilirmisiniz? şimdiden çok teşekkür ederim.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2012 | 00:54 serhat akyıldız 288 Kişi okudu

çantada arsa

Soru

merhabalar çantaköy ve cagdaskent arasında arsa 500 metrekare 85 tl alınır mı sızcee fıkır verebılırsenız sevınırım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2012 | 07:18 uğur aksoy 287 Kişi okudu

innovia 3

Soru

selamlar tebernüş bey. innovia 3 ten daire almıştım satışa çıkardım 90 tl den alıcı çıktı. ama teslim ocak ayında. beklesem fiyatlar kaça çıkar,nisan gibi satsam daha mı karlı,yoksa kiraya mı versem. bide bukadar daireyi kim alıyor anlamıyorumç bakırköyde dairem var merkede buralarda 700 tl kira geliosa bakırköyde merkezde 3000 tl olması lazım gibi geliyor ama artık insanlar proje istiyor galba. sizin yorumlarınız nedir,gelişmeler nasıl olacak acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2012 | 00:02 emre başaran 288 Kişi okudu

ARSA YATIRIMI YARDIM

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey . Ben tüm yazılarınızı okudum , köşe yazıları dahil ama arsa konusunda hangi mevkii daha mantıklı olur birebir sizden yorum almak isterim . Çerkezköy Çorlu tarafı mı Gebze ve çevresi mi daha mantıklı olur ? Yada bana önereceğiniz başka bir mevkii var mı ? Bütçem 50mia-80mia arası

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2012 | 10:55 DİLEK AKSOY 288 Kişi okudu

Vıdeo

Soru

Iyı aksamlar sayın Kıreccı sayın Saadet Temelle yaptıgınız programı emlak kulısı tvden ızleyemedım o gunun vıdeosu yok.Rıca etsem vıdeoyu ızleme fırsatı bulabılırmıyız emlak kulısı tv de...Tesekkur ederım...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2012 | 23:54 Kerem Bulut 287 Kişi okudu

Sayin Tebernüs bey, Isatnbulda Autopiaya benzer...

Soru

Sayin Tebernüs bey, Isatnbulda Autopiaya benzer projeler uygulanirsa, Autopia deger kaybedermi? Ve Galeri Kanunlarinda bir yenilik varmi? dün size bir sor sormustum, fakat 450.000 $ yerine 450.000 tl yazmisim. lütfen tekrardan bu fiyat icin bi degerlendirme yazapmisiniz. Dünki Sorum ve Yanitiniz : Hasan Yıldırım : sayin tebernüs bey, autopia araba galerisinde, 1. katinda, 256 metre kare, 450.000 tl ye dükkan aldim, sizce karli bir yatirim mi? ikinci soru : sizce prim yaptiktan sonra satmalimiyim, yoksa uzun vadeli bir yatirim olmasi dahami uygun olur? Bildigim kadariyla bu proje üzerine bilgi sahipsiniz, yardimci olursaniz sevinirim. Saygilarimla Tebernüş Kireçci : Aldığınız fiyat gayet iyi. Autopia iyi işletilirse ve tutarsa prim yapar. ekleyin. Şimdi satmak istediğinizde ne fiyat verdikleri önemli...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ağustos 2012 | 17:23 Hasan Yldırım 287 Kişi okudu

Afgan vatandasi icin , gayrimenkul alimi?

Soru

merhaba Hilal Hanim Ben yasanin tam metnine bir turlu ulasamadim. Afgan vatandaslari da yeni yasa kapsaminda Turkiyede konut alabiliyorlarmi acaba? Tesekkurler Erdem SAHIN

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2012 | 15:01 Erdem Sahin 287 Kişi okudu

Avrupa konutlari 3 Fiyaskosu

Soru

Avrupa konutlari 3 Atakent projesi erken teslim edildi ama tüm sorunlar daire sahiplerine yıkıldı. Hele OTIS Marka asansörler tam bir kabus. Asansorde mi kalmadik, Kat kat merdivenleri yuruyerek mi cikip inmedik. Teslim sonrasi hizmet ekibi sorunlari üstlenmiyor. Site yönetimi hay hay deyip kulağının üstüne yatıyor. Paramızla rezil olmak herhalde böyle bir şey! Sonuç olarak, övgüler fazla abartı ve taraflı. Gelin siteyi kendi gözünüzle inceleyin de bari siz takipçilerinizi dürüstçe bilgilendirin, lütfen.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2012 | 16:03 hakan Bagıbala 288 Kişi okudu

kanal istanbul

Soru

Sn. Kireççi ! Bu sabah ki bir soruya Kanal İstanbul un Gümüşyaka ya pozitif katkısı olur şeklinde cevap verdiniz. Gümüşyaka yı pozitif etkilemesi için Silivri den geçmesi gerekir.Daha önce, K.Çekmece- Ağaçlı güzergahını söylemiştiniz. Güzergah Silivri ye mi kaydırılıyor ? Teşekkürler !

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2012 | 10:45 özcan özsoy 288 Kişi okudu