iyi geceler.Sn Kireçci. nish adalar da 1 +1 kaç adet var? İn
iyi geceler.Sn Kireçci. nish adalar da 1 +1 kaç adet var? İnşaat hızla ilerlemekte ,bunu biliyoruz peki sizce erken teslim olurmu? Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi geceler.Sn Kireçci. nish adalar da 1 +1 kaç adet var? İnşaat hızla ilerlemekte ,bunu biliyoruz peki sizce erken teslim olurmu? Teşekkürler
adnan bey cok merak ettim de bu dairenin kdv si kime ait saticiyami aliciyami )))) birde ramadan beyi istwest projesinin lasmaninin goruntulerini emlak kulisinde seyrettim.. ))) bu kadar olur dedim kendi kendime insaat muhendisi edasi ile degil tam bir kapali carsi esnafi uslubu ile tanitiyordu projeyi.. bakin birde ege grup bilgilendirme toplantisini izledim.. bilgi veren teknik detay veren ayrintilara giren pazarlama satis odakli degil sadece ve sadece projeyi anlatan pazarlama yapmayan bir uslupla bravo dedim bravo
Yanıtınız için teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
Iyi sabahlar Tebernus bey, sorularim Varyap Meridian ile ilgili. Bu ay icinde Grand Tower'in 41-61 nci katlarinin satisi baslayacak ve benim duyumlarim m2'sinin 10-12 bin lira olacagi yonunde, yani 75 m2 1+1 en az 750 bin TL civarinda olacak. Sizce fiyatlar bu seviyedemi olur, olursa alinir mi, hala prim potansiyeli var mi? Ikinci sorum da Varyap Meridian projesi kapsaminda satisa cikarilacak Alisveris ve Kultur Merkezi ile ilgili. Bu merkez Meridian'in alani icerisinde mi insa edilecek yoksa yine Bati Atasehir'de baska bir arazide ama Meridian'in devami olarak mi lansmani yapilacak. Cevabiniz icin simdiden cok tesekkur ediyor, basarilarinizn devamini diliyorum.
sayın Tebernus bey innovia 2 hava resimlerini sitenizde en kısa zamanda son şekliyle görüntülerseniz inanın 3600 ailenin saygı ve sevgisini kazanırsınız.bu benim görüşüm, çalışmalarınızda başarılar dilerim.saygılarımla
merhaba tebernüş bey markom city hakkındaki yazınızı okudum bu daireler satışa çıkarıldı mı almayı tavsiye edermisiniz?
merhaba tebernüş bey silivride tarla veya arsa almayı düşünüyorum sizce hangisi mantıklıdır ve nereden alırsam prim yapar.150000tl civarı bi param var teşekkürler
Bartın TOKİ'den aldığım dairenin altına (Bodruma..ortak kullanım alanaına)TELEKOM santrali kuruldu.Tahsis eden de Ankara TOki ..Gürültüsünden uyumak mümkün değil..TOKİ ve başbakanlığa yazdığım dilekçelere cevap alamıyorum.Ne yapmalıyım.
peki bu yabancılara mulk satış yasası arazi fıatlarını ne ölçude etkıler ve turkıyede öncelıklı hangı bölgelerden yabancıların talebi vardır
iyi gunler. Maslakta calısıyoruz, cocugumuzun okuluda aynı bolgede. Bu bolgede bir ev almak istiyoruz. istinye bogazici siteleri ve darussafakada 300-400.000 TL ye 18-20 yıllık masraf isteyen evler var. Bunlar depreme dayanıklı deniyor ama emin olamıyoruz. Sizce Avrupa konutları yada Agaoglu Maslak beklenmelimi yoksa bu eski evlerden alıp icini yenileme yoluna gidilmesini mi mantıklı buluyorsunuz?