tebernüş bey merhaba,bana avrupa yakasında peşin alımda cidd

Soru

tebernüş bey merhaba,bana avrupa yakasında peşin alımda ciddi avantaj sagalayabilecegim bir kaç proje daha belirtin lutfen.300.000 tl civarındaki nakitim var...emlak kulisine baktıkça kafam karısıyor. academia apartments guzel bir proje ancak ben oturmak için tum birikimimle sadece bir adet ev alablecegım.Kötü site yonetimi vb. seylerden cekiniyorum.academia apartments dısında bir kaç alternatif daha belşirtebilriseniz.sabrınız ve ilginiz için tekrar teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2011 | 11:25 erhan doğanay 285 Kişi okudu

sayın tebernüş bey merhabasize bi şey sormak istiyorum.fınd

Soru

sayın tebernüş bey merhabasize bi şey sormak istiyorum.fındıkzadede meydanda çok şirin bi yerde oturmaktayız.oturduğumuz bina yaklaşık kırk yıllık.içini komple tadiilat yaptırdık 3+1 fakat bi yandanda eski yapı olması kafamızı kurcalamakta.belki satıp eşdeğer bi daire alamayız ama yinede yeni binada bi 2+1 alınabilir diye düşünüyoruz.şimdi bu evde oturmaya devam etsek acaba kaç yıl daha oturulabilir.sizin öneriniz ne olur.şimdiden çok teşekkür ederim.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2011 | 21:28 aziz aslan 286 Kişi okudu

Merhaba, arsa yatırımı konusunda bir sorum olacak. Uzun dönem

Soru

Merhaba, arsa yatırımı konusunda bir sorum olacak. Uzun dönemli yatırım düşünüldüğünde 15000 imar planında tarım alanı olarak görünen yerin alınması konusunda fikriniz nedir? Yoksa imar planlarının değişmesi vs beklemeden konut alanı olarak geçen yerlere mi bakmak lazım? 15000 planların bu aşamada önemi nedir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2011 | 17:19 Ahmet Kumbasar 286 Kişi okudu

Merhaba, Başakşehir 1 ve 2. etaplarının deprem öncesi yapım

Soru

Merhaba, Başakşehir 1 ve 2. etaplarının deprem öncesi yapımı olduğunu öğrendim.Ancak bütçemiz Oradaki kiptaş evlerinden ancak bu etaplardan ev almaya yetmektedir.Evlerin sağlamlığı konusunda bilginiz nedir? Teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2011 | 11:49 Elif TUNCA 286 Kişi okudu

Merhabalar.Tebernüş Bey,bizim İstanbul Bağcılar\'da 20 yaş

Soru

Merhabalar.Tebernüş Bey,bizim İstanbul Bağcılar'da 20 yaşın üzerinde 3-4 katlı bir binamız var.Bu binayı satılığa çıkarttık 250.000 TL veren oldu.Yalnız şu tarz söylentiler dolaşıyor ortalıkta; TOKİ kentsel dönüşüm yapacak herkese dairesi kadar daire verecek, kimisi de 3 dairesi olan bir daire ancak alır diyor.Şimdi bu şartlarda sizce satmak mı yoksa beklemek mi mantıklı?Bir de bu paraya satıldığı zaman nasıl bir yatırım önerirsiniz?Teşekkür ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2011 | 18:56 Sabri GÜLEÇ 285 Kişi okudu

sayın tebernüş bey ben esenşehir fiyapı evlerinde oturmaktay

Soru

sayın tebernüş bey ben esenşehir fiyapı evlerinde oturmaktayım fakat site tamamlanmıyor ve çalışan insan yok evin önü çöp ve moloz dolu sıte duvarları orulmemiş ve ayrıca bu sıtenın iskan sorunu varmış sızden rıcam tecrubenız ve bılgılerınızı bu konuyla alakalı paylasırmısınız neden tamamlamıyor fıyapı ve ıskan sorunu cozumlenecek mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2011 | 10:48 engin efe 286 Kişi okudu

Günaydın Tebernüş Bey,Bana önermiş olduğunuz Kartal, Kurtk

Soru

Günaydın Tebernüş Bey,Bana önermiş olduğunuz Kartal, Kurtköy ve Sancaktepe'de "Hemen teslim" alternatiflerde proje ismi belirtmeniz mümkün müdür?Sadece sizin önereceğiniz projelere bakarak en kısa sürede satın almayı düşünüyorum.216 sancaktepe projesini inceledim bu proje hakkında da görüşlerinizi rica ederim.Yardımlarınız için teşekkürler.iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2011 | 09:09 bahar saraloglu 285 Kişi okudu

merhaba dap dalga kulede 90 m2 residence daire m2 fiyatı yaklaş

Soru

merhaba dap dalga kulede 90 m2 residence daire m2 fiyatı yaklaşık 4000 tl deniz görür iki yıl sonra teslim edileceği taahhüt ediliyor sorum şu kat planında net m2 yaklaşık 50 m2 tüm ortak alan payları yansıtılarak 90m2 ye ulaşılıyor ve m2 fiyatı 4000 tl deniyor bu doğru bir yöntem midir,neti 50m2 olan bu daire 378.000 tl eder mi?şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2011 | 17:37 mehmet başer 286 Kişi okudu

tebernüşbey sorulara cevap veremıyorsunuz ve hep kentsel dön

Soru

tebernüşbey sorulara cevap veremıyorsunuz ve hep kentsel dönüşümü kötülüyorsunuz maadem bilginiz yok bu konu hakkında lütfen cevap yazmayın insanların kafasını karıştırmayın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ekim 2011 | 13:02 yasin ünlü 285 Kişi okudu