Merhaba tebernüş bey ben bir resmi kurumda memur olarak çalı

Soru

Merhaba tebernüş bey ben bir resmi kurumda memur olarak çalışmaktayım.Güngören haznedarda bir dairem var burayı satıp birazda borçlanarak (150.00 tl civarında param olacak )halkalı atakente tokinin yaptığı menekşe.manolya veya akasya sitesinde her hangi birinde 2+1 daire almayı düşünüyorum.bu konuda düşüncenizi öğrene bilirmiyim. teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 12:00 Doğan ERİŞİK 286 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Nish adalar da havuzların açık ve bayb

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Nish adalar da havuzların açık ve baybayan karışık olmasını uygun bulmayıp daire almayan arkadaşa bir tavsiyede bulunayım; haremlik selamlık havuzu olan site arıyorsa hemen alt taraftaki Kiptaş Maltepe konutlarına baksın orası tam istedikleri gibi bir yer.Nish Adalar'ın önemli bir kitle tarafından tercih edilmesinin ve cazip olmasının en önemli sebebi burasının çağdaş bir proje olması ve böyle yaklaşımlardan uzak durulmasıdır.İyi çalışmalar saygılar ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 16:28 nilufer uraz 286 Kişi okudu

walla tebernüs bey gümüsyaka gibi güzel deniz manzarali yerle

Soru

walla tebernüs bey gümüsyaka gibi güzel deniz manzarali yerler bide imarli metre karesi 20tl arsa bulmak mümkün deyil oralar daha cok degerli olmasi gerekirdi bi degirmenköyle kiyaslanamaz öyle deyilmi efendim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 09:37 kemal sahin 285 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi akşamlar...Bu hafta içinde Fikret Bey ile ya

Soru

Tebernüş bey iyi akşamlar...Bu hafta içinde Fikret Bey ile yaptığınız görüşmede Fi-tower için iki bloğun (A1-A2) erken teslim olacağını belirtmiştiniz. Ancak şöyle bir durum var. Proje tamamlanmadan Yapı denetim şirketi Onay vermediği için Doğalgaz- Elektrik- Su gibi bireysel abonelikler aktive edilemiyor. Elektrik ve Su şantiye aboneliği üzerinden veriliyor. Bu durumun nasıl önüne geçecek Fikret Bey ? Yapı denetim şirketi projenin tamamı bitmediği için onay vermeyecek bu durumda.. Bu konu hakkında bir şey söyledi mi, veya sizin bir görüşünüz var mı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 23:42 Gökmen Karaca 285 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, suadiyede daire almayı düşündüğüm

Soru

Tebernüş bey merhaba, suadiyede daire almayı düşündüğümüz bir apartıman var. arsa kurtarır mı, mütahite gidebilir mi diye bakın diye uyardılar. bina 30 senelik çünkü. daire alırken bu önemliymiş. apartmanın tapuda yüzölçümü 669 m2. toplam 5 katlı şu anda. katsayısı da 2.07 imiş. alttaki dükkanlar dahil toplam 13 daire var. şimdi bina yıkılıp yeniden yapıldığında daire başına kaç m2 düşecek nasıl hesaplanır özel bi yöntemi var mı? yoksa direkt 2.07 ile 669'u çarpıp 13'e mi bölüyoruz? bilgilendirirseniz sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 20:49 Emre Uslu 286 Kişi okudu

Sayın tebernüş bey beylikdüzünde yatırım amaçlı iki kü

Soru

Sayın tebernüş bey beylikdüzünde yatırım amaçlı iki küçük daire almayı düşünüyoruz sizce stüdyo dairelermi yoksa 1+1 dairelerinmi prim potansiyeli daha yüksek. Ayrıca prim potansiyeli gördüğünüz birkaç proje önerebilirmisiniz. Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 09:32 EDİP ÖNAL 285 Kişi okudu

Metrobus calısmaları baslamıs haberini aldık. Innovia 2 ve di

Soru

Metrobus calısmaları baslamıs haberini aldık. Innovia 2 ve diger siteler için bunun bir tahmini yuzde değer artışı ne oranda olur . Satacak olanlar metrobüs bitene kadar beklesinmi?... Ayrıca m2 bazında Innovia bolgesinde brüt daire fiyatları ortalama nedir? ilerde neolur?...tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 09:53 ahmet akpınar 285 Kişi okudu

abi mrb nasilsin?abi oturum amacli newport kentplus kurtkoy proje

Soru

abi mrb nasilsin?abi oturum amacli newport kentplus kurtkoy projesinden 2+1 daire almayi dusunuyorum.alanlari 81-107 arasi degisiyor.fiyatlarda asagi yukari 190-250 arasi.terasi olan daire tiplerinden birini dusunuyorum acikcasi.teslim 2012 aralik bu fiyatlardan almak mantikli olurmu acaba.prim vaad ediyormu sizin acinizdan.tesekkurler(%50 pesin gerisini 30 ay firma kredisiyle almayi dusunuyorum.tabiki %6 fiyat farkiyla-)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2011 | 16:29 berat durukan 285 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Yaklaşık 35 yıllık babadan kalma arsam

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Yaklaşık 35 yıllık babadan kalma arsamız üzerinde en az 30 yıldır okul yeri şerhi var.Bu nedenle defalarca yazmamıza rağmen ne milli eğitim nede belediye olumlu cevap vermemektedir.milli eğitim okul yerinin korunması diyor. belediyede bu yazıya istinaden imar vermiyor.ne yapabilirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2011 | 03:13 cengiz tayfur 286 Kişi okudu