merhaba Tebernüş bey,Tem avrupa konutlarının yanındaki arsay

Soru

merhaba Tebernüş bey,Tem avrupa konutlarının yanındaki arsaya toki tem avrupa konutları 2 yapmayı planlıyor diye biliyorum, duydum. bu dogrumudur bilirmisiniz? öyleyse yapım zamanı hakkında bir duyumunuz varmıdır?tem avrupa konutlarının ilk fiyatları gibi cıkmaz ama yinede simdiki evlerin( tem avrupa konutlarının) fiyatlarından daha uygun olur degil mi? en az 1,5 yıl sonra teslim edilecegi icin.tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 15:33 müge ürüşan 279 Kişi okudu

Selamlar, Ağaoğlu My Town Ispartakuleden proje çıkışında 1

Soru

Selamlar, Ağaoğlu My Town Ispartakuleden proje çıkışında 142 Bin TL ye 2+1 90 m2 daire aldım, teslim oncesi 185 Bin TL teklif ettiler. Sizce daireyi gormeden satıp arkama bakmamalımıyım, yada orta vade beklemelimiyim? Yardımlarınız için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 17:00 Sami 279 Kişi okudu

Merhabalar.Soyak Park Aparts projesinden gec haberim oldugu icin

Soru

Merhabalar.Soyak Park Aparts projesinden gec haberim oldugu icin 1 ve 2. etaplarindan istedigim konumda daire kalmamisti satista gorevli bayan bana yeni etaplarinda satisa sunulacagini acelem yoksa beklemememi soyledi yeni etap satislari acaba ne zaman baslar,yeni etap satisa sunuldugunda fiyatlar nasil olur degisirmi cok ....Dogrusu her firmayada guvenemiyorum.Yardimci olursaniz sevinirim .Tesekkurler .Iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 21:10 tulin germen 280 Kişi okudu

Talan değil , konutlaşma değil , sit alanlarını yok etme de

Soru

Talan değil , konutlaşma değil , sit alanlarını yok etme değil , master planı çıkarılarak kısa süreli ve daha fazla insanların yararlanacağı , yaşayacağı alanlar yaratılsın . Yoksa Datça da , Bozburunda benim yerim var "DOĞA " kirlenmesin bencilliği ile değil. Çünkü bu alanlar Dünya mirasıdır , Dünya mirası olacaktan öte güzel yerlerdir , ülkemiz , ülke insanımız , insanlık buralardan faydalansın ve bu ölçekte planlar yapılsın.Kirletmeyerek - paylaşarak - para kazanarak yaşamayı ögrenelim . Dünya miraslarını talan ederseniz gün gelir birileride size dur der.Selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2011 | 13:37 ahmet kaçmaz 279 Kişi okudu

Tebernuş bey, uzun zamandır sizin siteyi ve emlak projelerini t

Soru

Tebernuş bey, uzun zamandır sizin siteyi ve emlak projelerini takip ediyorum. Şehir içinde kendimize ait mütevazi bir apartman dairesinde oturuyor ve imkanımız olursa pek fazla kredi kullanmadan Anadolu yakası, işe yakınlığı sebebiyle Çekmeköy yoksa daha düzenli yapılaşma sebebiyle Kurtköy tarafından bir projeden ev almayı düşünüyoruz. Yaptığım inceleme sonucu anladığım kadarıyla gettolardaki marka projeler önce lansman öncesi bir fiyat aralığından satışa çıkıyor, peşin ödeme yapanlara indirim verip bir müddet sonra lansman fiyatı...satışlar iyi giderse zam, gitmezse özel faiz oranı-uzun vade yapıp liste fiyatlarını indirmiyorlar. Markalar yeni çıkan projelere, ihtiyaç duyulacak mı bilmem ama yeni lüksler ekleyerek fiyatları biraz daha yukarı tırmandırıyor. Bu projelerin albenisi var ama yüksek duvar ve tel örgüleri, içinde başka-dışında başka dünyaları ve misli misli fiyat farkları var. İnternetteki eski liste fiyatları ile şuanda 2.el fiyatlarına baktığımda aralarında eskisi gibi de yatırım yapmaya değecek uçurumlar yok. Hatta düşüşler dahi var denilebilir. Sosyal adalet oluşmadan, altyapı soruları çözülmeden gettolardaki marka projeler daha nereye kadar çıkar. Dünyada bizim gibi örnekler varmı acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2011 | 21:08 Gülru Anac 279 Kişi okudu

Merhabalar,öncelikle vermiş oldugunuz cevaplarla bizi aydınlat

Soru

Merhabalar,öncelikle vermiş oldugunuz cevaplarla bizi aydınlatdıgınız için size çok teşekkür ederim.size sorum ev alırken yapılan sözleşmelerle ilgili olacak.İnşaat şirketleri düzenlemiş oldukları sözleşmelerde hemen hemen bütün maddeler kendi çıkarlarını koruyor, evi alan şahıs senetleri zamanında ödeyemezse, mütahhit firma evin ozamanki degeri üzerinde % olarak ödenen paradan kesindi yapıyor ve kalan parayı ev tekrar satılırsa veya başka şekilde geri ödüyor, eger sözleşmeye göre vadedilen zamanda evi teslim edemzse veya mütahhit firmadan kaynaklanan başka sorun olursa, mütahhit firma ev sahibine ödedigi para üzerinden ucuzi bir % öedemeyi tahhut ediyor, sizce bu sözleşme tektaraflı bir sözleşme degilmi bu şartlarda ev alan insanlar haklarını nasıl aramaları gerekiyor.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2011 | 17:16 Musa Ekinci 279 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar,yaklaşık 12 yıl önce aldığımız

Soru

tebernüş bey merhabalar,yaklaşık 12 yıl önce aldığımız bir arazimiz vardı. şuan parselizasyona girdi parsel işlemlerini yaptırıyoruz.şuan parselleyip satarsak 400-450 bin arası gelirimiz olacak bunun haricinde herhangi bir yatırımımızda yok sayılır sizce parselleri satıp dükkan almak mı mantıklı yoksa bi kaç sene daha beklemelimiyiz?ek geliride ihtiyaç duyduğumuzdan dükkan almak daha çok aklımıza yatıyor. sizden ricam dükkan alırken nelere dikkat etmeliyizsiz kira çarpanı 120nin üstü olmamalı diyorsunuz genel piyasa 170nin üstü gözüküyorve en önemlisi dükkan yatırımı için istanbulda hangi lokasyonlara bakmalıyız.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2011 | 01:07 ahmet. çevik 280 Kişi okudu