Tebernüş bey merhaba,My office 212 projesi ile ilgileniyorum, h

Soru

Tebernüş bey merhaba,My office 212 projesi ile ilgileniyorum, hatta ufak bir miktar kapora verdim, güvendiğim nokta teslim edildikten sonra 2.000 TL civarında kiraya verebilme ihtimali! Birde uzun vadede ikitellinin yeni maslak olacağı söylemi! Bunlara katılıyor musnuz? Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2011 | 00:01 Mehmet Okuroglu 279 Kişi okudu

Bu saat oldu (13.36) hala bekliyoruz 21. yıl kampanyasını yay

Soru

Bu saat oldu (13.36) hala bekliyoruz 21. yıl kampanyasını yayınlansın diye. Herhalde bir ümit ve beklenti oluşturuldu sonu da iyi olsun ...Özyurtlar güven verebilir mi bu haliyle bilemiyorum. Hayırlısı diyelim. Vardır bir hikmeti herhalde.selamlarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 13:39 vehbi dürüst 280 Kişi okudu

üstadım iyi akşamlar alisamiyen stadının yerine yapılacak o

Soru

üstadım iyi akşamlar alisamiyen stadının yerine yapılacak ofis projesini bekliyorum yatırım için tavsiye edermisiniz(gerçi fiyat belli değil ama fiyatı az çok tahmin edersiniz) kira potansiyeli nedir? açıklanan çılgın projenin Arnavutköye prim açısından faydası olurmu? başakşehirin kuzeyinden bahsediyorsunuz cevabınız için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 20:54 Ahmet KURT 279 Kişi okudu

istanbuldan yatırım için 1+1 daire almak istiyorum. izmirdeyim

Soru

istanbuldan yatırım için 1+1 daire almak istiyorum. izmirdeyim. ancak burada fiyatlar istanbula nazaran daha fazla. bana araştırmamı, incelememi önereceğiniz 3-4 tane proje ismi istiyorum sizden. teslimat süresinin önemi yok, 1+1 ya da stüdyo düşünüyorum. en fazla yüz bin lira bütçe ayırabilirim. prim yapacak bölgeler tercihim ve kira getirisini düşünmüyorum. Hayat başlayınca satmayı düşünüyorum. Önerileriniz benim için önemli. Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 15:03 serhat karakaya 279 Kişi okudu

tebernus bey merhaba ..ukra cıty den ocak 2011 de 40 m2 net 79 b

Soru

tebernus bey merhaba ..ukra cıty den ocak 2011 de 40 m2 net 79 bın tl ye daıre aldım..az bır pesınat odedım..subat 2011 kredınız baslar pesınatı ve kredı yı cekersınız denıldı...subatta bankada sorun cıktı...sımdı yenı kampanya pesın alımda yuz de 10 ındırım yapıyorlar..pesınatı 1 yıla yaydılar..ben dun aradım telefonla eskı musterıler bu kampanyadan yararlanamıyor denıldı pesın vareyım ındırım yapın dedım kabul edılmedı...sızın sıtenızde ukra ceo su kursat tuzmen eskı musterılerde herkes bu kampanyadan yararlanıcak demıstı..sımdı bu durum neden boyle oldu..kampanyadan ıslerıne gelen kısılere mı yararlandırılıyor acaba.. kendı paramızla rezıl oluyoruz...musterı velı nımettır..tesekur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 06:58 huseyın kıvrak 280 Kişi okudu

Merhabalar, Bahçeşehir Kolejinin kalitesi konusunda hemfikir ol

Soru

Merhabalar, Bahçeşehir Kolejinin kalitesi konusunda hemfikir olduğumuza sevindim. Eminim ki çocuğu Bahçeşehir koleji öğrencisi olan tüm veliler bizle aynı fikirdedir.Benim kızım da şu an Bahçeşehir kojeji 5 yaş grubunda . Ebeveyin olarak da aynı eğitimi almaya devam etmesini istiyorum.Süleyman Bey bize biraz olsun kulak verir de düzeltmeyi yaparsa seviniriz. Olmadı yine aynı okulumuza servisle göndeririz. Keşke bunları hiç konuşmak zorunda kalmasaydık...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 09:15 yavuz şahin 280 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi akşamlarBurada yapılan bir yorum kafama tak

Soru

Tebernüş bey iyi akşamlarBurada yapılan bir yorum kafama takıldı Tarık GÜRSOYU bey'in yapmış olduğu yorum bana biraz taraflı geldi yorumunda çelik kapı markasından bahsediyorBilirmiki kale kapının projelerde kullandığı çelik kapılar 2.sınıf proje kapıları olduğunu levye ile açılabildiğini lütfen bilmediği anlamadığı konular hakkında yorum yapmasın piyasada kale kapıdan çok daha kaliteli kapılarda var mesela içk istanbul çelik kapı iddaa ediyorum projelerde daha kaliteli kapı yok bunu araştırıp bulmak önemli saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 21:15 Bedri GÜLMEN 279 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Platformun izleyicilerinden Tarık GÜRSO

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Platformun izleyicilerinden Tarık GÜRSOYU bey "bir daireyi gezdim gercekten mimar bayan yapmis cok guzel hale getirmis evi sordum 20.000 tl harcadim dedi.. ama bir cok markali projedeki evden ic olarak cok daha iyi kaliteli" demiş. Benim de o bölgede evim var ve tadilat yaptırmak istiyorum. Tarık Bey bahsettiği mimar hnın iletişim bilgilerini paylaşabilir mi. (Bana mail atsa da olur [email protected]). Şimdiden teşekkürler hem size hem de Tarık Bey'e.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 22:52 Halil KURT 279 Kişi okudu

İyi günler,Ben 2 sene önce beykozkavacık semtinde 160 metreka

Soru

İyi günler,Ben 2 sene önce beykozkavacık semtinde 160 metrekare 10 yaşında daire aldım.Fakat yeni konut projelerine çok yoğun bir ilgi var.Yeni projelerin deprem dayanıklılığı, havuz , spor salonu, otopark,çoçuk parkı vs.avantajları var.Evim konum olarak FSM köprü manzaralı.Acaba evimi satıp yeni projelerden birine girsem dahamı karlı olur.Yoksa 1-2 sene daha beklemelimiyim bu konuda fikir verirseniz sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 15:35 ilknur terzi 280 Kişi okudu