Tebernus Bey merhaba, Burada verdiginiz tum bilgiler icin tesekku

Soru

Tebernus Bey merhaba, Burada verdiginiz tum bilgiler icin tesekkur ederim. Bugun emlakkulisi.com'dan ogrendigim uzere AZIZ TORUN istifa etmis. Sebebi nedir? Ali Sami Yen'de de birtakım problemler vardı. Butun bunlar Mall of Istanbul acısından ne anlama gelir. Opsiyon koyduk, pesinatı odemeyelim mi? 3 kurus yatırım yapacagız. Hata yapmayalım. Bilginiz varsa detayları paylasabilirseniz cok sevinirim. Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 16:33 Volkan Birsen 279 Kişi okudu

timur bey )) b blokta 6,kat daire icin soylediler bana )) hatta b

Soru

timur bey )) b blokta 6,kat daire icin soylediler bana )) hatta birde kuzeye bakan 2+1 daire icin 10 kattan sonrasi icin 307.000 dediler.. en guzel planli ve kullanisli 2 odali daire b blogun kuzey cephesine yapmislar ))) satis ofisinden de itiraf ettiler o cephe kuzey olmasi degil sadece sanayiye bakiyor diye en iyi plani o cepheye yapmislar satilsin diye )))) acikcasi o cephede kalmadi surda var sonra iki blogu sonra satisa cikaracagiz demeleri fiyat istikrarsizlikklari benimde midemi bulandirdi.. ne guzel is ya sen benim paramla insaati finanse ediceksin gelecekte olusak prime goz dikeceksin olurmu.. iste istwest te bu yonde davrandi.. iki yil sonra yapacagi primi alicilarina vermek istemedi )) biz insaat firmalarini finanse ediyoruz risk aliyoruz ayrica bir cok arkadsimiza tavsiye ediyoruz reklamini yapiyoruz yani biz ortak oluyoruz bir bakima ama olusacak deger artisini bize vermeye niyetleri yok )))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2011 | 02:34 tarik gursoyu 279 Kişi okudu

cok büyük bir firma ,bitmiş projeleride var landmark tarzı bi

Soru

cok büyük bir firma ,bitmiş projeleride var landmark tarzı bir tanesi.. yinede sadece sözleşme yapmak kafamda soru işaretleri bırakıyor ama kacırmakta istemiyorum..ne dersiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 20:35 nur adaş 280 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey iyi akşamlar Ataşehir İmar İskan Blokla

Soru

Sayın Tebernüş Bey iyi akşamlar Ataşehir İmar İskan Bloklarındaki daireler eski 25 yıllık daireler nasıl oluyorda 220-250 bin arasında satılıyor.Bu fiyatlardan alan kişi ya da kurumlar buranın hangi seviyelere gelmesini bekliyorlar ki kazançlı çıksınlar.Anlayamadım yeni gelişmeler hakkında bilginiz var mı satmak mı karlı yoksa elde tutup Tokinin projesini beklemek mi özellikle sizin düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.Cevap verirseniz sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 22:23 Nurcihan Sarımaden 280 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Son dönemde konut projelerinin ve prestij

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Son dönemde konut projelerinin ve prestijli markaların halkalı atakent bölgesine yogunlasmasını neye baglıyorsunuz.Bu kadar proje yapılmasına ragmen trafik konusunda herhangi bir somut adım atılmıyor.TEM e baglanmak icin bin takla atmak gerekiyor resmen.Belediyenin TEM baglantısı icin herhangi bir calısması varmı.Büyük markaların oraya yogunlasmasını sürü psikolojisiyle mi yoksa benim göremediğim bir şeylerle mi acıklamak mümkün.Şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 08:21 Yılmaz Bektas 280 Kişi okudu

merhaba Tebernus bey, elimizde başakşehirde 80m2 daire alacak b

Soru

merhaba Tebernus bey, elimizde başakşehirde 80m2 daire alacak bir para var. ancak dün istanbul lounge'a gittik ve yatırım için 1+1 daire satın alma kararı verdik. başakşehirde 1. etapta daire 120 bin lira iken loungda 1+1 185bin lira(sitenin en güzel yerine bakıyor). teslim ise 2012 ağustos. bu durumda elimizdeki peşin para ile hazır daire mi almak yoksa lounge'dan mı almak daha iyi en dersiniz? bir kaç sene sonra lounge'daki daireyi çok daha yüksek fiyata satabileceğimiz söyleniyor. kararsız kaldık. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 12:54 mustafa kınıkoğlu 280 Kişi okudu

Merhaba, Ankara Doğalgaz ihalesinde MMeKA şirketi parayı topa

Soru

Merhaba, Ankara Doğalgaz ihalesinde MMeKA şirketi parayı toparlayamayarak(!) 92 milyon dolarlık teminatı yakmışlar, yani bi şeyler yolunda gitmiyor ise paranın da önemi yok demek ki, önemli olan huzur olsa gerek, bu yüzden de ne yapıp ne eder Fikret Bey bu Fi-Life meselesini mutlak çözer))Dışarıda kalanlara esenyurt bölgesindeki emsal metrekalerden geir iade etmek isteyenlere paralarını iade eder, Fi Life Premium olarak yola devam eder.Her şeyin yoluna girdiği haberlerini sabırsızlıkla bekliyoruz ama sessizlik devam ediyor hala. İyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 20:23 Ümit Hamdi Gelen 280 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey sizi yakından takip ediyorum yaptığı

Soru

merhaba tebernüş bey sizi yakından takip ediyorum yaptığınız iş gerçekden takdir ediyorum benim sorum ukra inşaattan hane plus projesınden 3+1 daıre aldım gördüğüm kadarıyla a blok temelı atılmış fakat kat çıkılmamış şirket 201112 de teslım edılecegını taahut edıyor sızce yetişirmi o tarıhde

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2011 | 17:55 emrah koseoglu 280 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.Ispartakule tem\'de bizim evler karşısı

Soru

Tebernüş bey merhaba.Ispartakule tem'de bizim evler karşısında devasa bir çayır var burası imara açılacak mı? m2 si 100 tl. civarı hisseli tapu verenler var tamamı 300 dönüm.yalnız tapuda çayır olarak geçiyor ne dersiniz alım yapılabilir mi?çayır olması kafamı karıştırdı.Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 10:52 Hüseyin Gevrek 280 Kişi okudu

iyi günler tebernüş beyataşehir ağaoğlu\'nun projelerinden

Soru

iyi günler tebernüş beyataşehir ağaoğlu'nun projelerinden birinden 1+1 almayı düşünüyorum. yatırımlık. ama yeni projelerden bahsediliyor. beklememi tavsiye eder misiniz? bir de seçim meselesi var. acele etmemiz mi gerekir yoksa ? cevabınız için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 15:03 deniz mökay 279 Kişi okudu