Merhaba.Bahçelievler Ağaoğlu çok prim yaptı deniliyor. 250.0
Merhaba.Bahçelievler Ağaoğlu çok prim yaptı deniliyor. 250.000TL olan 3+1 ev 250.000usd olmuş.Doğru mu? Bilginiz var mı? Yoksa alıcının istediği mi? İki senede %60 prim olmuş mudur? Almak hala mantıklı mı?
