ben orhanlıda oturuyorum 849 parsel numarada buranın da gidebil
ben orhanlıda oturuyorum 849 parsel numarada buranın da gidebilme olasılığı varmı acaba başbakan lgic yazdım ama cevap alamadım illaki seçimleri bekleniyor hep
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ben orhanlıda oturuyorum 849 parsel numarada buranın da gidebilme olasılığı varmı acaba başbakan lgic yazdım ama cevap alamadım illaki seçimleri bekleniyor hep
ben 1+1 ev almak istiyorum acaba hangi projeden almam mantıklı hem prim yapması açısından yardımcı olurmusunuz.yanlız elimde 5 milyar peşinat var.
merhabalar ağaoğlu myoffice212 il ilgili sorum olacaktı 85m2 246 bin officelerin geleceğini nasıl görüyorsunuz ve kira çarpanını normal koşullarda oficeler için kaç kabul etmek gerekirteşekkür ederim
dairemi arsamı derken kararımı verdim kendi oturdugum daire var istedigim gibi bütçeye uygun daire var fakat kiracıyla ugraşmak zordur diye düşünüyorum arsa almaya karar verdim birinci tercih ömerli ikinci tercihim arnavutköy fakat imarlı yüzde beş birde ömerlimi dersiniz arnavutköymü ileriyi düşünürsem teşekkür ederim
sitenizin toki haberleri bölümünde ayrıntılara ulaşmak mümkün değil. bayrampaşada yeni toki kura çekimleri için internette başvuru formu bulunuyo mu
Buarada Esenkentteki daireyi almaktan vazgeçtik..siz o fiyattan tavsiye etmiştiniz fakat bölge olarak cok begensekte sıfır alternatifler aklımızı, gönlümüzü alıyor..Fakat gelgelelim bütçemizi cok zorlamamız ve risk almamız gerekecek..kafamız bu konuda karışık..bütçemiz dahilinde çok küçük m2 li sıfır mı yoksa esenkentteki daireler mi??sanırım insanın isteklerinin sonu gelmiyor..
tebernüş bey,aslında ben halkalıda şuan yeni yapılan iki bloklu bir sitede 2100tl m2 fiyatında yer buldum.lounge2 nin hemen üstünde. kullanılacak malzeme kalitesine baktım.oldukça iyi inşaat dediklerine göre 2012 mart teslim. bloklardan biri bitmek üzere diğeride başlamış 1.katta inşaatı rakamsal olarak uygunmudur sizce özellik olarak oldukça fazla gibi odalarda tavan yüksekliğide 3.10 m dediler.teşekkürler
merhaba tebernüş bey ben elazığda yaşıyorumm bize depremden dolayı devlet köyde bir konut yaptırdı yanlız yapılan konutlarda son derece kötü bir işçilik söz konusu yapılan sıva lar bile eve daha göcmeden döküldü yapmış olduğumuz şikayetlere ragmen parkelerde fayanslardada gönyesiz ve düzensiz bir hal içinde bayındırlık müdürü bize bu evleri böyle kabullenmek zorundasınız evler yapıldı bu saatten sonra yapacak bir şey yok diyiyor sadece sivası dökülenn kısımlara tamir ve rütüşlar yapılacak denildi bizde proje hakkında hiç brşeyy bilmiyoruzz bu konu hakkında ne yapa bilirizz sizce bu yapılanlar doğrumu. bu konu hakkında bizi bilgilendire bilirmisiniz şimdiden teşekkür ederimmmm
Sayın Kireççi,Kumburgaz'da triplex bir ev satın aldık ve 1 yıl yaşadık ancak özel bir nedenden dolayı ailemin yanına taşınmamız gerekiyor.Bu bölgeyle ilgili hiçbir fikrimiz yok, evi de tesadüfen denk gelmişti de almıştık,ben bir an önce satalım boşa beklemesin diyorum ama eşim Kumburgaz'ın ilerleyen zamanda değerleneceği görüşünde,biraz bekleyelim daha iyi rakama gidebilir diyor.Siz ne dersiniz,hemen satılsın diye karsız aldığımız rakama satışa çıkardım şimdi,rakamı böyle düşük tutup hemen mi satalım, biraz bekleyelim mi?sevgi ve selamlarımla,
Biz Bizim Evler 3 den daire satın almak uzereyiz ama oncelikle sizinde bir fikrinizi sormak istedik. Sizce bu proje ileride prim yaparmı bölgenin ulasım sorunu var gibi geldi bana sizce bu ulasım problemi cozulebilecekmi. Birde bu blokların hemen onundeki araziyi avrupa konutları satın almıs ve oraya avrupanın en buyuk alısveris merkezi yapılacakmıs dediler satıs ofisinden bu konuda sizin oruslerinzi ve yorumlarınızı merak ediyorum. Bu konuda yardımcı olabilirseniz cok sevinirim