İstanbul\'da yılın 3-4 ayında kalabileceğim 200.000 TL. civa

Soru

İstanbul'da yılın 3-4 ayında kalabileceğim 200.000 TL. civarında 1+1 peşin para ile daire arıyorum Semtler göktürk Üsküdar beykoz arası veya Sarıyer.Bu konudaki öneriniz nedir .Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2011 | 12:57 ipek sar 271 Kişi okudu

Merhaba tebernüs bey acaba bu proje dısında ayazagda yapmak gi

Soru

Merhaba tebernüs bey acaba bu proje dısında ayazagda yapmak gibi bir projesi varmı agaoglunun ben ayazagda oturuyorum söylentiler dogrumu acaba hastane gibi bi söylentiler var bunların gercekligi nedir ayrıca alınan yerlerin daire karsılıgımı yksa toprak miktarına göremi satılıyor yani söylemek istedigim 3 dairesi olan la tek dairesi olan kisiler aynı miktarımı alır ? milletin agzından duyduklarımızla gecinmek olmaz ben bir ayazagda oturan olarak bunları arastırmak istedim .Teşekkürler cevabınız icin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2011 | 00:16 Mustafa Akman 272 Kişi okudu

Dün (21 Aralık) Şehircilik bakanının da katılımı ile Ata

Soru

Dün (21 Aralık) Şehircilik bakanının da katılımı ile Ataşehir finans merkezinin lansman toplantısı yapılacaktı. Bildiğim kadarıyla basına yansıyan toplantı ile ilgili bir bilgi olmadı.Acaba sizin bir bilginiz var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2011 | 14:55 Abdurrahman ATAKUL 271 Kişi okudu

selam tebernüş bey öncelikle insanlara verdiğiniz cevaplarda

Soru

selam tebernüş bey öncelikle insanlara verdiğiniz cevaplarda çok faydalısınız,tebrik ediyorum sizi.benim de bir sorum olucak,the istanbul veliefendiden ev almayı dusunuyorum,sizin gecen seneki cevaplarınızda kiptaş konutlarının prim yapamıcagını soyledıgınızı hatırlıyorum.bu projede kiptaşın yine aynısınımı dusunuyosunuz yoksa bu farklı mı,yardımcı olurmusunuz bana sizce prim yaparmı bu proje almamı tavsiye edermisiniz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2011 | 02:00 ali tosun 272 Kişi okudu

Merhaba. Agaoglu İnşaat'ın Ataşehir bölgesindeki &q

Soru

Merhaba. Agaoglu İnşaat'ın Ataşehir bölgesindeki "prestijli" binalarından birinde işyeri kiracısı olarak oturmaya başladık. İç ve dış tasarımı çok güzel olan bina en temel birkaç konuda sınıfta kalıyor malesef. Tuvalet kokusu ve pencerelerin yalıtımın çok zayıf olması ofis sakinleri için fazlasıyla can sıkıcı.Sizin aracılığınızla firmalardan maliyeti küçük ama imaj açısından etkisi büyük bu detaylara önem vermelerini rica ediyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2011 | 12:42 Mehmet Demirciler 271 Kişi okudu

Avrupa Konutları Ispartakule-3 projesi için dün satış ofisin

Soru

Avrupa Konutları Ispartakule-3 projesi için dün satış ofisine gittim.Fiyatların henüz belli olmadığını ancak m2 birim fiyatın 2.0002.400 tl aralığında beklediklerini söylediler.Sizce bu rakmalar bu proje için doğru fiyatlarmı? Yatırım amaçlı 1+1 73 m2 daire bu fiyattan alınırmı? Teşekkür eder,iyi seneler dilerim.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2012 | 09:09 Osman Nuri Darbaz 272 Kişi okudu

Günaydın tebernus bey takipçiniz olarak yaklaşık bir aydır

Soru

Günaydın tebernus bey takipçiniz olarak yaklaşık bir aydır taşındığım Metrokent konutlarında 700tl gaz parası ödedim,bu konu cok canımı sıkıyor,zoruma gidiyor böyle giderse iptal edip elektrikli soba yakicam nasıl bir sistem yönetim,170,lira aidat dısında gaz, karı ediyor sanırım bu dairelerde ısı yalıtımı yokmudur, problemi konuklarınıza bizler adına iletirmisiniz tesekurler şimdiden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2012 | 10:28 Sebahattin gonultas 271 Kişi okudu