Tebernüş bey selamlar, öncellikle sizi çalışmalarınızdan

Soru

Tebernüş bey selamlar, öncellikle sizi çalışmalarınızdan dolayı tebrik ederim.Sitenizi takip ederek Beylikdüzü Crown residence'dan şubat ayında 1artı1 daire aldık. Geçenlerde gidip baktık daireler eylül ayına yetişecek gibi yaptığımız yatırım içimize sindi.Yanlız özellikle birer teşekkür de Meliha hanıma ve Selvi Hanıma. Meliha hanım bizimle çok ilgilendi. Ne yalan söyleyeyim o gün ev almak için çıkmamıştık bi bakalım diye girdiğimiz yerden Meliha hanımın tatlı dili ve güleryüzüyle karşılaşınca efsunlandık galiba eşimle.Kendisini her yerde anlatıyorum.Pazarlamayı yapan kişinin gerçekten çok önemli olduğunu bir kez daha vurgulamak isterim. Satıcıyı beğenmezsem bir gömlek dahi almayan ben Meliha Hanım sayesinde ev sahibi oldum. Babacan Yapı'da bunu fark etmiş olacak ki kendisi şu an merkeze geçmiş son duyumuma göre. Ayrıca Selvi hanım'da ödeme konusunda bize esneklik sağladı ödeme gününü geçirmemize rağmen opsiyon tanıdılar.Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2011 | 17:08 ELİF GÜL 272 Kişi okudu

%40 depositi odedikten sonra imzalanan satis vaadi sozlesmesi ne

Soru

%40 depositi odedikten sonra imzalanan satis vaadi sozlesmesi ne anlama gelir ve tapusu ne zaman uzerime gecirelebilir?Neden normal tapu senedi degil tapu irtifaki diyorsunuz?TEsekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2011 | 22:08 Cinar Donba 272 Kişi okudu

Iyi aksamlar Tebernüs bey,Tekirdag Saray dan bir Tarla almak ist

Soru

Iyi aksamlar Tebernüs bey,Tekirdag Saray dan bir Tarla almak istiyorum. Verzir Emlak tavsiyesi üzeri. Tarla nin 3280 m² devlethatanesinin yakinninda 60000 Tl para istiyor. Yatirim olarak almak istiyorum. Sizce oralar 5 - 10 sene icinde gelisirmi ve fiati pahalimi veya uygunmu.Simdiden cevabiniz icin tesekkür ederim.Almayadan selamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ağustos 2011 | 00:39 Ahmet Gümüs 272 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, İstwest\'in temel atılması ile ilgili

Soru

Merhaba Tebernüş bey, İstwest'in temel atılması ile ilgili 15 Haziran'daki bir soruya Ramadan Kumova bey 15 Ağustos'ta temel atacağız diye yanıtladığını yazmıştınız. Aynı dönemde satışa başlayan MOI epey yol aldı. Bir İstwest müşterisi olarak bugün(15 Ağustos ) temel atılıp atılmayacağını merak ediyorum. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2011 | 11:27 Bahri Deniz 271 Kişi okudu

merhabalar benım merak ettiğim kiptaşın tuzla 2. etap evleri

Soru

merhabalar benım merak ettiğim kiptaşın tuzla 2. etap evleri bu evler hakkında olumlu yada olumsuz bir düşünceniz varmıdır merakımın sebebi devir yolu ile birçok ev sahibi burada bulunan evleri devrediyor bende kısıtlı imkanlarla ev sahibi olmaya çalıştığım için ilgimi çekti şimdiden teşekkür eder saygıalrımı sunarım iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2011 | 11:50 Recep AL 271 Kişi okudu

merhaba, fi towerda yatırım amacı ile 2+1 daire almak istiyoru

Soru

merhaba, fi towerda yatırım amacı ile 2+1 daire almak istiyorum, sizce yıl sonuna değerlenmesi mümkün mü ? Şu anda sanırım krediye uygun olmadığı için bu fiyatlar üzerinden gidiyor, kredi uygunluğu ve karşısına alış veriş merkezi yapılması gibi durumlarda fiyatların artacağı söyleniyor, sizce ne kadar değerlenir bu evler. Şu anda 2+1 ler 145.000 tl den satılıyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2011 | 12:05 hakan uzuner 272 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.. İyi bayramlar. Geçtiğimiz cumartesi g

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.. İyi bayramlar. Geçtiğimiz cumartesi günü NMerkezden yola cepheli 15. kat 2+1 daireyi 160000 TLye aldım... Henüz ödemeyi yapmadım ama sözleşmeyi imzaladım.. Fakat içimde bir ukte kaldı. Oda NTowers, NTepe gibi projelerine hiç bakmadım ve Bahçeşehir tarafınada hiç geçmedim... Bakmalımıydım sizce? Aldığım daire 128m2 2+1 gayet güzel bir daire.. Aynı boyutlarda bir daireyi Bahçeşehir gibi daha nezih bir semtten almam mümkünmüydü sizce? Veya NTower ve NTepeden.. Çünkü mümkünse (yani bakın derseniz) Cuma günü bu sözleşmeyi iptal edip sizin bakın dediğiniz yerlerde bir tur atabilirim. Problem değil benim için.. Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ağustos 2011 | 23:16 Mehmet Kil 272 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey,tuzla aydınlı emlak konuttan daire satı

Soru

Merhaba tebernüş bey,tuzla aydınlı emlak konuttan daire satın aldım.1. etap ve 2. etap die emlak konut ihaleye çıkartıp.2.etapın dailerinin kabası bitme aşamasına gelmiştir.1.etap daki projeyi yapıcak Baltaş inşaat firması haziran ayında sözleşme imzaladığı halde hiç bir çalışma yapmamıştır.Firmayı arayıp neden başlamadıklarını sorduğumda iadere ile problem var onları çözüyoruz tarzında cevap verdi.Acaba iadere ile ilgili ne gibi problem olabilir bizleri bilgilendirirseniz seviniz.iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2011 | 13:56 fatih şahin 271 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Soyak Park Aparts projesi ile ilgili çok yazıld

Soru

Tebernüş Bey, Soyak Park Aparts projesi ile ilgili çok yazıldı çizildi ama, 175.000 TL brüt 70m2 daire için nasıl bir fiyattır size göre? Proje çevresinde emsalleri olmadığından kira çarpanını bilemiyoruz. Ortalama 5 sene içerisinde nasıl bir yatırım olur acaba? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2011 | 08:56 hakan taşıyan 272 Kişi okudu