merhaba tebernüş bey,teknik yapının tuzla projesinden bilgini

Soru

merhaba tebernüş bey,teknik yapının tuzla projesinden bilginiz varmı?biraz bu konuda bizi bilgilendire bilirmisiniz?fiyatlar konusunda vs.proje çok lüks olacak diye söyleniyor,sizin bu konudaki görüşlerinizi öğrenmek istiyorum.şimdiden çok teşekkür ederim,saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2011 | 14:12 ilhami doğan 272 Kişi okudu

Sayın Kireçci,İyi Akşamlar. Her pazar günü ailecek ziyaret

Soru

Sayın Kireçci,İyi Akşamlar. Her pazar günü ailecek ziyaret etmeyi artık alışkanlık haline getirdiğimiz Elite City'deki evimize uğradık. Her zaman ki sıcak ve güleryüzlü arkadaşlarımız( satış temsilcileri ile artık arkadaş oldukta ) bizleri karşıladı. Emlak Sektörünün en yakışıklı satış temsilcisi Baturay Bey bize yine müjdeler verdi. Banyolardaki duş teknelerini beğenmedikleri için ( alıcılar değil Şua İnşaat yetkililerinin kendileri ) seramik duş teknesi ve gümüş görünümlü giderlerle değiştirmişler. Bize gösterdikleri katalogtaki takılacak duş teknesi gerçekten muhteşemdi. Bu tip duş tekneleri 5 yıldızlı otellerde ve çok lüks konutlarda kullanılıyormuş. Pencerelerin örnekleri gelmişti. Kesiti o kadar orjinal ve değişik bir pencere ki, sanki zırhlı bir arabanın kaportası gibiydi. Ayrıca iç duvarlar ve tabana EPX denen bir izolasyon malzemesi kullanacaklar ki bunlar projeye ekstra olarak eklenmiş olan yenilikler.Bu EPX izolasyon malzemesi ses ve ısı yalıtımında gelinen en son teknoloji imiş ve örnek dairede sergilenmeye konulmuş. D blokların dış cephe kaplamaları olan porselenler gelmişti. Çok şık duruyorlardı. İskeleler gelmiş ve kaplama işlemine başlayacaklar. C blokta 10.kata A ve B bloklarda da alış veriş merkezinin seviyesine gelinmişti. Her hafta sonu yeni sürprizlerle karşılaşmaya artık alıştık. Çoğu inşaat firması malzemeden çalmaya bakarken Şua İnşaat durmadan en son yenilikleri kullanmaya çalışıyor. Elite City isminin bu projeye neden verildiği anlaşılıyor. Sevgi ve saygılar.....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Haziran 2011 | 22:19 Dr.Reha ALZAFER 272 Kişi okudu

değerli evladımız tebernüş bey,,,,cevaplarınızla rahatlaya

Soru

değerli evladımız tebernüş bey,,,,cevaplarınızla rahatlayan geniş br kitle var.m.taner gürkana fi-life için verdiğiniz yanıta mutlu oldum...\"teslim 30 haziran \"diyorsunuz.a3 blok henüz temelde .bir yanlışlık olmasın..allaha emanet ol..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2011 | 14:03 mehmet sürmeli 272 Kişi okudu

hocam slm.sirket ismi ve lokasyon belirtmeden beni hayal kırıkl

Soru

hocam slm.sirket ismi ve lokasyon belirtmeden beni hayal kırıklıgına ugratan bir olayı paylasmak isterim.bundan 2 sene evvel topraktan almıs oldugumuz ufak m2li daireyi teslimatına kısa bir sure kala ihtiyactan satmaya karar verip o bolgenin emlakcısına vekalet verdik ,bu arada gecen 2 senelik zaman diliminde insaat firması konutların %40 civarı primlendiğini yazmaktaydı.fakat gecen 10 gunluk sure zarfında bırakın %40 ı aldıgım fiyata bile satamadım..bırakın satmayı ciddi alıcı bile cıkmadı..o yuzden sizindedediginiz gibi emlak yatırımı yapmayı dusunenler mutlaka en az 5 yıl satmayı bile dusunmeyecekler! dairenin fiyatını 2.elde satan firma degil alıcıların verecegi miktar belirler bunu cok iyi anlamıs oldum.alıpta kısa vadede satmayı dusunenler iyi dusunsun derim ben..tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2011 | 03:01 yalcın aksoy 272 Kişi okudu

Tebernus bey,bahcesehir 2. kisimda ici yapasiz, site icin yuzme h

Soru

Tebernus bey,bahcesehir 2. kisimda ici yapasiz, site icin yuzme havuzlu bir villayi ihtiyactan satilik olarak 195 bin ytl buldum, suan normalde ev ihtiyacim yok, kendi evim var, yatirim amacli dusunuyorum.uzun vadede ,hem yatirim amacli olarak tavsiye edermisiniz?tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2011 | 08:58 burak eryurt 272 Kişi okudu

İnşallah ben sizi bilgilendiricem.. Benım kızdıgım nokta pr

Soru

İnşallah ben sizi bilgilendiricem.. Benım kızdıgım nokta proje tamamlanınca bize bilgi verdıler ve aradakı farkı istiyorlar sımdı 35 bin tl fln ben hesapladım 2.2. tl ye geliyor... Zaten kiraya cıktık 85 m uzerinden yapılacakmış.. Valla bana 75 metre karemı versınler yada 3 bin tleden satayım baska cıkar yolumuz yok paramızda yok.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2011 | 09:40 Serkan Osman 272 Kişi okudu

Kasım 2010 tarihi itibari ile dairemi almam gerekirken bu süre

Soru

Kasım 2010 tarihi itibari ile dairemi almam gerekirken bu süreç 11 temmuz 2011 itibari ile taşınabildim. Bu zaman zarfında Fi yapı Yönetiminden çeşitli kişilerle görüşmeme rağmen bir çok zorluklarla karşılaştım. Fi yapı Esenşehir yönetim ofisindeki çalışan arkadaşlarla irtibata geçerek dairemin eksiklerinin giderilmesi ile ilgili yardım talebinde bulundum. Ancak bürodaki elemanların sık değişimi nedeni ile bunda da muvaffak olamadım. En son Haziran Başında yeni gelen Sedat Dönmez beyin büyük yardımları ve özverisi ile bazı eksiklerim olmasına rağmen taşına bildim. Fi yapının nezdinde Sedat Dönmez beye teşekkürlerimi sunarım. Bu iletimi yayınlamanızı isterim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2011 | 11:46 Ergin YILDIRIM 271 Kişi okudu

tokiden ev alabilir miyim?

Soru

tokiden ev alabilir miyim?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2011 | 20:46 zemzem yaman 272 Kişi okudu

sarıyer zekeriyaköyde dededen kalma osmanlı tapulu 257 dönüm

Soru

sarıyer zekeriyaköyde dededen kalma osmanlı tapulu 257 dönüm bir arsamız var.tapunun aslı kayıp elimizde fotokopi var ne yapmalıyız. iyi bir arazi avukatına ihtiyacımız var önerebileceğiniz biri varsa çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2011 | 15:12 didem bektaş 272 Kişi okudu

Tebernüş Bey Acil cevaplarsanız sevinirim ben kurtköyde 150 b

Soru

Tebernüş Bey Acil cevaplarsanız sevinirim ben kurtköyde 150 binlik bir ev aldım ev 10 yaş civarı ama geniş bir ev emlakçı aracılığı ve banka kredisi ile aldım ancak eksprtize pek güvenemedim bir sıkıntı çıkarmı emlakçı eksper var olan bir sorunu atlayabilir lermi ev kat mülkiyetli satış işlemleri için çok acale ediyorlar araştırmam gereken bir şey var mı birde tapu için 115000 lik krediye ne kadar masraf çıkar hepsi bana ait

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2011 | 14:27 bahadır yılmaz 271 Kişi okudu