İnşallah ben sizi bilgilendiricem.. Benım kızdıgım nokta pr

Soru

İnşallah ben sizi bilgilendiricem.. Benım kızdıgım nokta proje tamamlanınca bize bilgi verdıler ve aradakı farkı istiyorlar sımdı 35 bin tl fln ben hesapladım 2.2. tl ye geliyor... Zaten kiraya cıktık 85 m uzerinden yapılacakmış.. Valla bana 75 metre karemı versınler yada 3 bin tleden satayım baska cıkar yolumuz yok paramızda yok.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2011 | 09:40 Serkan Osman 272 Kişi okudu

Kasım 2010 tarihi itibari ile dairemi almam gerekirken bu süre

Soru

Kasım 2010 tarihi itibari ile dairemi almam gerekirken bu süreç 11 temmuz 2011 itibari ile taşınabildim. Bu zaman zarfında Fi yapı Yönetiminden çeşitli kişilerle görüşmeme rağmen bir çok zorluklarla karşılaştım. Fi yapı Esenşehir yönetim ofisindeki çalışan arkadaşlarla irtibata geçerek dairemin eksiklerinin giderilmesi ile ilgili yardım talebinde bulundum. Ancak bürodaki elemanların sık değişimi nedeni ile bunda da muvaffak olamadım. En son Haziran Başında yeni gelen Sedat Dönmez beyin büyük yardımları ve özverisi ile bazı eksiklerim olmasına rağmen taşına bildim. Fi yapının nezdinde Sedat Dönmez beye teşekkürlerimi sunarım. Bu iletimi yayınlamanızı isterim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2011 | 11:46 Ergin YILDIRIM 271 Kişi okudu

tokiden ev alabilir miyim?

Soru

tokiden ev alabilir miyim?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2011 | 20:46 zemzem yaman 272 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,N Towers için orası dere yatağı fazla

Soru

Tebernüş bey merhaba,N Towers için orası dere yatağı fazla prim yapmaz diyorlar.Hemen yanında bulunan Solarkent'te 1+1 dailerin fiyatı yaklaşık 150 TL civarında.N Towers bittiği zaman 1+1 dairelerin fiyatı 150 bin civarı edermi? Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2011 | 23:33 Murat Sağlam 272 Kişi okudu

sarıyer zekeriyaköyde dededen kalma osmanlı tapulu 257 dönüm

Soru

sarıyer zekeriyaköyde dededen kalma osmanlı tapulu 257 dönüm bir arsamız var.tapunun aslı kayıp elimizde fotokopi var ne yapmalıyız. iyi bir arazi avukatına ihtiyacımız var önerebileceğiniz biri varsa çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2011 | 15:12 didem bektaş 272 Kişi okudu

Tebernüş Bey Acil cevaplarsanız sevinirim ben kurtköyde 150 b

Soru

Tebernüş Bey Acil cevaplarsanız sevinirim ben kurtköyde 150 binlik bir ev aldım ev 10 yaş civarı ama geniş bir ev emlakçı aracılığı ve banka kredisi ile aldım ancak eksprtize pek güvenemedim bir sıkıntı çıkarmı emlakçı eksper var olan bir sorunu atlayabilir lermi ev kat mülkiyetli satış işlemleri için çok acale ediyorlar araştırmam gereken bir şey var mı birde tapu için 115000 lik krediye ne kadar masraf çıkar hepsi bana ait

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2011 | 14:27 bahadır yılmaz 271 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar, öncellikle sizi çalışmalarınızdan

Soru

Tebernüş bey selamlar, öncellikle sizi çalışmalarınızdan dolayı tebrik ederim.Sitenizi takip ederek Beylikdüzü Crown residence'dan şubat ayında 1artı1 daire aldık. Geçenlerde gidip baktık daireler eylül ayına yetişecek gibi yaptığımız yatırım içimize sindi.Yanlız özellikle birer teşekkür de Meliha hanıma ve Selvi Hanıma. Meliha hanım bizimle çok ilgilendi. Ne yalan söyleyeyim o gün ev almak için çıkmamıştık bi bakalım diye girdiğimiz yerden Meliha hanımın tatlı dili ve güleryüzüyle karşılaşınca efsunlandık galiba eşimle.Kendisini her yerde anlatıyorum.Pazarlamayı yapan kişinin gerçekten çok önemli olduğunu bir kez daha vurgulamak isterim. Satıcıyı beğenmezsem bir gömlek dahi almayan ben Meliha Hanım sayesinde ev sahibi oldum. Babacan Yapı'da bunu fark etmiş olacak ki kendisi şu an merkeze geçmiş son duyumuma göre. Ayrıca Selvi hanım'da ödeme konusunda bize esneklik sağladı ödeme gününü geçirmemize rağmen opsiyon tanıdılar.Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2011 | 17:08 ELİF GÜL 272 Kişi okudu

%40 depositi odedikten sonra imzalanan satis vaadi sozlesmesi ne

Soru

%40 depositi odedikten sonra imzalanan satis vaadi sozlesmesi ne anlama gelir ve tapusu ne zaman uzerime gecirelebilir?Neden normal tapu senedi degil tapu irtifaki diyorsunuz?TEsekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2011 | 22:08 Cinar Donba 272 Kişi okudu

Iyi aksamlar Tebernüs bey,Tekirdag Saray dan bir Tarla almak ist

Soru

Iyi aksamlar Tebernüs bey,Tekirdag Saray dan bir Tarla almak istiyorum. Verzir Emlak tavsiyesi üzeri. Tarla nin 3280 m² devlethatanesinin yakinninda 60000 Tl para istiyor. Yatirim olarak almak istiyorum. Sizce oralar 5 - 10 sene icinde gelisirmi ve fiati pahalimi veya uygunmu.Simdiden cevabiniz icin tesekkür ederim.Almayadan selamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ağustos 2011 | 00:39 Ahmet Gümüs 272 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, İstwest\'in temel atılması ile ilgili

Soru

Merhaba Tebernüş bey, İstwest'in temel atılması ile ilgili 15 Haziran'daki bir soruya Ramadan Kumova bey 15 Ağustos'ta temel atacağız diye yanıtladığını yazmıştınız. Aynı dönemde satışa başlayan MOI epey yol aldı. Bir İstwest müşterisi olarak bugün(15 Ağustos ) temel atılıp atılmayacağını merak ediyorum. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2011 | 11:27 Bahri Deniz 271 Kişi okudu