bugun cnbce de çinde emlak pıyasasından çöküş beklendiği

Soru

bugun cnbce de çinde emlak pıyasasından çöküş beklendiği ve bunun bankacılık sıstemı ile tum dunyayı etkıleyebileceği tartışılıyor.abd dekı gıbı bır emlak çöküşü çindede yaşanırsa biz nasıl etkılenırız.bizim için bu konudakı görüşleriniz önemlidir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2010 | 12:53 beren 270 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Fiyapı Fikret bey Fİ LİFE projesine n

Soru

Tebernüş bey merhaba,Fiyapı Fikret bey Fİ LİFE projesine ne zaman başlayacak. Bize Haziran başında başlanacak demişlerdi. Arsada 2 aydır bomboş duran bir vinç var, gerçekten komik bir izlenim veriyor. Kendilerine sorarsanız sevinirim. Tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2010 | 09:46 Tahsin Karakurt 270 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar,Ben Fi-Yapı ile ilgili bir kaç şey s

Soru

Tebernüş bey selamlar,Ben Fi-Yapı ile ilgili bir kaç şey söylemek istiyorum. öncelikle özellikle projeden daire alanların sağda solda ' korkuyoruz '' mesajı vermeleri çok yalnış batmıyacak bir firmayı bile zorla batırırsınız. halbuki Fi-Yapı Tuzla 1 projesini 1 yılda yapıp teslim etti Tuzla 2 projesinden maketten daire aldım sonra gidip arsaya baktım sadece çimen vardı. aradan 6 ay geçti bugün ve 238 dairelik projesinin kabası bitti ve tüm hızıyle devam ediyor. Fi-Side'a gelince o binaları dikmek 10 katlı apartman dikmek kadar basit değil metrelerce toprak altına iniliyor mühendislik çalışmaları zemin etütleri izinler ve bir sürü prosedür var bu yüzden inşaatın gün yüzüne çıkması uzun sürdü o kadar. fiyapıyla müşterisi olmam dışında bi bağlantım yok ama işini bu kadar iyi yapan bi firmaya sürekli batıyor diye yüklenmekte çok acımasızca bütün mesele sadece birazcık sabır göstermek o kadar Fi-yapı işini gayet iyi yapıyor paniğe kapılmanın hiç gereği yok.teşekkür ederim )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2010 | 18:14 Recep Direnç 269 Kişi okudu

benim sorun şu tebernüş bey sporcity diye bir proje duydum bey

Soru

benim sorun şu tebernüş bey sporcity diye bir proje duydum beylikdüzünde proje ile ilgili bilginiz varmı yapan inşaat firmasını tanırmısınız. bu konu kakkında bilgisi olanda paylaşırsa sevinirim teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2010 | 15:52 cafer bakır 270 Kişi okudu

ibrahim kara beyin ağaoğlu-avrupa konutları kıyaslamasına na

Soru

ibrahim kara beyin ağaoğlu-avrupa konutları kıyaslamasına nasıl yer verdiniz anlamak güç ) iki proje arasında dağlar kadar fark var, iki marka arasında da.. ağaoğlu süper marka, avrupa konutları iyi marka.. yani biri mercedes öteki renault.. kaldı ki bahçelievler hem şehrin göbeği hem de 30 u aşkın bina içeriyor.. ayrıca sitenizde de yer verildiği gibi ağaoğlu türkiyede ilk defa fiber optik kablolu projelere imza atıyor.. herhalde bu kıyaslamayı gören bir ağaoğlu yetkilisi olursa benim gibi oturup cevap yazmaktansa gülüp geçmeyi tercih eder

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2010 | 17:21 ibrahim ak 270 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, silivride sahile yakınlığı 1 kmılome

Soru

Tebernüş Bey merhaba, silivride sahile yakınlığı 1 kmılometre bolgeden 300 m2 arsa ıcın 45.000 TL fiyat metrekaresi 1500 tl nasıl degerlendırısınız.yatırım için alınabilirmi ? tşk ler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2010 | 20:40 güler akbaş 269 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey metrokentte yeni satışa çıkan E

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey metrokentte yeni satışa çıkan E bloklarında 143m 3 1 almak istiyoruz.1. problem 143 m olmasına rağmen 5. etabın 135m lerinden bile küçük daire.2. problem bu E blokları diğerlerinden ayrı ve birbirine bitiştirilmiş 2 blok olarak yapılıyor.kenarında farklı bir yermiş gibi duruyor.sizce bunların pirim yapma potansiyeli diğerlerinden düşükmü olur.154m ler 249.500 satıldı. bu yılkiler 143m olmasına rağmen 260.000e satılıyor sizce fiyat makulmüdür. çok kararsız kaldık lütfen yardımcı olurmusunuz.teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2010 | 00:06 şule ayvaz 270 Kişi okudu

merhababazı sorunlardan dolayı bende evin satışının yapıl

Soru

merhababazı sorunlardan dolayı bende evin satışının yapılmasını engellemek için aile konutu şerhi koydurmak istiyorum... tapu eşimin üzerine.. Bunun için bir mahkeme kararı şartmı?? bununla ilgili yagıtay kararlarıda okudum.. emsal teşkil eder sanırım..eşim olmadan ben gidersem bu işlemi tapu memuru yaparmı?? yapılan bu işlem eşime teblig edilirmi ?? eşimin duymasını istemiyorum daha büyük sorunlar olacak..yardımınız için teşekkür ederim.sema

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2010 | 11:41 sema dogan 269 Kişi okudu

Hacı bey;;kenan beye VE mert beye bende katılıyorum.Siz farkı

Soru

Hacı bey;;kenan beye VE mert beye bende katılıyorum.Siz farkında degılsınız ama ıspartakulede 130 bine 1 artı 1 dolu ve hepsi satılmayı aylardır bekliyor.Avrupa konutları daha teslım olmadan 140 bine temelden daire satıyor.Bızımevlerde boyle agaogluda..Satılıyor mu?evet satılıyor...Emlak ofıslerıne gıdın evler tukendı deniyor.Ama ikinci elde bıtmıs evler dolu.Sonuc,140 bine temelden evi al,iki yıl bekle,zam gelsın,gazeteler prim yaptı diye yazsın,o evin fiyatı 170 bin olsun...biz sevinelim,sonra teslimler başlasın 130 bine bile o evi satamayalım!!! Burada kenan bey,mert bey cok haklı.Kimin haklı olduguda onemli degil,o bolge degerlenecek bunada eminim ama Tebernus bey sizden ricam,suleyman bey olsun,dumankaya olsun,agaoglu olsun bu patronlara şunu anlatın lutfen,bir evi satışa çıkarken yanındaki bitmis evin fiyatından % 20 falan ucuz cıkarsınlar...Şuan bunu yapmıyorlar cok iyi bir satiş ekipleri pastalar kurabiyeler ,metro gelecek,hastane olacak,uzay istasyonu gelecek vaatler ile pahalı satıyorlar.Neye gore pahalı? yanındaki bitmiş eve gore!!! Avrupa konutları o bolgede 130 bine bitmis ev dolu iken 99 bine temelde ev satsa diyecem ki hacı bey haklı.Bıtmıs evler 130 bin ise temelden alır bekleriz bittiginde bolge kosullar aynı bile kalsa ıkı yılda % 30 kazanırız.Ama şuan bunu yapmıyorlar.Ben bunu yetkililere iletin diye size yazıyorum tebernus bey,bu insanlar zarar ettikce bu patronlar yatırımcıyı kusturmeye baslıyacaklar sonra cok gec olacak.Saygıkar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2010 | 11:41 aslı cevik 270 Kişi okudu