Fi yapı Beylikdüzü ile ilgili bir ilerleme fazla olmamış diy

Soru

Fi yapı Beylikdüzü ile ilgili bir ilerleme fazla olmamış diyen arkadaşlar için bi şeyler söyliyim ....Zaten blokların çoğu bitti..1+1 ler için köşedeki blok yapılıyor , daha % 25 i bitmiş durumda , 2+1 ler içinde devam eden blok tamamlandı , sadece projenin son iki bloğunun temel kazık çalışmaları var. Residence ler biraz yavaş gidiyor belki de mimari olarak yuvarlak bir tasarım olduğu için kalıp süreci daha uzun sürebilir diğerlerine göre.. Bunun dışında ilk yapılan blokların dış giydirmeleri yapılıyor , ayrıca tüm blokların katlardaki tuğla örme işlerine başlanmış.. Eee daha ne olsun ki , sihirli değnek ile bir seferde her şey olacak değil ki.. )İçerideki ince işçiliklere de yakında başlarlar sanırım..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2010 | 15:41 Gökmen Karaca 270 Kişi okudu

üstad, kraldan cok kralci olmak herhalde kanimiza islemis ... bi

Soru

üstad, kraldan cok kralci olmak herhalde kanimiza islemis ... bilmezler ki insan ruhunda maddi kazanc elde etmekten daha güzel, daha doyurucu duygular vardir ...Bilemiyorum hangi dürtülerin sonucudur bu... benim aklim almiyor... kolayl gelsin arkadasim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2010 | 00:04 Hasan Yayci 270 Kişi okudu

merhabalar 105m haksahibiyim seyrantepe .internetten iyi anlamam

Soru

merhabalar 105m haksahibiyim seyrantepe .internetten iyi anlamam 1aydır yazılarınızı takip ediyorum 30 ayını dolduranlar nasıl davranmalı bu haklı mücadelede ne yapmalıyım.nasıl bir tutanakla ibbye yani dilekçe ile müracatmı ,ihtarnamemi çekmeliyim.bu konu hakkında bilgi alabilirmiyim.hem kanunlar konusunda bilgi sahibi degilim.hemde çok kızgın.birşeyler yapılması gerektigine inanlardanım. saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2010 | 22:21 gülen tuncel 269 Kişi okudu

Gokmen bey\'e katılıyorum,yalnız şunu eklemek istiyorum innov

Soru

Gokmen bey'e katılıyorum,yalnız şunu eklemek istiyorum innovia şuan o dedigi fiyatlarda ama proje ılk cıktıgında yarı fiyata satıldı.Prpje ile ilgili başta cok sey soyleniyordu bu dedıkoduları kulak ardı edip o fiyattan alanlar şuan % 100 yakın para kazandılar.Ben korktum alamadım innovianın şuan hali ortada kacırdıgım kazanç ortada.sadece paylaşmak istedim,umarım fiyapı da innovia gibi olur.şaibeler kazancı getirir )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 13:50 hakan basu 269 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey nasılsınız?ben farklı bir konuda sizin

Soru

merhaba tebernüş bey nasılsınız?ben farklı bir konuda sizin fikrinizi almak istiyorum.bireysel emeklilik sistemi hakkındaki düşünceleriniz ve yatırım açısından fikilerinizi paylaşır mısınız? teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2010 | 14:16 fatih akbulut 270 Kişi okudu

iyi akşamlar.pazartesigünü orhanlıda tokinin kamulaştırdıg

Soru

iyi akşamlar.pazartesigünü orhanlıda tokinin kamulaştırdıgı alan ile ilgili sorum olmuştu .araştıracagınızı söylemiştiniz.sorumu tekrar edeyim.imarsız arsam için tokiden nekadar ücret alabilirim metre kare için

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2010 | 17:33 ugur palancı 270 Kişi okudu

Merhabalar,7 Yaşında %90 oranında özürlü bir çocuğum var.

Soru

Merhabalar,7 Yaşında %90 oranında özürlü bir çocuğum var. 150-200 bin arasında alacağımız bir konut için vergisel anlamda ne gibi kolaylıklar var.Teşekkurler.yasin Tavukcu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 23:10 YASIN TAVUKCU 270 Kişi okudu