Merhaba Tebernüş Bey..Bir eczacı olarak birkaç sene içinde b
Merhaba Tebernüş Bey..Bir eczacı olarak birkaç sene içinde bir site içinde eczane açmak istiyorum. Site içlerinde sadece bir tane eczane açılmasına izin verilmesi konusunda bir sözleşme yapılıp yapılmadığını merak ediyorum. Yoksa isteyen istediği dükkanı kiralıp istediği işletmeyi açabiliyor mu? Bununla beraber 2000 konut ve üzerinde olan, bir-iki sene içerisinde bitecek, özellikle anadolu yakasında önerebileceğin siteler var mıdır?Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
