tebernüş bey merhaba benım aılemın sabıha gokcen havalıman
tebernüş bey merhaba benım aılemın sabıha gokcen havalımanında yerı vardı 89 yılında ıstımlak edıldı bu arsa hakkında hak ve tazmınat talep etme hakkımız varmıdır saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey merhaba benım aılemın sabıha gokcen havalımanında yerı vardı 89 yılında ıstımlak edıldı bu arsa hakkında hak ve tazmınat talep etme hakkımız varmıdır saygılar
Merhabasizi yormak ve zahmet vermek istemem,kısa cevaplar verseniz de yeterli olur )1-arsa almayı planlıyorum,hisseli tapu kesinlikle yanlış bir karar mı olur?toprakta yerim olsunda neresi olduğu farketmez düşüncesi hata mı olur?2-arsa durumu tarla ise imar durumu değişmeme olasığı nedir?3-şu meşhur arnavutköyde bir dünya ucuz arsa var ve yıllardır bitmedi, 3.köprü olayı aslı olmayan bir satış politikası mı yoksa çok fazla arsa olduğu için mi halen satılmamış yerler var?teşekkürler
İyi günler Tebernüş Bey,sorum fikirtepe'de bina yükseklikleri ile alakalı olacak,binalara 80 m yükseklik sınırlaması getirildi fakat bu sınırlama neye göre yapıldı yani silüet ile alakalı bir sınırlama mıdır yoksa statik ile mi alakalıdır(mantıksız olsa da)? silüet ile alakalı bir sınırlama ise de arazi kotuna göre değişmesi gerekmez mi bu sınırlamanın yani e5 tarafı ile kadıköy tarafı aynı olmaması gerekmez mi? cevabınız için teşekkürler....
emlak kitabınız bulunmuyor.bulacağımız kitap ismi ve yazarını bildirirmisiniz
Merhabalar. Benim Mersin ili Toroslar Belediyesi sınırları içinde bir arsam var. Bu arsam imar geçince konut alanı yapılmış Fakat çevresinde heryer depolama alnı. Bunun için belediyeye dilekçe verecem nasıl bir dilekçe yazabilirim.
tahtakaledeki evler ne zaman yıkılacak
Merhaba Tebernus Bey ,sorum ukra city ile ilgili:2.etap satislarindan bahsediliyor ve 25.katin ustunu satisa sunuyorlar.peki buyuksehir 25 kat ustune izin vermesse ki (suan da boyle bir izin yok buyuk sehirden )25.kat ustu satisi yapilan dairelerin sahibine nasil bir alternatif sunulacak veye 2.etap musterileri magdur olmayacak mi ?
Tebernus bey iyi geceler, bir projenin oturum amaclimi yatirim amaclimi oldugunu hangi kriterlere gore belirleyecegiz.?Sadece lokasyonmu belirleyicidir.Yani merkezdeyse yatirim, merkez disi ise oturum amaclidir diyebilirmiyiz? İkinci bir sorumda bir projede daire tipinin agirlikta oldugu daireyimi almak mantiklidir,mesela daire sayisinin % 50 si 1+1 olan bir projeden 1+1 mi almak daha mantiklidir,yoksa buda butceylemi alakalidir?Tsk ederim iyi calismalar
Tebernüş bey , doğu ataşehir satılık evlere bakıyorum , bu emlak bankası siteleri olan , örnek olarak kamelya sitesi manolya siteleri gibi sizin iyi bildiğiniz yerler , buradaki fiyatlar 2+1 250 bin tl civarı bir sürü ilan var, ben hatırlıyoum 2 sene öncede bakmıştım yine aynı fiyatlar gibi idi , bunun nedeni nedir sizce , batı ataşehir artarken buarsı neden yerinde saymış , aklıma gelen merkezi ısıtma ve merkezi su olması mı ? yada başka bir nedenmi var ? bence hala oturulabilir güzel yerlerden biri ama bu duruma anlam veremedim , yorumlarınızı beklerim...
slm imç bloklarımda işyerim var.kiptaş istimlak edecek diyen de var olduğu gibi duracak diyende . çalışma olduğunu biliyorum sizce ne olur. zeytinburnunda tobb arsasını eroğlu firması aldı duyumunuz varmı teşekkürler cevaplar için