tahtakale

Soru

tahtakaledeki evler ne zaman yıkılacak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2012 | 08:57 yusuf akar 267 Kişi okudu

Ukracity'e 25. katın üstü alınır mı?

Soru

Merhaba Tebernus Bey ,sorum ukra city ile ilgili:2.etap satislarindan bahsediliyor ve 25.katin ustunu satisa sunuyorlar.peki buyuksehir 25 kat ustune izin vermesse ki (suan da boyle bir izin yok buyuk sehirden )25.kat ustu satisi yapilan dairelerin sahibine nasil bir alternatif sunulacak veye 2.etap musterileri magdur olmayacak mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2012 | 18:51 musa tatli 268 Kişi okudu

Merkezler yatırım, gelişme aksları ise oturum amaçlı mı tercih edilmeli?

Soru

Tebernus bey iyi geceler, bir projenin oturum amaclimi yatirim amaclimi oldugunu hangi kriterlere gore belirleyecegiz.?Sadece lokasyonmu belirleyicidir.Yani merkezdeyse yatirim, merkez disi ise oturum amaclidir diyebilirmiyiz? İkinci bir sorumda bir projede daire tipinin agirlikta oldugu daireyimi almak mantiklidir,mesela daire sayisinin % 50 si 1+1 olan bir projeden 1+1 mi almak daha mantiklidir,yoksa buda butceylemi alakalidir?Tsk ederim iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2012 | 23:10 ilhan ozturk 268 Kişi okudu

Tebernüş bey , doğu ataşehir satılık evlere bakıyo...

Soru

Tebernüş bey , doğu ataşehir satılık evlere bakıyorum , bu emlak bankası siteleri olan , örnek olarak kamelya sitesi manolya siteleri gibi sizin iyi bildiğiniz yerler , buradaki fiyatlar 2+1 250 bin tl civarı bir sürü ilan var, ben hatırlıyoum 2 sene öncede bakmıştım yine aynı fiyatlar gibi idi , bunun nedeni nedir sizce , batı ataşehir artarken buarsı neden yerinde saymış , aklıma gelen merkezi ısıtma ve merkezi su olması mı ? yada başka bir nedenmi var ? bence hala oturulabilir güzel yerlerden biri ama bu duruma anlam veremedim , yorumlarınızı beklerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Nisan 2012 | 12:10 Altan Erol 267 Kişi okudu

slm imç bloklarımda işyerim var.kiptaş istimlak ed...

Soru

slm imç bloklarımda işyerim var.kiptaş istimlak edecek diyen de var olduğu gibi duracak diyende . çalışma olduğunu biliyorum sizce ne olur. zeytinburnunda tobb arsasını eroğlu firması aldı duyumunuz varmı teşekkürler cevaplar için

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2012 | 15:25 osman nalbant 267 Kişi okudu

KİPTAŞ Esenyurt 6. etap rafa mı kalktı?

Soru

merhaba tebernüş bey, daha önceki yazılarınızda esenyurtta kiptaşın 6. etabı yapacağını söylemiştiniz. acaba böyle bir proje olacakmı yoksa rafamı kalktı, iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2012 | 16:28 musa yıldırım 268 Kişi okudu

Tebernüş Bey; Bilindiği üzere Küçükçekmece-Avcılar...

Soru

Tebernüş Bey; Bilindiği üzere Küçükçekmece-Avcılar arasındaki lokasyonda bir iç-dış kumsal projesi gündemde. Ben de bu sıralarda Fatih mahallesinden ikinci el bir apartman dairesi almayı düşünüyorum. Almayı düşündüğüm apartman dairesi göl kenarına yakın bir konumda. Bu konut yeşil alan projesi alanında kalırsa zararım olur mu? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2012 | 21:26 Burhan Songöz 268 Kişi okudu

ben Ulusoy inşaat tan konut almak istiyorum daha ...

Soru

ben Ulusoy inşaat tan konut almak istiyorum daha temel atılmamış peşinat verip aylık taksitler halinde ödeme yapılacak.Ancak sözleşmeyi firma kendisi hazırlamış noterden gerek yok çok masraf olur denilyor bende korkuyorum yıllarca öde bütün birikimin yok olsun.nasıl bir yol izlemem gerekir şimdiden teşekkürler iyi tatiller

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2012 | 13:33 LEYLA AYHAN 267 Kişi okudu

Akbatı

Soru

Merhaba, herkes en kısa sürede dese de, kaçınılmaz soru her an sorulmaktadır. Akbatının çevresi ne zaman oturacak, ne zaman ışıl ışıl bir hal alacak. Teslimatlar yapılıyor fakat alıcıların %50 si yatırımcıymış. Bu oran doğru mu? Satılık ve Kiralık yazıları çevrede çok fazla görülmektedir. 1 yılı konuşurken 2-3 yıla doğru gidecek gibi görünüyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2012 | 01:40 Sedat Çelikler 268 Kişi okudu

Kirayı kredi kartı ile ödemek

Soru

Merhaba, Şimdi kiracılar ev sahibi ile anlaşıyor. Ve aylık olarak parayı bankaya yatırıyor. Kiracı bir şekilde parayı ödeyemiyor. Ev sahibi ile sorunlar oluyor vs. vs. Bunların önüne geçmek için Bankalar devreye girse. Kira sözleşmeleri yapılırken bankadan kiracının kredi kartından toplam tutar çekilse ve ve 12 taksite bölünse (sanki beyaz eşya alır gibi). Yani demem o ki, evini 1000 lira kiraya vereceksin. Anlaştığın kiracı ile sözleşme imzalarken bankaya gideceksin kiracının kredi kartından 12000 lira 12 taksitle çekilecek. Her ay 1000 lira kredi kartından kesilecek. Bankanın da buradan karı oluyor tabi. Ev sahibi de kiram ödendi mi diye bir sorunu olmayacak. Burada aklıma gelen tek problem kiracının kredi artı limiti o kadar olmayabilir. Bu konu da da kanunda bir esnetme yapılması gerekiyor sanırım. Bu yapının başka ne tür bir problemi olabilir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2012 | 10:46 Kadir Erdoğan 268 Kişi okudu