tebernüş bey merhaba benım aılemın sabıha gokcen havalıman

Soru

tebernüş bey merhaba benım aılemın sabıha gokcen havalımanında yerı vardı 89 yılında ıstımlak edıldı bu arsa hakkında hak ve tazmınat talep etme hakkımız varmıdır saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2012 | 13:15 Can Peker 267 Kişi okudu

Merhabasizi yormak ve zahmet vermek istemem,kısa cevaplar versen

Soru

Merhabasizi yormak ve zahmet vermek istemem,kısa cevaplar verseniz de yeterli olur )1-arsa almayı planlıyorum,hisseli tapu kesinlikle yanlış bir karar mı olur?toprakta yerim olsunda neresi olduğu farketmez düşüncesi hata mı olur?2-arsa durumu tarla ise imar durumu değişmeme olasığı nedir?3-şu meşhur arnavutköyde bir dünya ucuz arsa var ve yıllardır bitmedi, 3.köprü olayı aslı olmayan bir satış politikası mı yoksa çok fazla arsa olduğu için mi halen satılmamış yerler var?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 16:18 emir se 267 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş Bey,sorum fikirtepe'de bina yükseklikler

Soru

İyi günler Tebernüş Bey,sorum fikirtepe'de bina yükseklikleri ile alakalı olacak,binalara 80 m yükseklik sınırlaması getirildi fakat bu sınırlama neye göre yapıldı yani silüet ile alakalı bir sınırlama mıdır yoksa statik ile mi alakalıdır(mantıksız olsa da)? silüet ile alakalı bir sınırlama ise de arazi kotuna göre değişmesi gerekmez mi bu sınırlamanın yani e5 tarafı ile kadıköy tarafı aynı olmaması gerekmez mi? cevabınız için teşekkürler....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2012 | 11:43 hakan er 267 Kişi okudu

emlak kitabı

Soru

emlak kitabınız bulunmuyor.bulacağımız kitap ismi ve yazarını bildirirmisiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2012 | 13:29 selçuk söyler 267 Kişi okudu

konut alanını depolama alanına nasıl çevirttirebilirim.

Soru

Merhabalar. Benim Mersin ili Toroslar Belediyesi sınırları içinde bir arsam var. Bu arsam imar geçince konut alanı yapılmış Fakat çevresinde heryer depolama alnı. Bunun için belediyeye dilekçe verecem nasıl bir dilekçe yazabilirim.

Belgin Dönmez tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2012 | 02:53 AHMET KEMİK 268 Kişi okudu

tahtakale

Soru

tahtakaledeki evler ne zaman yıkılacak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2012 | 08:57 yusuf akar 267 Kişi okudu

Ukracity'e 25. katın üstü alınır mı?

Soru

Merhaba Tebernus Bey ,sorum ukra city ile ilgili:2.etap satislarindan bahsediliyor ve 25.katin ustunu satisa sunuyorlar.peki buyuksehir 25 kat ustune izin vermesse ki (suan da boyle bir izin yok buyuk sehirden )25.kat ustu satisi yapilan dairelerin sahibine nasil bir alternatif sunulacak veye 2.etap musterileri magdur olmayacak mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2012 | 18:51 musa tatli 268 Kişi okudu

Merkezler yatırım, gelişme aksları ise oturum amaçlı mı tercih edilmeli?

Soru

Tebernus bey iyi geceler, bir projenin oturum amaclimi yatirim amaclimi oldugunu hangi kriterlere gore belirleyecegiz.?Sadece lokasyonmu belirleyicidir.Yani merkezdeyse yatirim, merkez disi ise oturum amaclidir diyebilirmiyiz? İkinci bir sorumda bir projede daire tipinin agirlikta oldugu daireyimi almak mantiklidir,mesela daire sayisinin % 50 si 1+1 olan bir projeden 1+1 mi almak daha mantiklidir,yoksa buda butceylemi alakalidir?Tsk ederim iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2012 | 23:10 ilhan ozturk 268 Kişi okudu

Tebernüş bey , doğu ataşehir satılık evlere bakıyo...

Soru

Tebernüş bey , doğu ataşehir satılık evlere bakıyorum , bu emlak bankası siteleri olan , örnek olarak kamelya sitesi manolya siteleri gibi sizin iyi bildiğiniz yerler , buradaki fiyatlar 2+1 250 bin tl civarı bir sürü ilan var, ben hatırlıyoum 2 sene öncede bakmıştım yine aynı fiyatlar gibi idi , bunun nedeni nedir sizce , batı ataşehir artarken buarsı neden yerinde saymış , aklıma gelen merkezi ısıtma ve merkezi su olması mı ? yada başka bir nedenmi var ? bence hala oturulabilir güzel yerlerden biri ama bu duruma anlam veremedim , yorumlarınızı beklerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Nisan 2012 | 12:10 Altan Erol 267 Kişi okudu

slm imç bloklarımda işyerim var.kiptaş istimlak ed...

Soru

slm imç bloklarımda işyerim var.kiptaş istimlak edecek diyen de var olduğu gibi duracak diyende . çalışma olduğunu biliyorum sizce ne olur. zeytinburnunda tobb arsasını eroğlu firması aldı duyumunuz varmı teşekkürler cevaplar için

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2012 | 15:25 osman nalbant 267 Kişi okudu