Tebernus bey, Ozyurtlar insaat firmasinin Nmerkez projesinden yak

Soru

Tebernus bey, Ozyurtlar insaat firmasinin Nmerkez projesinden yakin zamanda ev aldik, 27 Nisan itibariyle kampanyaya baslanacagi duyruluyor. Biz guvendik ve inanarak Ozyutlardan ev aldik, simdi madur mu olacagiz ? Benim bildigim lansman zamanlarinda kampanya yapilir yada satistan istenilen verim alinmamissa, satisa cikali henuz 4-5 ay gecmisken, kalitesiyle goze carpan, satis oranida gayet iyi giden bu projede onca musterinin uykularini kacirmaya ne gerek var ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 22:42 Aycan Duman 268 Kişi okudu

Tebernüş Bey,geçen gün sizin köşenize bir göz atarken Mura

Soru

Tebernüş Bey,geçen gün sizin köşenize bir göz atarken Murat Bey'in yüksek binalarla ilgili bir yazısını okudum, sanırım kendisi farklı bazı konulara deyinmek istemiş ancak ben tam olarak ifade edilmeyen, yer çekimi ve insan sağlığı konusunu vurgulamak istiyorum. Bilim adamları yer çekiminden uzaklaştıkça insanların daha hızlı yaşlandıklarını ortaya koymuşlardır. Einstein'in izafiyet teorisi de bunu söylemektedir. Yani kulelerde yaşadığınızda daha çabuk yaşlanırsınız, bilim öyle diyor tercih ve seçim sizin )) İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2011 | 08:41 Aysun Özel 267 Kişi okudu

tebernüş bey siz çılgın projenin silivri ile alkası yok ded

Soru

tebernüş bey siz çılgın projenin silivri ile alkası yok dediniz ama başbakan projenin marmara girişi silivriden olucak diyor.gazetelerin internet siteleri mi yanlış yazıyor acaba ? başbakan böyle bişey demedi mi acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 15:40 mehmet usta 267 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba;sabah istwest satış ofisine gittim.aşı

Soru

Tebernüş bey merhaba;sabah istwest satış ofisine gittim.aşırı derecede kalabalık vardı cumartesi pazarı düşünemiyorum orda.birde satış temsilcilerin acemilikleri ön plana çıkınca daire almak kabus oldu.birde saat 1000 da 170 metrekare daire 543.000 tl saat 1100 de ise 585.000 tl oldu.ve birde içerden yeni mail geldi onun üzerinden satış yapın diyorlar ))) ramadan beyde ordaydı keyfi yerindeydi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 11:59 cenk sosyal 268 Kişi okudu

SelamHavadan emlak video çok güzel olmuş eline sağlık. Fi Es

Soru

SelamHavadan emlak video çok güzel olmuş eline sağlık. Fi Esenşehirden bir ev alacağım emlakçıdan. şerefiyeli güney cepheli 10. kat havuz görüyor otoparklı fiyatı 160.000 yarısı peşin kalanı 3 taksit iki yılda sizce bu fiyatı edermi?havadan emlak videodan fiesenşehirin görüntülerini yayınlayabilirsin?saol

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 12:34 Gıyas Esen 268 Kişi okudu

umut fakirin emegi ! Ben halkimin en kötü zamanlarda dahi, bizl

Soru

umut fakirin emegi ! Ben halkimin en kötü zamanlarda dahi, bizleri sasirtan en dogru kararlari verecegini biliyorum ! Bu bakimdan 13 Haziran günü daha güzel Türkiye icin uyanacagimizi biliyorum ! Cünkü Türkiye'min gercekten bunlardan kurtulmasi artik sart oldu !

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 13:19 Hasan Yayci 267 Kişi okudu