Tebernus bey, Ozyurtlar insaat firmasinin Nmerkez projesinden yak
Tebernus bey, Ozyurtlar insaat firmasinin Nmerkez projesinden yakin zamanda ev aldik, 27 Nisan itibariyle kampanyaya baslanacagi duyruluyor. Biz guvendik ve inanarak Ozyutlardan ev aldik, simdi madur mu olacagiz ? Benim bildigim lansman zamanlarinda kampanya yapilir yada satistan istenilen verim alinmamissa, satisa cikali henuz 4-5 ay gecmisken, kalitesiyle goze carpan, satis oranida gayet iyi giden bu projede onca musterinin uykularini kacirmaya ne gerek var ?
