Çok teşekkür ederim çok aydınlatıcı bir cevap verdiniz. Su
Çok teşekkür ederim çok aydınlatıcı bir cevap verdiniz. Sukent hissesini almaya karar verdik. İçim çok rahatladı, tekrar teşekkürler.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Çok teşekkür ederim çok aydınlatıcı bir cevap verdiniz. Sukent hissesini almaya karar verdik. İçim çok rahatladı, tekrar teşekkürler.
Merhaba, konut projelerinden alınan tapu harcı oranı bin 16,5 neden çok acaba bu harcı tek alcımı ödüyor yoksa çift taraflımı ödeneniyor. İnşaat bitince esas tapuda tekrar harçı mı yatacak bilgi verirsiniz sevinirim.selamlar,
Merhaba,Ispartakulede m2 si 1200 tl civarından ev arıyom bulamıyorum. Ne yapmam gerekli? Sağolun
Merbaha,Ben OYAK'ın yaptığı Oyakkent Başakşehir konutları ile ilgileniyorum.2012 de bitecek dairelerde 2.Katlarda 114 metre kare net,130 metre kare brüt olanlar 235 bin,4.kat ve yukarıda olan aynı büyüklüktedi daireler 238-245 bin Tl civarındadır.Fiyat kazanç durumu ve projenin geleceği için yorumlarınız bizim için çok değerli teşekkür ederim.
slm benim sorum ev aliriken alinacak ev icin ne gibi sartlar ve ozellikler aranmali.almak istedigim ev Elazig Abdullahpasa mahallesi Misland karsisinda 5 inci kat 185 m2 fiyati 145 milyar sizce fiyat ve lokasyon olarak iyi mi? bu iste tecrubesizim yaralanacagim bir kaynak yada sizin tecrubelerinizden yaparlanabilirmiyim?lutfen yardimci olurmuzunuz...
sayın tebernüş bey facebook paylaşım sitesinde fi-side adı altında bir gurubumuz var bu gurubumuza sizin isminiz ve resminiz adı altında bir katılım oldu bu kişi gerçekten sizmisiniz yada sizin isminizi ve resininizi kullanan başkalarımı teşekürler
iyi günler fatihte 1955 yapımı 4 katlı binamız bulunmaktadır. binanın tek tapusu olmakla beraber yapımına ait imar belgesi de bulunmaktadır. tapu bina tapusudur. 4 daire bulunduğu için bunu 4 daire tapusuna çevirmek ve kat mülkiyeti konusu için ne yapabiliriz?
Tebernüş bey öncelikle verdiğiniz samimi yanıt için teşekkür ederim.öğrenmek istediğim şu ben kendi açımdan nasıl bir yatırımcı olduğumu bilmiyorum kendime göre çoook büyük tabiiki ama kriterlere göre arsa yatırımcısının.; küçük yatırımcı olarak nitelendirilmesi için gereken yatırım kaç tl dir. orta ölçekli yatırımcının kaç tl , büyük yatırımcının kaç tl .saygılar başarılar.
tebernuş bey merhabalar şu silivri kiptaş 2.etabın akibeti sizce ne olacak yürğimize su serpecek açıklamalarınız varmı yoksa durum vahimmi bi ev aldık ama sonu nasıl olur hala daha anlamış değilim şu an kar ettiğimiz söylenemezde ilerisi ne olur Allah kerim bide havadan emlak hizmetinize şu 2.etabıda bi görüntüleseniz projenin durumunu merak edenler olduça fazla şimdiden teşekkürler...
Tebernüş bey merhaba. Ben yurtdışında yaşıyorum ve Maltepede Fatih İnşaat tarafından yapılan White City Maltepe evlerinden 3 1 Daire satınaldım. Buranın havadan fotoğraflarını rica etsem çekebilirmisiniz. Yaptığınız çalışmlardan dolayı sizi tebrik ediyor çalışmlarınızda başarılarınızın devamı dileklerimler.