Merhaba, konut projelerinden alınan tapu harcı oranı bin 16,5

Soru

Merhaba, konut projelerinden alınan tapu harcı oranı bin 16,5 neden çok acaba bu harcı tek alcımı ödüyor yoksa çift taraflımı ödeneniyor. İnşaat bitince esas tapuda tekrar harçı mı yatacak bilgi verirsiniz sevinirim.selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2010 | 14:41 HALDUN DÖNMEZ 266 Kişi okudu

Merbaha,Ben OYAK'ın yaptığı Oyakkent Başakşehir konutları

Soru

Merbaha,Ben OYAK'ın yaptığı Oyakkent Başakşehir konutları ile ilgileniyorum.2012 de bitecek dairelerde 2.Katlarda 114 metre kare net,130 metre kare brüt olanlar 235 bin,4.kat ve yukarıda olan aynı büyüklüktedi daireler 238-245 bin Tl civarındadır.Fiyat kazanç durumu ve projenin geleceği için yorumlarınız bizim için çok değerli teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2010 | 18:03 Mehmet Yaylı 265 Kişi okudu

slm benim sorum ev aliriken alinacak ev icin ne gibi sartlar ve o

Soru

slm benim sorum ev aliriken alinacak ev icin ne gibi sartlar ve ozellikler aranmali.almak istedigim ev Elazig Abdullahpasa mahallesi Misland karsisinda 5 inci kat 185 m2 fiyati 145 milyar sizce fiyat ve lokasyon olarak iyi mi? bu iste tecrubesizim yaralanacagim bir kaynak yada sizin tecrubelerinizden yaparlanabilirmiyim?lutfen yardimci olurmuzunuz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2010 | 22:10 Arda Yildiz 265 Kişi okudu

sayın tebernüş bey facebook paylaşım sitesinde fi-side adı

Soru

sayın tebernüş bey facebook paylaşım sitesinde fi-side adı altında bir gurubumuz var bu gurubumuza sizin isminiz ve resminiz adı altında bir katılım oldu bu kişi gerçekten sizmisiniz yada sizin isminizi ve resininizi kullanan başkalarımı teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2010 | 11:43 hasan yılmaztürk 265 Kişi okudu

iyi günler fatihte 1955 yapımı 4 katlı binamız bulunmaktadı

Soru

iyi günler fatihte 1955 yapımı 4 katlı binamız bulunmaktadır. binanın tek tapusu olmakla beraber yapımına ait imar belgesi de bulunmaktadır. tapu bina tapusudur. 4 daire bulunduğu için bunu 4 daire tapusuna çevirmek ve kat mülkiyeti konusu için ne yapabiliriz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2010 | 19:28 erkin büyükkaya 266 Kişi okudu

Tebernüş bey öncelikle verdiğiniz samimi yanıt için teşekk

Soru

Tebernüş bey öncelikle verdiğiniz samimi yanıt için teşekkür ederim.öğrenmek istediğim şu ben kendi açımdan nasıl bir yatırımcı olduğumu bilmiyorum kendime göre çoook büyük tabiiki ama kriterlere göre arsa yatırımcısının.; küçük yatırımcı olarak nitelendirilmesi için gereken yatırım kaç tl dir. orta ölçekli yatırımcının kaç tl , büyük yatırımcının kaç tl .saygılar başarılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2010 | 14:00 Zafer ERCAN 266 Kişi okudu

tebernuş bey merhabalar şu silivri kiptaş 2.etabın akibeti si

Soru

tebernuş bey merhabalar şu silivri kiptaş 2.etabın akibeti sizce ne olacak yürğimize su serpecek açıklamalarınız varmı yoksa durum vahimmi bi ev aldık ama sonu nasıl olur hala daha anlamış değilim şu an kar ettiğimiz söylenemezde ilerisi ne olur Allah kerim bide havadan emlak hizmetinize şu 2.etabıda bi görüntüleseniz projenin durumunu merak edenler olduça fazla şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ağustos 2010 | 15:03 mehmet şimşek 265 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba. Ben yurtdışında yaşıyorum ve Maltepe

Soru

Tebernüş bey merhaba. Ben yurtdışında yaşıyorum ve Maltepede Fatih İnşaat tarafından yapılan White City Maltepe evlerinden 3 1 Daire satınaldım. Buranın havadan fotoğraflarını rica etsem çekebilirmisiniz. Yaptığınız çalışmlardan dolayı sizi tebrik ediyor çalışmlarınızda başarılarınızın devamı dileklerimler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2010 | 09:48 Gamze Güzel 266 Kişi okudu