tebernüş bey merhaba.ben eşimle fi side projesinden ev almayı

Soru

tebernüş bey merhaba.ben eşimle fi side projesinden ev almayı dşünüyorum. 2+1 en üst katlarda seçenek var.birde griş katlarda. yatırım amaçlı hangisi daha cazip olur sizce.yada oturum amaçlı dşünürsek yüksek katın depremden paynaklı dezavantajı olurmu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 23:56 serpil olcay 266 Kişi okudu

selam fikret bey milletvekilleriyle ralli yapacağına fi lıfe p

Soru

selam fikret bey milletvekilleriyle ralli yapacağına fi lıfe projesinde ralli yapmasını beklerdik 8 ay oldu 2 kat çıkılmış oda iki blok 2 taneye başlanmamış şaka gibi yazık şimdi imar sıkıntısı hızlı çalışsalardı böylemi olurdu bizi enayi yerinemi koyuyorlar tekerlekli sandelye yardımı insancıllığını mertliğini gösteriyor ama artık bizde katların yükseldiğini görmek istiyoruz saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 10:29 murat yıldız 265 Kişi okudu

Tebernüş bey ağaoğlu ayazma projesinde başlangıç fiyatı 1

Soru

Tebernüş bey ağaoğlu ayazma projesinde başlangıç fiyatı 1900 tl civarında idi.ben buradan 160 metrakere konutu 290 000 tl ye almak için anlaşma yapmıştım. Bence halkalıdaki konut üreticileri içinbu rakam bir referans olmalı daha sonra satışa çıkan diğer büyük bir konut üreticisi istediğini bulamadı...(% 50 fiyat farkı ile ev satmaya çalışıyor).Aynı kulvarda koşan avrupa konutlarıda kesinlikle bu fiyatlar civarından çıkmalı ki buradan konut alanlar zarar etmesin.ayrıca belirttiğiniz %75 kredi oranı konutun bankaya borçlanılacak seviyenin maksimum miktarıdır.Firma kendi talep ettiği %25 lik rakamı pekala 6 ay 1 yıl gibi sürelere erteleyebilir yada daha esnek ödeme planları sunabilir. Bu konuda kendilerini zorlayan veya engelleyen bir kanun veya yaptırım yok ....Ağaoğlu bunu yapabiliyorda diğerleri niyebunu yapamıyor yada yapmak mı istemiyor ?Bence bu tür detay konularada yer vermeniz okuyucuları aydınlatma açısından ve subjektif değerlendirmeler açısından çok önemli olduğunu düşünüyorum.Ayrıca aynı bölgede 4-5 aylık sürede ortalama 6000-7000 konut satışa çıktı piyasada kesinlikle bir doyum var .Süleyman bey de kesinlikle bu şekilde düşündüğünü tahmin ediyorum yoksa şu ana kadar bu konutlar çoktan satışa çıkardı ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 19:25 Funda Dağ 265 Kişi okudu

Emekli olan anne ve babam için Avupa Yakasında en az 100 m2 olm

Soru

Emekli olan anne ve babam için Avupa Yakasında en az 100 m2 olmak üzere 2+1 veya 3+1 konut projesi tavsiye eder misiniz? Sağlııkları için sürekli yürüyüş yapabilecekleri ve tanışacakları yeni insanlarla muhabbet edebilecekleri, en az 1000 dairelik genişçe bir site içinde, yürüyüş yapmak için parkuru ve yeşil alanı ve oturup sohbet edecek bankları olan proje olmalı ve fiyatı 150.000 TL'yi geçmemeli. Şu an kafamda Halkalı ve Beylikdüzü var. Acaba hangi muhiti ve hangi projeleri önerebilirsiniz? Mümkünse biraz ayrıntlı cevap rica edeceğim. Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2011 | 14:06 Deniz Demir 266 Kişi okudu

merhaba..sorunumuza cevap alabilirsem çok mutlu olurum..143.85m2

Soru

merhaba..sorunumuza cevap alabilirsem çok mutlu olurum..143.85m2 lik arsa üzerine 4 katlı hisseli bina burdaki bizim olan hisse 40 pay.bu kırk payın 10 u başka bi şahısa geçti ve o kişide mahkeme yoluyla payını istemekte. sorum hisseli binalara nasıl değer biçiliyor sadece bizim olanamı yoksa komple binayamı.teşekkür ediyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2011 | 13:24 aynur öztürk 265 Kişi okudu

ben istanbulluyum ama 1 seneden beri istanbuldan uzak kaldım.haz

Soru

ben istanbulluyum ama 1 seneden beri istanbuldan uzak kaldım.haziran başı gibi orda olacağım.şu anda internetten bakıyorum sadece kafamda innova özyurtlar ve fi yapının evleri var.site içinde olmasını tercih ediyorum ama belki daha küçük sitelerde de olabilir.Bütçemi aşmaması gerekiyor.bu firmalar güven veriyor ama fiyatlar çok değişken.Orta ölçekli sitelerde olabilir.Belki çok soru sordum ama inanın bu siteyi iyiki bulmuşum diyorum.Teşekkürler.İyi Çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 12:25 fürüzan apakduman 266 Kişi okudu

Iyi gunler. Ukra Grup ile ilgili hem olumlu hem de endise dolu ma

Soru

Iyi gunler. Ukra Grup ile ilgili hem olumlu hem de endise dolu mailler okuyorum. Haneplus satis temsilcileri projenin genel gidisati ile ilgili "inanin bilmiyorum, UkraCity'nin cok yogun giden satislari nedeni ile bakamadik" diyorlar. Projeden daire sahipleri satis temsilcilerinden bilgi almayacaklar da baska nereden alacaklar! Firma sahiplerinin bu konuda acilen kendilerine gelmelerini ve musterilerine acil ve periyodik bir bilgilendirme surecine girmelerini oneriyorum. Yoksa basinda beyan ettikleri vizyonlarina ulasamayacaklar. Gorunen o ki Haneplus vaktinde teslim edilemeyek. Bilgi sahibi olmayan mulk sahipleri bu sefer spekulasyon mu yapsinlar?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 14:20 Metin Serdinc 265 Kişi okudu

Abi merhaba!Bi burası kalmıştı diyeceksin sanırım ama armin

Soru

Abi merhaba!Bi burası kalmıştı diyeceksin sanırım ama armina evleri...2 1 130000 hemen teslim brüt 90 net 75 m2 ama gidip görmedim henüz...İnternette araştırırken az katlı olması cazip geldi ama havadan emlaktaki fotolara bakınca çok ücra bir yer gb geldi. Ben konumunu tam olarak bilmiyorum.Gelişme aksında biryer mi?Gidip bakmaya değer bir yer mi fikrin nedir bu projeyle ilgili?Beni az çok biliyorsun artık bana göre bir yer olabilir mi orası ne dersin?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 01:26 elif çınar 265 Kişi okudu

merhabalar kerim ali özer beyefendiye ulaşabileceğim bir mail

Soru

merhabalar kerim ali özer beyefendiye ulaşabileceğim bir mail adresini bana yönlendirirseniz kendisine şantiye görüntülerini atacağım, çünkü inşaatımızın zemin katı değil 5. katındayız ve 3 ay sonra kaba inşaat imalatımızı da tamamlıyoruz, kerim özerden ricam şantiyemizi ziyaret etme şansı var mıdır yada mail adresini ulaştırırsanız ben kendisine şantiye görüntülerini yollayayım... teşekkkürler sevgili emlak kulisi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 15:28 meliha türker 265 Kişi okudu

Günaydın tebernüş bey yorumlarınızı okurken oktay adlı b

Soru

Günaydın tebernüş bey yorumlarınızı okurken oktay adlı bır okurunuzun yazdıgı soru ve sızın yazdıgınız yorum dıkkatımı cektı fı tower da daıresı 100.000 eder demıs yetkılı sızde ıyı bıle yapmıs yazmıssınız bu durum esprı bazındamı yoksa gercekcımı? bırde sabredın 6 ay sonra ne olacagını goreceksınız gıbı bır ıfade yazmıssınız? bu sorularım hakkında bana bılgı verırmısınız? ben fısde daıre sahıbıyım bu dedıklerınız gercekse umarım degıldır bız külliyyen zarardayız bende 100 bın ustunde aldım suan daıre 165000 lıste fıyatı ama ben daıremı gene 100 ustu satacaksam ne anladım bu ısten tamamen zarar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 10:16 Kerim Şen 266 Kişi okudu