yorum istanbul
iyi akşamlar yorum istanbuldan yatırım için daire almak istiyorum.sizce fiatlar oturdumu gelecekte prim yaparmı? syg,
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi akşamlar yorum istanbuldan yatırım için daire almak istiyorum.sizce fiatlar oturdumu gelecekte prim yaparmı? syg,
Merhaba Tebernüş bey, nasılsınız? 30 Aralık 2012 tarihinde kabul edilen yeni Sermaye Piyasası Kanunu GYO'lar (gayrimenkul yatırım ortaklıkları) üzerinde ne gibi etkileri olacak, neler getirecek, bu konuda bilgi verirseniz sevinirim, iyi çalışmalar....
Sayın Tebernüş bey, Yeşil İnşaat İnnovia 4. etaptan daire alan ve almayı planlayanlar adına, 2011 yılında satışa çıkartıldığına göre KDV oranı %1 olarak geçerli midir. Satış 2011 yılından itibaren başladıysa ruhsatı var mıdır? Bilginiz var mı? Saygılarımla..
ahmet bey ben gül inşaatın eyüp park pırojesinden 1+1 dayre aldım pıroje daha başlamadı kdv beni etkilermi
Daire almak için 5000 tl kaparo verdim..sözleşmede kredi çıkmazsa geri ödenecek denmesine rağmen kaporamı alamadım ..nasıl bir yol izlemem lazım..
Merhaba tebernus bey, yatirim amacli 1+1 almak istiyorum m2 bazli fiyatlari inceledigimde parkcity projesinin fiyatlarinin cok uygun oldugunu ve kira getirisi acisindanda digerlerine nazaran cok daha yuksek oldugunu fark etttim..Ama ispartakuledede garanti kozanin daha cok prim yapacagi soylentileri var buda beni kararsizliga itti:) Bu konuda sizin goruslerinizi almak istedim Saygilar
bir dükkanda 7 yıldır kiracıyım 03.01.2013 de kontratım bitiyor dükkan sahibi ihbarname yollamıs dükkandan cık diye fakat geçen sene ben o dukkana 25 30 bin gibi masraf yaptım ve bu dükkandan cıkarsam maddi olarak çok kaybedicem ne yapabilirim nasıl bi hakka sahibim yardımcı olursanız cok sevinirim:(
Tebernüş Bey Merhaba, Bende Ukra'dan 5 yıl kira garantili dükkan aldım. Fakat 6 aydır ödeme alamıyorum. Şu an icra yoluna gidiyorum. Sonuç çıkarma olasılığım nedir? Ayrıca yaptığım kira sözleşmesinde müecceliyet olmadığı için her kira için tarihi gelince ayrı dava mı açmam gerekecek? Bilgi verebilir misini? Teşekkürler
tebernus bey newista ile ilgili cevabınız icin cok tesekkur ederim. hasan sever beyin insaati bitirebilecek mali gucte olması bizi mutlu etti ancak cevbınızdan newistanın ruhsat probleminin cozulup cozulmedigini tam anlayamadık.bir blok un 32 kat olacağı soyleniyor.yeni ruhsatla mümkün mü?cevabınız icin simdiden tesekkur ederim
Sayın Tebernüş bey yardımcı olabileceğinizi bir dostumdan öğrendim. Bizim 1980 öncesinden aldığımız bir arazimiz vardı. O zamanlar ev yapılabiliyordu sonradan yasaklandı. Bize yakın parsellerde bir villanın 5 milyon ABD doları civarında olduğu göz önüne alındığında bizim ne kadar mağdur olduğumuz daha iyi anlaşılacaktır. Geçen yaz Arap Kralına aynı yerdeki arsası için imar izni verildi ama biz faydalanamıyoruz. Devlet bu hakkı bütün hak sahiplerine vermeyecekmi? Ya da biz hukuki yollardan hak talebinde bulunabiliyormuyuz?