kira beyannamesi
merhaba.annemin üzerine kayıtlı bir daire var. fakat annem banka işlemleri yapamadığı için kirası benim hesabıma yattı. bu yüzden ben kira geliri elde ediyor gibi oldum. beyanname doldurmam için evime gelir idaresinden bir kağıt geldi. annemin yıllık kira geliri 2400 tl. başka geliri yok o yüzden vergiden muaf mı. anneme hesap açtırıp kirayı o hesaba yatırsalar ben yükümlülükten kurtulurmuyum.
