Tebernuş Bey, öncelikle bayramınızı kutlamak isterim. TOKİ\

Soru

Tebernuş Bey, öncelikle bayramınızı kutlamak isterim. TOKİ'nin gelir paylaşımı modeli ile satışa çıkan projelerde gerçekleşen satış adetlerini nasıl öğrenebiliriz? Ara sıra gazetelerde aylık olarak proje bazında satış adetleri görmekteyim. Ama satış adetlerinin en güncel haline nasıl ulaşabileceğim konusunda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2010 | 23:35 Uğur Sağlam 230 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Dün elite city projesine gittik projeyi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Dün elite city projesine gittik projeyi çok beğendik aslında avrupa konutları 3'ü beklıyorduk fakat elıte cıty'nin konvansiyonel çalışması,kat yüksekliklerinin 3mt olması ve tüm otoparklarının kapalı alanda olması bizim 3+1 daire opsiyonlamamıza yeterli sebep oldu. sizce doğru bir karar mı?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2010 | 11:35 Selma ÖZTÜRK 229 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle bu hizmetiniz için teşekkür

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle bu hizmetiniz için teşekkür ederim. Avrupa Konutları Ispartakule 2.etaptan 3+1 bir ev aldım. Tavan yüksekliği konusunu sormayı unuttum; hiçbir yerde bunun bilgisine rastlamadım. Avrupa Konutları' nın konuyla ilgili bir standartı var mı? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2010 | 12:17 Taylan Sözen 230 Kişi okudu

19112010 tarihinde size gönderilen yazıya çok kızdığınız

Soru

19112010 tarihinde size gönderilen yazıya çok kızdığınızı gördüm. Ancak şu konuda yazan Merla Hanım'a hak veriyorum. Bir süre bahsettiğiniz o müjdeyi öyle heyecanla bekledik ki. Ted'in gelmesi, kavşak yapımı... Evet dedik tebernüş bey haklı ama sonrasında inşaat kalitesi ile ilgili söylenenler tam bir fiyasko... İnşaattan sorumlu olmadığınızı, o evleri almamızda hiçbir roulunuz olmadığını çok iyi farkındayım ama haklı yazılara da bu kadar tepki göstermenizi doğru bulmuyorum. sürekli ak-işi övüyorsunuz, küçük ortak vb. diyorsunuz. Haydi bunu da anladık ama verdiğiniz umudun sonucunun hayal kırıklığı olması, yazıya verdiğiniz çok doğru olmayan usluplu cevabınız hos olmadı tebernüş bey. unutmayın ki siz ve siteniz bizlerle vardır! Kaldı ki size yazılan yazı da yanlış hiç bir şey yoktur. Sadece sizin alınganlığınız vardır!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 16:42 ayse kocaoğlu 230 Kişi okudu

Abi iyi geceler...Bazen ortaya çıkan kendini bilmezlere cevap y

Soru

Abi iyi geceler...Bazen ortaya çıkan kendini bilmezlere cevap yazmanı bile kaldıramıyorum.Onlar stres atmak için yer arıyor sanırım onları muhattab almana bozuluyorum o sözler bnm gb seni takip eden bir çok kişiyi de yaralıyordur eminim.Verdiğin cevaplara da gülmüyor değilim zaman zamn...Bu yazılanları hiç ciddiye almadığını düşünüyorum umuyorum en azından bizler seni biliyoruz artık kendimizi aile gb görüyoruz aile huzurunu bozmak isteyen kendini bilmezlere yer yok bu sitede....Kendine iyi bak...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 02:17 elif çınar 229 Kişi okudu

Merhaba. Soru değil sadece deneyim paylaşmak istiyorum.Fi-Tower

Soru

Merhaba. Soru değil sadece deneyim paylaşmak istiyorum.Fi-Tower projesinde problem yaşayan arkadaşlar sanırım biraz şanssız. Ya da bir şekilde iletişim bozukluğu olmuş.Ben Mart 2009 da Fi-Tower'dan bir daire satın aldım. Yapılan kampanya ile borcumun tamamını kapatıp tapumu da aldım.Bu süreçte -yaşadıkları ciddi yoğunluğa rağmen- telefon ve mail ile iletişim kurdum. Ancak bahsedilen "ilgisiz,bilgisiz,vs." şeklinde bir davranışla karşılaşmadım. Bilakis ilgilendiler, yol gösterdiler hatta yardımcı oldular.Bu deneyimimi paylaşmak isterim. Bahsedilen olumsuzlukların hiçbirini yaşamadım.Tebernüş bey, size de şahsım adına çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 10:04 Serkan YOĞURAN 229 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Yakında Eroğlu Yapı\'dan Aybars Bey\

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Yakında Eroğlu Yapı'dan Aybars Bey'le görüşeceğinizi belirtmiştiniz, önceki meseajlarınızda. Görüşebildiniz mi acaba? Bize ileteceğiniz bilgiler var mı? Örneğin yeni arsanın yeri, projenin ne zaman başlayacağı vb...Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 23:10 Barış Atmaca 230 Kişi okudu