emlak yatırım rehberı kıtabınızı bulamıyorum yardımcı o
emlak yatırım rehberı kıtabınızı bulamıyorum yardımcı olurmusunuz.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
emlak yatırım rehberı kıtabınızı bulamıyorum yardımcı olurmusunuz.
toki 2010 yılı kayabaşı satışlarına ne zaman başlayacak bilgilendirirseniz sevinirim
iyi bayramlar,merhabalar.yatırım amaçlı stüdyo yada 1-1.suryapı-çamlıca (m2 si 5-6 bin tl olacakmış).ağaoğlu ayazma (m2 fiyatı bellideğil,ayrıca ayazma tam olarak neresi ?iyi bir lokasyonmu? bilmiyorum).sizce doğru tercih hangisi?.teşekkür ederim
Tebernus bey iyi bayramlar Ağaoğlu ayazma metrekaresi 2000 tl civari olacak gibi yatırım amaçlı uygunmu sizce
ticari amaçlı olarak bahçeşehirdeki bir projede 1 1 ve 2 1 alma şansım ve imkanım var.1 1 metrekare bazında daha ucuz.siz hangisini almamı önerirsiniz.saygılar
Merhaba Tebernüş Bey.Özyurtlar, sizin de ifade ettiğiniz gibi güvenilir bir şirket.Bu şirketten konut almamız durumunda hazır olan kat irtifak tapusunu hemen satın almamızı mı önerirsiniz yoksa bu iş için acele etmek ve dolayısıyla bir ipotek bedeli de ödemek gereksizmidir?Senetleri bitirip almak daha mı mantıklıdır?Değerli bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim...
tebernüş abi merhaba soyak halkalı projesiyle ilgili nereden bilgi alabilirim?
soru değil.ağaoğlunun neden bu kadar reklamını yaptığınızı pek anlayamadım.onun otomobilleri kimseyi ilgilendirmiyor.bu geçim derdinde böyle şeylerin yazılıp çizilmesi bence çok doğru değil.ayrıca basketçilere verilen daireler için de allah katında çok geçerli değil,onlar zaten çok zengin.kanser hastalarına yardım etmesi bence çok daha makbul olurdu.
Merhaba Tebernüş bey umarım iyisinizdir.Benim size sorum şu uzun zamandır tokinin bir kampanyası var.Halkalı atakentte, "kira ödemeyin" sloganıyla süren bir kampanya.Siz biliyorsunuzdur kampanyayı zaten.Örnekleme adına, 132,17 m2 ( brüt)daire arakat güney cepheli 318 bin lira,peşin öderseniz 0 indirimle 222 bin.Taksitle öderseniz 31 bin peşin ,1.989 den 144 ay taksit .Ben alırsam ancak taksitle alırım sanırım da siz ne dersiniz bu evler alınır mı?Saygılar
Merhabalar. Ayazma ile ilgili birkaç bilgi vermek istiyorum. Dün bir arkadaşı götürdüm daire alması için o düşününceye kadar beğendği daireler satıldı. Diğer satış ofislerinden de ayazmanın satışı yapılıyormuş. Ali Bey çok akıllıca davranıp net alanlara balkon ve terasları dahil etmemiş bu da alıcıyı kdv den kurtarıyor. Terasa artı paranın sorun olduğunu düşünenler için bu kolaylık var. Atakent 3 ü bilmiyorum ama metre kare çözümleri bu kadar iyi olursa onun da stışları iyi olur ( olumsuz düşünenler için belirtiyorum) Ali Bey yol sorunlarını da çözerse başka bir pronenin ayazmayı geçmesi zor. Atakente direk bağlantı yolu üst köprü falan olursa ayazma uçar. teşekkürler.