Sayın Kireçci, şuan 900tl kira ile Halkalı, soyak olympiakent

Soru

Sayın Kireçci, şuan 900tl kira ile Halkalı, soyak olympiakentte oturuyoruz. Eşim havalimanında çalışıyor, ben ise levent'de. Divan Residence projesinde e-f blok 2 1 daire 200bin tl ye satılmakta, yüzde 10 peşinde yüzde10 teslimde, geri kalan taksitlerde teslimde başlamak üzere 60 ay vadeli alabilecek durumdayım. Ancak Soyak'a da çok alıştık 2 1 oturulmuş daireler 200binden başlıyor. Sizce divan residenca projesinden ev almalımıyım yoksa elimdeki peşinatı arttırıp soyakta oturulmuş bir dairemi. Siz olsanız ne yapardınız, gelecekteki prim potansiyeli ve sağlayacağı yaşam kalitesi açısından iki projeyi karşılaştırabilir misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2009 | 10:47 Fatih Sönmez 227 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba ,son zamanlarda Ağaoğlu bayağı gündem

Soru

Tebernüş bey merhaba ,son zamanlarda Ağaoğlu bayağı gündemde yaptığı projelerle ve aşkları arabaları ile ,yani ben Bu Ali Ağaoğlunu çözemedim ne yapmak istiyor.Bedava reklam yapmak istyor desem ihtiyacı yok .Ya elbette zengindir parası vardır kendini genç hissesiyordur,yapabilir ama bu kadar normale indirgemek ,birilerine nispet yapar gibi ,düşman çatlatır gibi ayan beyan ortada yapmak ,Müslüman bir ülkede yasak aşklar yaşamak hiç de hoş değil ..Sinpaş olsun Varyap olsun vs .firmalarda Projelerde ondan aşağı değiller ,ama onları sadece projeleri ile gündemde görüyoruz.Bence ne oldum değil ne olacam demeli..Ve Ali Ağaoğlunun gidişatını pek iyi görmüyorum.Kimsenin Özel hayatı bizi ilgilendirmez ama birazda topluma saygılı olamalı ,,İnsanlar ay sonunu nasıl getireceğini merak ederken çocuğuna kalem defter alamazken böyle son model arabalarla sevgilelele boy göstermek hoş değil.Ama gösterenler var ,e onlar artis biz Ali ağaoğlunu Mütahit İŞadamı olarak tanıyoruz. Şimdi ben bunu niye yazıyorum..çünkü artık gözlemlediğim kadarı ile emlak kulisi haberleri magazinselleti.renklendi.Artık sadece emlak haberleri duymuyoruz ,sevgilisinden ayrılanlar ,sevgilisine ev villa alanlar vs vs .Birazda ben magazin yapmak istedim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2009 | 15:33 ahmet yüksel 228 Kişi okudu

Tübernüş bey merhaba uğur mumcu da yapılan teknik yapının

Soru

Tübernüş bey merhaba uğur mumcu da yapılan teknik yapının upcity flats projesinden 1 1 bir daireyi brüt 61m2 net 46 m2 100 bin civarında bir bedel 24 ay sıfır faizli almayı düşünüyorum şartlar ve proje devamı, bölgenin geleceği açısından beklentilerinizi ve düşüncelerinizi paylaşabilirmisiniz. Teşekkür eder saygılar sunarım Ayşenur sevim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2009 | 23:30 ayşenur sevim 227 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Pesinatimiz olmadigi icin Selective Karta

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Pesinatimiz olmadigi icin Selective Kartal evlerinden 1 1 ev almayi dusunuyoruz. Ev guney cephe, full deniz manzarali, 18 katli binada 17.kat. Sizce fiyati nasil, uygun bir yatirim yapmis olur muyuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2009 | 17:45 Barış Öztürk 227 Kişi okudu

fi yakanın bahceşehir projesine nasıl bakı yorsunuz 120 m2 da

Soru

fi yakanın bahceşehir projesine nasıl bakı yorsunuz 120 m2 daire almayı düşünüyorum oturmak icin dehil sadece yatırım amaclı bana cevap verir seniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2009 | 23:15 ahmet hamdi sadıkoglu 227 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey.Ben ve eşim Bakırköy ilçesinde Memuruz.

Soru

Sayın Tebernüş bey.Ben ve eşim Bakırköy ilçesinde Memuruz.Aylık 3500 TL kadar bir kazancımız var.Kirada oturmaktayız.Çalıştığımız ilçeye ulaşımı kolay olabilecek bir yerde bir ev sahibi olmayı çok istiyoruz.15000 TL birikmişimiz var.Ne yapabiliriz.Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2009 | 00:11 Erol Aslan 227 Kişi okudu

Merhaba sayın Kireçci. 150-200bin arası bir daireye yatırım

Soru

Merhaba sayın Kireçci. 150-200bin arası bir daireye yatırım yapmayı düşünüyorum. Şimdilik oturmayacağım. Kiraya da verebilirim. Sizce Ispartakule,Şerifali veya Kurtköy lokasyonlarından hangisi bu yatırım için daha karlı olur? 3 yıllık bir plan dahilinde satmayı düşünüyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2009 | 16:14 AlperGr 227 Kişi okudu

sayın kireçciİBB nin çubukludaki 109000 m2 lik arazisi ihale

Soru

sayın kireçciİBB nin çubukludaki 109000 m2 lik arazisi ihale edildimi edildi ise hangi şirket kazandı çok merak ettim bilgi verirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2010 | 05:24 yaşar demir 227 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Yatirim amaciyla Fi-Side'nin Bahcesehir"dek

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Yatirim amaciyla Fi-Side'nin Bahcesehir"deki projesinde ic tarafindaki peyzaja bakan ara katta 77m2 1 1 daireye 87bin TL vermeyi onerir misiniz? 2 1 maalesef kalmamis. O bolgede 1 1'e cok takep olmaz gibi geliyor bana. O yuzden sormak istedim. Tesekkurler. Saygilar.Berk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2009 | 13:17 Berk Celik 227 Kişi okudu