Alacağım Dairenin Vergisi ( Tapu Masrafı için )
İyi günler Ahmet Bey 120 m2 bir daire alıcağım. Bankadan alacağım kredi 110.000 tl dairenin fiyatı 120.000 tl .Bu daireye tapu vergisi ne kadar öderim ? Şimdiden teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
İyi günler Ahmet Bey 120 m2 bir daire alıcağım. Bankadan alacağım kredi 110.000 tl dairenin fiyatı 120.000 tl .Bu daireye tapu vergisi ne kadar öderim ? Şimdiden teşekkürler
Merhaba tebernüs bey ; 240/4 parselin ticari alanlari önümüzdeki günlerde satışa çıkıcak acaba buralara yatırım yapmak mantıklı mıdır sonuçta devlet eli var ve metro 2 km gerisinde ki buraya kadar gelicek projeside hazır diye okudum ayrıca fazlasıyla hastane olucağıda düşünüldüğünde güzel bi proje çıkıcağı kanaatindeyim acaba Kdv dahil 2600 tl den başlayan ve ticari ünite olan bi yere zaman sorunu olmayan biri için nasıl bir girişim olabilir ...
10 000 metre kare arazimiz vardı bir kısmı yola gitti birkısmına bina yapıldı 40 sene önce 18. madde uygulandı. kalan kısım yan parsellerle şulu olması ve otaklarla anlaşılamaması sebebiyle üç tarafı yol olan ve2950 metre kare olan arazimize tekrar istimlak yapıla bilirmi veya18.madde uygulana bilirmi? maliklerin izni olmadan ibadethane yapılabilirmi? saygılarımla
Ahmet bey,merhaba. bir dukkanim var kirada.yillik 4,800 tl.kira aliyorum.bir de oturdugum evim var.kiralik dukkanim icin bagli oldugu belediyeye dilekce vermistim.(vergiden muaf olduguma dair).gelir vergisi odemem gerekiyor mu,gerekmiyorsa,verdigim dilekceyi her yil yenilemem gerekir mi?tsk.ederim.iyi calismalar.
Merhaba ahmet bey, 2013 eylül ayında istanbuldan tapuda müteahhittin 80 bin tl gösterdiği daireyi aldım bu ay satmak zorundayım 180 bin tlye alıcı buldum başka bir gayrimenkulüm yok burada bana vergi çıkarmı ne kadar çıkabilir? Teşekkür ederim iyi günler.
merhaba biz imar planına aykırı olarak ek kat yaptık ve bu sırada inşaat belediye tarafından durduruldu ama çevremizdeki yapıların çoğu plansız hatta kaçak yapı. Acaba onları örnek göstersek yapıya devam edebilirmiyiz yada hukuki olarak başka yapabileceğimiz birşey varmıdır.
slm kiracimin kontrati 2 ay sonra bitecek kontrat bitince hemen disari atabilirmiyim ? makmeye mi bas vurmam lazim ?
Merhabalar 2 ay evvel ailemize ait arsanın insaatın yapımı tamamlanması sonucu bir tane daire bana düştü.Daire fiyarını arsa bedeli olarak 16000 tl gösterilmiş.Bende bu dairenin satişını yapmak istiyorum.Daire fiyatı olarak 150000 tl göstermek istiyorum.Herhangi bir vergi ödemek zorunda kalırmıyım.Teşekkür
Merhabalar Tebernüş bey ben 140.000 ve160.000 TL.Arası oturmak için bir daire almak istiyorum 1+1 yada olursa 2+1 tavsiye edebileceğiniz projeleri rica etsem şimdiden teşekkür ederim.
iyi günler adıma kayıtlı sivas 4 eylül sanayi sitesinde 200 m dükanı %50 hissem var. sivasta tokinin satışa sunduğualt gelir gurubu dairelere baş vurmak istiyorum.dükkandaki %50 hissemmin başvuru yapmama sakıncası varmıdır .teşekkürler