Öncelikle böyle güzel bir köşe hazırladığınız için te

Soru

Öncelikle böyle güzel bir köşe hazırladığınız için teşekkür ederim. Kartal Soyak Evreka projesinden ~160.000 TL'ye 2 1 75m2 ev almıştım. Bu daire şu an 650 TL kira getiriyor maalesef. ( Satılabileceği rakam da 170000-180000. Acaba bu daireyi satıp hemen hemen aynı kirayı getirebilecek Divan Residence, Dumankaya Trend gibi yerlerden mi ev alsam diye düşünüyorum. Kartal Kentsel dönüşüm ile ilgili gelişmemeler malum. Yakın zaman içinde Adliye ve Metro dışında bir beklenti yok. Siz olsaydanız ne yapardınız? Satıp başka bir yerden almak mantıklı mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2010 | 11:11 Satılmış Sarıcı 228 Kişi okudu

İnşaat ve yapı sektöründe tanınan birisiniz. Şuan satış

Soru

İnşaat ve yapı sektöründe tanınan birisiniz. Şuan satış temsilcisi olarak iş arıyorum. Bildiğiniz konut projelerinde eleman alımı varsa yardımcı olur musunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2010 | 13:20 MUZAFFER YILMAZ 228 Kişi okudu

merhabalar bu tarz konulara yabancı oldugum ıcın sıze sorma

Soru

merhabalar bu tarz konulara yabancı oldugum ıcın sıze sorma gereksımınde bulundum uzun vadelı ucuz fıyatlı bı daıre almak ıstıyorum sıte ıcerısınde modern bı sıte suan 40000 cıvarı param var ve ayda 1500 gıbı taksıt odeyebılırım nereyı tavsıye edersınız ve atıyorum 1-2 sene ınsaat bıttıgınde daıreyı teslım aldıgımdada evın fıyatını katlayacagı bır yatırım olması ıstedıgım ,yarıdımcı olursanız sevınırım sımdıden tesekkurler ılgınız ıcın ıyı calısmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2010 | 00:04 Yiğit KURAL 228 Kişi okudu

daha önce de sormuştum ama fiyat belirtmemişim ağaoğlu eltes

Soru

daha önce de sormuştum ama fiyat belirtmemişim ağaoğlu eltes güneşinden temmuz 2009 da 230 bin liraya 2 1 100m daire almıştım şu anki fiyatı 250 bin civarı yatırım amaçlı almıştım prim yapması için ne kadar ve nereye kadar beklemeliyim teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2010 | 14:41 Gülsüm korkmaz 228 Kişi okudu

Sayın Kireçci,Kiptaş Silivri 2. etaptan dairelere yazıldık.

Soru

Sayın Kireçci,Kiptaş Silivri 2. etaptan dairelere yazıldık. Mayıs teslim dediler ama uzayacak gibi. 6 ay kadar uzakma hakkı sözleşmede var. Ancak 6 ayıda geçerse kanuni hakkımız nedir? Bukonuda bilgilendirirseniz sevinirim.Saygılar. Cevabı mailden de atarsanız sevinirim.Erzurumdan selamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2010 | 22:54 Zafer ÇELİK 227 Kişi okudu

ağvaya bağlı köyler hakkında arsa alımı konusunda yatırı

Soru

ağvaya bağlı köyler hakkında arsa alımı konusunda yatırım açısından olabilecek(3.köprü güzergahı,karadenız sahıl yoluna bağlantı)oluşumlarıda gözonune alarak ne dersınız arsa alınaır mı buralardan?yoksa daha fazla metrekareye ızmıt bolgesımı alınır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2010 | 00:07 ertugrulpala 228 Kişi okudu