2004 de istanbul erenköyde ev almıştım.alımsatım harcını
2004 de istanbul erenköyde ev almıştım.alımsatım harcını düşük gösterilmiş diye geçen yıl ceza geldi.bu yıl da babama geldi.dediler ki bu tarz işlemler yapılmaya başlandı tapuda düşük gösterildiği tespit edilen ki Türkiyede bunu yapmayan yoktur herhalde ceza gelecek. Bu konuda birşey biliyormusunuz? tşkler
