Slm abi!Onur Oktay beye cevaben paylaşmak istedim tulip satışa

Soru

Slm abi!Onur Oktay beye cevaben paylaşmak istedim tulip satışa ne zaman çıkacak demiş Murat Kurum 10 gün kadar önce inşaatı dolaşmış satışa çıkmaları için birkaç eksiklik olduğunu bunları tamamlamaları gerektikleri bilgisini aldım.Valla bence de çok uzadı bu durum ama haziranın sonunu bulacağı kanısındayım yaptığım görüşmelerden anladığım bu...Kendinize iyi bakın..Kolay gelsin..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2011 | 15:45 elif çınar 228 Kişi okudu

Teşekkür ederim... Aslında dediğiniz gibi Ispartakuleyi uzun

Soru

Teşekkür ederim... Aslında dediğiniz gibi Ispartakuleyi uzun vadeli düşünüyorum fakat aklımın bir ucunda da zeytinlik var... Yaşım 34 ve bu yaz evleneceğim...Ben Ispartakule için en azından bes yıl bekleme kararı aldım... İyi akşamlar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2011 | 20:30 İbrahim Çalık 228 Kişi okudu

sizde insanlara karşı ne kadar kibar ve hoşgörülüsünüz ö

Soru

sizde insanlara karşı ne kadar kibar ve hoşgörülüsünüz öyle. Bize evimizi kayınpederim aldı Kemal Atalayın adı ile sorgularsanız görürsünüz. BU davranışınız için çok teşekkür ediyorum size...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2011 | 11:19 Hanife Avcıl 227 Kişi okudu

Tebernüş Bey ,hızlı cevabınız için teşekkür ederim.Yüre

Soru

Tebernüş Bey ,hızlı cevabınız için teşekkür ederim.Yüreğimize su serptiniz ) evlerin fiyatı ise soyle studio 36m2 1.kat biri 121 bin TL diğeri ise 127 bin TL,kat bahçesi yok biri yola bakıyor diğeri ise havuz manzaralı..önceki mesajımdaki eksik bilgi için kusura bakmayın... tekrar tesekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2011 | 11:44 rüzgar yılmaz 228 Kişi okudu

merhabalar,benim büyükçekmece merkezde köşe başı çarşıy

Soru

merhabalar,benim büyükçekmece merkezde köşe başı çarşıya,e5e ,kaymakamlık.vergidairesi,okul cami otoparkı olan 250m2 giriş 170m2deposu olan sıfır dükkanım var.sizce en hızlı şekilde nasıl satar veya kiralarım. kira olarak 8000tl satılık 1200000 tl istiyorum çok uçuk ayrıca(yerin konumuna göre maliyet kar anca bu oluyo)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2011 | 16:39 özdemir özer 228 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Tanınmış inşaat firmaları tarafından yapılm

Soru

Tebernüş Bey,Tanınmış inşaat firmaları tarafından yapılmış konut projelerinde çeşitli liste fiyatları açıklanıyor. Alım noktasında bu fiyatlar üzerinden bir pazarlık ve indirim almak gibi birşey mümkün müdür yoksa fiyatlar kati değişmez fiyatlar mıdır?teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2011 | 10:38 İsmail Sönmez 228 Kişi okudu

Fi Life\'tan ev alan biri olarak bir kaç aydan beri yazılan sor

Soru

Fi Life'tan ev alan biri olarak bir kaç aydan beri yazılan soruları ve cevaplarınızı inceledim.Soru soranların bu işin gidişatındaki endişelerini dile getirdiklerini, sizin de sorulara biraz da sıkılmış olarak cevap verdiğinizi gördüm.Tabi ki tüm birikimini ileride daha rahat yaşayabilmek adına bu işe yatıranların bir sürü endişesi ve sorusu olacaktır. Her ne kadar bu konuda direk muhatap olmasanız da bir çok konuda açıklama yapmış olmanız güzel. Bu arada Fi Life hakkında yaklaşık bir aydır kimse soru sormamış, son durum hakkında bilginiz var mı?Teslimat ile ilgili bir gelişme oldu mu?Bilgilendirmenizi rica ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2011 | 11:36 DEMET GÜMÜŞ 228 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi günler, Bazı yatırımcıların nitelikli pr

Soru

Tebernüş bey iyi günler, Bazı yatırımcıların nitelikli projelerden 10-15 tane daire aldıklarını duyuyoruz. Bu doğru mu? Konut çok iyi bir yatırım aracı mı ki insanlar duran varlıklara bu kadar para yatırıyor. Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2011 | 17:34 selim şahin 227 Kişi okudu