yeni yılın herkese, sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini tem

Soru

yeni yılın herkese, sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini temenni ederim. umarım isteyenin istediği evde yaşayacağı güzel bir yıla başlangıç yaparız. tebernüş bey her şeyin gönlünüzce geçmesi dileğiyle mutlu yıllar. )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 01:22 hilal bayram 223 Kişi okudu

Tebernüş bey yeni yılınız sağlık ve mutluluk getirir inşa

Soru

Tebernüş bey yeni yılınız sağlık ve mutluluk getirir inşallah Benim ist büyükçekmece tepecikte 2007 yapımı bir evim var bu ev burda geleceği olan bir yermi satayımmı kasınmı karar veremedim tepecik gelişirmi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2011 | 10:05 özgür öz 223 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Ben Özyurtlar Garden City projesindeki ak

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Ben Özyurtlar Garden City projesindeki aksaklıklardan, Özyurtlarla iş yapmak isteyen arkadaşlara referans olsun diye yazmak istiyorum.Ocak ayı geldi.Şirketin 18 aylık ruhsat tarihi bitti fakat ortada daire yok ve ortalık toz toprak içinde.Ayrıca teknik ofise sorulunca, 2. etap çatılarının İPTAL edildiği,ve teknik şartnamede bulunan çoğu malzemenin yer almayacağını öğrendim.Ve de öyle oldu.Gerçekten bu büyük bir fiyasko ve TV reklamlarını hiç yansıtmıyor.Tamer Bey ile bir türlü görüştürmüyorlar.Başkaları ise bizim notlarımızı sümenaltı ediyor.Kendisinin haberi var mı ya da nasıl olacak bilemiyorum ama Özyurtlar ciddi bir ders oldu benim için...Saygılarımla...İyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 13:26 Mehmet SEDİR 224 Kişi okudu

üstadım iyi seneler.Degerli fikirlerinizi de alarak nişh adala

Soru

üstadım iyi seneler.Degerli fikirlerinizi de alarak nişh adalardan lanseymanda 195m2 ada serefıyesı iyi olan bır daire aldım.2200tl m2 fıyatı idi.Sizin bu projeye özel bir ilgi duydugunuzu ve begendıgınızı biliyorum.Projenin ilerlemesini takip ettiğiniz kadarıyla YATIRIM yönünden halehazırdaki değerlendirmenizi rica ediyorum.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2011 | 11:07 zafer kara 224 Kişi okudu

Tebernüş bey cevabınız için çok teşekkür ederim. Ispartak

Soru

Tebernüş bey cevabınız için çok teşekkür ederim. Ispartakule'de hangi projeyi tavsiye edersiniz.Bildiklerim bizimevler, ıspartakule evleri, ağaoğlu, koza,avrupa ve de unikonut. Sizce biraz daha kendimi zorlayıp bitmiş bir projeden mi ev almalıyım. yoksa yeni başlayan bir projeden (unikonut) mi ev almalıyım. Kendim istanbul ün. doktora yaptığım için başvuru şansım var. ama kafam karışık.cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2011 | 17:35 Gönüll Kutalmış 224 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi akşamlar Sizden yakından takip eden bir okuy

Soru

Tebernüş bey iyi akşamlar Sizden yakından takip eden bir okuyucunuz olarak bir ricam olucak garden city de ses yalıtım olmadığından dolayı insanlar oturamıyorlarmış yukarıdaki komşu öksürse aşağıdaki evin içindeymiş ki ses geliyormuş biz ntowers dan ev aldık sözleşmeyi dikkatlice okuduk ses yalıtımı hakkın bir şey yazmıyor satış ofisini aradık ses yalıtımı yok dediler lütfen tamer beyle konuşup ses yalıtımı ne kadar önemli olduğunu ve bizim bu isteklerimizi söylerseniz minnettar oluruz Şimdiden size çok teşekkür ederiz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 20:24 mustafa ateş 223 Kişi okudu